Walerzak
Kamil Walerzak

Trener z zakresu narzędzi jakości i optymalizacji procesów, absolwent Wydziału Inżynierii Produkcji Politechniki Warszawskiej oraz programu szkoleniowego Mazowiecka Szkoła Trenerów. Praktyk od kilkunastu lat związany z nowoczesnym przemysłem jako dyrektor ds. technicznych, kierownik działu Lean Manufacturing, inżynier procesów produkcyjnych, auditor wiodący ISO 9001, trener wewnętrzny. Autor własnych programów szkoleniowych będących połączeniem wiedzy teoretycznej z doświadczeniem praktycznym. Wykładowca w ramach studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy.

Robert Sosiński
Robert Sosiński

Auditor wiodący TÜV, menedżer, konsultant, trener i szkoleniowiec. Absolwent Politechniki Poznańskiej. Od 25 lat związany z obszarem zarządzania jakością w jego różnych aspektach. Od 2015 roku pełni funkcję członka zarządu w spółce z branży wytwarzania konstrukcji stalowych. Specjalizuje się w zarządzaniu jakością - posiada doświadczenie w zakresie optymalizacji procesów w przedsiębiorstwach i instytucjach działających w różnych branżach. Współpracuje z firmami i instytucjami szkoleniowymi, doradza menedżerom i zarządom firm, realizuje audity itp. Specjalizuje się w szkoleniach z obszaru zarządzania jakością, które prowadzi na podstawie między innymi swoich autorskich programów. Posiada niezwykle cenne dla uczestników różnorodne, bogate  doświadczenie zawodowe, dzięki czemu swobodnie porusza się w świecie biznesu. Trener TÜV SÜD Polska w zakresie ISO 9001, ISO 14001, PN-18001/OHSAS 18001, ISO 45001, ISO 17025, GMP/GHP, HACCP, ISO 22000, BRC Food, BRC IoP, GlobalGAP. Wykładowca w ramach studiów podyplomowych oraz MBA w Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu i Bydgoszczy.

Grzegorz Orszulak
Grzegorz Orszulak

Ekonomista, menedżer, konsultant i trener z ponad 25-letnim stażem zawodowym. Od 2005 r. zawodowo bezpośrednio związany z branżą spożywczą, w obszarach systemów zarządzania ISO (9001 / 45001 / 14001) oraz norm branżowych (BRC / IFS / FSCC 22000). Ukończył dodatkowo kierunkowe studia podyplomowe w zakresie zarządzania jakością wg norm ISO 9000. Absolwent studiów podyplomowych - poziom MBA. Praktyk z zakresu wdrażania oraz zarządzania z wykorzystaniem zasad systemów zarządzania w firmach produkcyjnych. Wieloletni Pełnomocnik ds. Systemów Zarządzania, Dyrektor ds. jakości, Dyrektor Operacyjny, pełnił kilkukrotnie funkcję Prezesa Zarządu, Wiceprezesa oraz Prokurenta w spółkach branży spożywczej. Specjalizuje się w rozwijaniu systemów zarządzania, poprzez ciągłe poszukiwanie i implementację nowych rozwiązań, zwiększających efektywność procesową, w każdym obszarze działalności organizacji. Wykładowca w ramach studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy oraz SGGW w Warszawie 

Jan Dekert

Auditor wiodący ISO 9001 oraz ISO 14001, absolwent Politechniki Poznańskiej, specjalista w zakresie metrologii metalurgii. Posiada ponad 30-letnie doświadczenie w zakresie zarządzania, kontroli jakości oraz zarządzania systemami zintegrowanymi. Autor wdrożeń systemów zarządzania jakością, środowiskiem i BHP w kilkudziesięciu zakładach usługowych i produkcyjnych w Polsce. Wykładowca studiów podyplomowych „Zarządzanie Jakością”, „Ochrona środowiska w przedsiębiorstwie” oraz „Zarządzanie BHP” w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy oraz innych uczelniach krajowych. Trener TÜV SÜD Polska w zakresie ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001.

Adrian Dekert

Auditor wiodący TÜV, menedżer, doradca biznesowy, trener i szkoleniowiec. Absolwent studiów MBA Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Georgia State University of Atlanta USA. Od 18 lat związany z obszarem zarządzania przedsiębiorstwami, w swojej karierze zawodowej zajmował się zarządzaniem przedsiębiorstwami począwszy od budowania strategii dla organizacji poprzez budowanie  procesów, narzędzi aż po doradztwo w zakresie zarządzania jakością. Od 2006 roku pełni funkcję członka zarządu w rożnych przedsiębiorstwach z kapitałem polskim i zagranicznym. Specjalizuje się w budowaniu strategii przedsiębiorstw, zarządzaniu jakością - posiada doświadczenie w zakresie optymalizacji procesów w przedsiębiorstwach i instytucjach działających w różnych branżach na terenie kraju jak i poza jego granicami. Od 1998 roku prowadzi usługi doradcze w zakresie systemów zarządzania, zarządzania organizacją. Współpracuje z firmami i instytucjami szkoleniowymi, doradza menedżerom, Radom Nadzorczym i zarządom firm, realizuje audity jakościowe, itp. Specjalizuje się w szkoleniach w obszaru zrządzania jakością, zarządzania przedsiębiorstwami, które prowadzi na podstawie między innymi swoich autorskich programów. Posiada niezwykle cenne dla uczestników różnorodne, bogate doświadczenie zawodowe dzięki czemu swobodnie porusza się w świecie biznesu. Trener TÜV SÜD Polska w zakresie ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001. Wykładowca w ramach studiów podyplomowych oraz MBA w Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, Bydgoszczy i Poznaniu.

Sylwia Bojanowska Dekert

Absolwentka Uniwersytetu Adama Mickiewicza w Poznaniu na kierunku Administracja oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomiczny w Poznaniu - Zarządzanie Przedsiębiorstwami i  zarządzanie Zasobami Ludzkimi a także Psychologii w Zarządzaniu na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu. 
Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, Bydgoszczy i Poznaniu. Certyfikowany trener TUV SUD Akademia.
Obszarem specjalizacji jest doradztwo w zakresie implementacji systemów zarządzania takich jak:

  • zarządzanie jakością ISO 9001,
  • zarządzania środowiskiem 14001,
  • bezpieczeństwem i higieną pracy 45001,

a przede wszystkim systemów bezpieczeństwa danych i informacji za zgodność z RODO oraz ISO/IEC 27001 – międzynarodowego systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji. Posiada doświadczenie we wdrażaniu ww. systemów dla instytucji z różnych branż, przeprowadziła szereg szkoleń z ww. obszaru. Posiada uprawnienia nadane przez jednostkę certyfikującą do pełnienia funkcji Pełnomocnika ds.  Zintegrowanych Systemów Zarządzania i Auditora Wewnętrznego.
Prowadzi audity zgodności z RODO z imienia jednostki certyfikującej.

Beata Krasoń
Beata Krasoń

Absolwentka Akademii Medycznej w Poznaniu, kierunek Zdrowie Publiczne w zakresie zarządzania w opiece zdrowotnej. Ukończyła studia podyplomowe w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu- Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie oraz na Uniwersytecie Medycznym w Warszawie – Zarządzanie spółką prawa handlowego w ochronie zdrowia oraz Koordynator transplantacyjny. W 2016 r. ukończyła Studia Podyplomowe na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu; Zarządzanie Jakością, Środowiskiem i Ryzykiem. Od 20 lat Menedżer wszystkich szczebli w ochronie zdrowia, wieloletni Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością wg ISO 9001. Auditor wiodący wg ISO 9001, Auditor wiodący wg ISO 14001 oraz od 2016r. Auditor wiodący ISO/IEC 27001. Zajmuje się zarządzaniem jakością, środowiskiem i bezpieczeństwem informacji, organizacją i  zarządzaniem podmiotem medycznym, restrukturyzacją i przemodelowaniem SPZOZ, w każdym obszarze. Pielęgniarka, były Rzecznik Odpowiedzialności Zawodowej oraz w-ce Przewodnicząca dwóch kadencji Okręgowej Izby Pielęgniarek i Położnych Ziemi Sieradzkiej. Obecnie Przewodnicząca Sądu Okręgowego Izby Pielęgniarek i Położnych Ziemi Sieradzkiej. Wykładowca w ramach studiów dyplomowych w Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu oraz Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu.