Roman Swiątek-Kuehn

Prawnik. Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Od 2006 roku sekretarz powiatu. Posiada również uprawnienia audytora wewnętrznego w sektorze finansów publicznych oraz audytora systemów zarządzania grupy ISO. Jest absolwentem kilku studiów podyplomowych z zakresu prawa, finansów, zarządzania jakością, audytu i kontroli zarządczej na Uniwersytecie Ekonomicznym  w Poznaniu i Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W latach 2000-2001 stypendysta Komisji Europejskiej na Uniwersytecie Marca Blocha w Strasburgu oraz stażysta  w Parlamencie Europejskim. Doświadczony trener w licznych szkoleniach. Wieloletni wykładowca Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu. Zawodowo zajmuje się także zagadnieniami z obszaru ochrony danych osobowych, pełniąc funkcję inspektora ochrony danych, a wcześniej administratora bezpieczeństwa informacji.  

Andrzej Łukaszewicz

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, doktorant Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej  specjalizujący się  w dziedzinie zamówień publicznych. Od ponad 20 lat zajmuje się zawodowo  zamówieniami publicznymi w jednostkach samorządowych. Posiada bogate doświadczenie zdobyte w trakcie obsługi podmiotów zarówno ze strony zamawiających jak i wykonawców. Autor i współautor licznych publikacji z zakresu zamówień publicznych.  Stała współpraca z wydawnictwem Wiedza i Praktyka, Wolters Kluwer, Zamawiający. Wykładowca studiów podyplomowych zamówień publicznych  Politechniki Poznańskiej, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Toruniu , Bydgoszczy oraz Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu. Od 2007r. prowadzi autorskie szkolenia i  warsztaty z zamówień publicznych skierowane do zamawiających i wykonawców. 
Na stałe współpracuje z Wielkopolską Grupą Prawniczą, członek Sekcji legislacyjnej Polskiego Stowarzyszenia Zamówień Publicznych.

Łukasz Kaźmierczak

Radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Specjalizuje się w prawie gospodarczym, prawie spółek handlowych, prawa pracy, prawa rodzinnego i spadkowego oraz prawie zamówień publicznych. Posiada wieloletnie doświadczenie w kompleksowej obsłudze przedsiębiorców z sektora budowlanego oraz klientów indywidualnych, w tym w kwestiach procesowych prawa cywilnego oraz administracyjnego.

Robert Ulatowski

Posiada wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu stosunków międzynarodowych oraz politologii i nauk społecznych. Ukończył studia podyplomowe związane z Audytem Wewnętrznym i Kontrolą Zarządczą. Specjalizuje się w Audycie Systemów Zarządzania i Kontroli instytucji zaangażowanych w realizację Polityki Spójności i Wspólnej Polityki Rolnej oraz audycie projektów współfinansowanych m.in. z EFRR, EFS, EFRG i EFFROW. Posiada wiedzę z zakresu Prawa zamówień publicznych oraz prawodawstwa regulującego udzielanie zamówień publicznych przez beneficjentów środków pochodzących z UE. Prowadził szkolenia dla studentów studiów podyplomowych, pracowników samorządowych oraz osób zajmujących się audytem projektów współfinansowanych ze środków UE.

Ewa Jurek

Radca prawny, absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej podmiotów gospodarczych zdobyte w kancelariach prawnych oraz międzynarodowej korporacji oraz praktyczną wiedzę w zakresie zamówień publicznych na roboty budowlane. Specjalizuje się w zagadnieniach prawnych procesu inwestycyjno -budowlanego, w szczególności kontraktów na roboty budowlane, w tym inwestycji opartych o warunki kontraktowe FIDIC. W przygotowaniu i prowadzeniu
zajęć wykorzystuje także bogate doświadczenie procesowe w sprawach cywilnych i gospodarczych przed sądami powszechnymi i Sądem Najwyższym, a także w sprawach z zakresu środków ochrony prawnej prawa zamówień publicznych przed Krajową Izbą Gospodarczą.

Mariusz Wolski

Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu oraz Podyplomowych Studiów Prawa Zamówień Publicznych. Wieloletni praktyk prawa zamówień publicznych - jako sekretarz komisji przetargowej w miejskim zakładzie budżetowym oraz pracownik Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym i w Regionalnej Izbie Obrachunkowej zdobywał doświadczenie zarówno po stronie zamawiającego jak i instytucji dokonujących kontroli prawidłowości przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień. Powołany w skład regionalnej komisji orzekającej w sprawach o naruszenie dyscypliny finansów publicznych. Ekspert w dziedzinie zamówień publicznych oraz szeroko pojętych finansów publicznych. Autor publikacji: "Kontrola zarządcza w obszarze zamówień publicznych", wyd. Wolters Kluwer Polska, 2020 oraz "Zamówienia publiczne o wartości mniejszej niż 130 000 zł" (ebook), wyd. Wolters Kluwer, 2021. 

Emil Mikuła

Radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego w Szczecinie. Posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze prawnej korporacji międzynarodowych, polskich przedsiębiorstw oraz podmiotów prawa publicznego, w szczególności w zakresie zamówień publicznych na roboty budowlane. Specjalizuje się w zagadnieniach prawnych procesu inwestycyjno -budowlanego, w szczególności kontraktów budowlanych opartych o warunki kontraktowe FIDIC. Posiada bogate doświadczenie procesowe w sprawach cywilnych i gospodarczych przed sądami powszechnymi i arbitrażowymi (SIDiR) oraz w sprawach z zakresu środków ochrony prawnej prawa zamówień publicznych, w szczególności przed Krajową Izbą Odwoławczą.