Paula Rabel

Opiekunka kierunków studiów podyplomowych: Nowoczesny marketing i Executive marketing.
Na co dzień pracuje z markami nad strategiami marketingowymi oraz dba o ich wizerunek w Social Mediach jako niezależny konsultant ds. marketingu i PR. Jest współpomysłodawcą i członkiem zarządu Stowarzyszenia Przyjaciele Marketingu. Stworzyła i zarządza marką gabinetów stomatologicznych Dental Republic. Prywatnie mama trójki dzieci. W 2001 roku ukończyła amerykańskie liceum ogólnokształcące Ingraham High School w Seattle. W 2006 obroniła tytuł magistra na Wydziale Prawa i Administracji na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika w Toruniu. W 2016 ukończyła studia podyplomowe Executive Marketing w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.

Joanna Cieślak-Ospalska

Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym – ma dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach (głównie w radiu) i w PR-ze. Jest trenerem oraz konsultantem ds. public relations i marketingu internetowego. Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla małych i średnich firm. Działania obejmują budowanie wizerunku zarówno w mediach tradycyjnych, jak i w mediach społecznościowych, komunikację marketingową oraz content marketingową. Dużą część jej działań zajmuje marketing internetowy, z naciskiem na media społecznościowe. Prowadzi szkolenia oraz wykłady. 

Jest także autorką podcastu PositiveMindPl, w którym dzieli się swoją wiedzą dotyczącą budowania marek osobistych

Piotr Wódkowski

Radca prawny. Jest absolwentem studiów prawniczych na UMK. Ukończył także studia podyplomowe na kierunku Nowoczesny Marketing w WSB w Toruniu oraz studia z zakresu prawa upadłościowego na UAM. Na co dzień, zawodowo zaangażowany w zapewnienie bezpieczeństwa prawnego działań marketingowych i reklamowych. Jest specjalistą w zakresie prawa gospodarczego, autorskiego oraz ochrony danych osobowych. Posiada bogate doświadczenie trenerskie. Jest autorem biznesowego wideobloga prawniczego – www.trenerprawa.pl

 

ewa wilmanowicz
Ewa Wilmanowicz

Mówca, wykładowca akademicki, doradca zarządów. Instruktor w obszarze komunikacji z elementami przywództwa w Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Absolwentka Universite d’Angers i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Specjalizuje się w narzędziach i strategiach zarządzania reputacją osobistą i organizacji. Wypowiada się jako ekspert w zakresie renomy i wiarygodności marki w magazynach branżowych i programach telewizyjnych. Autorka książki „Osobista reputacja. Jak budować markę w dobrym stylu.” i „Wpływowy menedżer. Strategie budowania przywództwa i reputacji.”

Social Media:

Instagram: @WilmanowiczEwa
Twitter: @WilmanowiczEwa
Facebook: @WilmanowiczEwa

Monika Leksowska
Monika Leksowska

Manager Marketingu z 12-letnim doświadczeniem w pracy z markami o zasięgu międzynarodowym: Kramp, Volkswagen, Amica, Schattdecor, Kronopol. Specjalizuje się w tworzeniu i egzekucji strategii marketingowych oraz budowaniu silnych zespołów. Ma szerokie spojrzenie na marketing ugruntowane pracą po obu stronach: agencji jak i marki. Jest inicjatorem zmian poprawiających wizerunek marki oraz zwiększających wielkość sprzedaży. Ciągły samorozwój, samodoskonalenie i nieustanne poszerzanie wiedzy marketingowej to coś co ma najwyższy priorytet w pracy. Od 7 lat wykładowca w WSB z tematyki Budowania Marki, Mobile Marketingu oraz Advergamingu i Grywalizacji. Aktualnie Marketing Manager zarządzający działem marketingu w holenderskiej firmie Kramp.

winkel
Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Agnieszka Pająk
Agnieszka Pająk

Założycielka i Senior PR Manager w agencji My Way Media. Od ponad 12 lat zajmuje się zawodowo PR-em i mediami społecznościowymi dla biznesu, szkoli w tym zakresie i udziela porad w branżowych mediach. Pracowała jako PR Manager dla Mall Group należącej do grona największych galerii handlowych online w rejonie CEE, T-mobile Nowe Horyzonty – międzynarodowego festiwalu filmowego oraz w Grupie Allegro dla jednego z największych serwisów e-commerce w Polsce – Ceneo.pl.
Przez wcześniejsze lata zdobywała szerokie doświadczenie z zakresu digital PR-u (w tym social media) pracując dla takich marek jak: Volkswagen Polska, Poczta Polska, Uroda Polska, Euro-tax, ERIF, ZIBI, czy Volkswagen Bank direct. W swoim portfolio ma także pracę dla Kreacja Pro Andrzeja Pągowskiego, Beaty Śniechowskiej – zwyciężczyni MasterChefa, Szymona Brodziaka, Katarzyny Bosackiej, Wings Properties, mPay czy Legimi. Mieszkając w Wielkiej Brytanii tworzyła dział administracji Prime Time Recruitment oraz Nottingham Trent University. Jest współautorką raportu „Bezpieczeństwo i zaufanie – filary polskiego e-commerce”. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations.
Absolwentka Nauk Społecznych (spec. Komunikowanie międzynarodowe), Anglistyki oraz Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. Kontakty z mediami) na Uniwersytecie Wrocławskim. Studiowała na Uniwersytecie Nova w Lizbonie i Uniwersytecie Georgia Southern w USA. Jest wykładowcą akademickim na Wyższej Szkole Bankowej (MBA Business Trends) oraz SWPS (social media). Wcześniej była opiekunem merytorycznym studiów E-commerce Manager i Nowoczesny Employer branding na Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Posiada certyfikat Event Managera InMedia Polska oraz Social Selling Master Microsoft Polska.
 

Anna Stachniuk NM
Anna Stachniuk

Strateg biznesowy, ekspertka employer brandingu, prezeska czystasprawa24.pl, wykładowczyni WSB.

Na co dzień pomaga firmom w budowaniu ich marki pracodawcy oraz strategii biznesowej. Jej praca, poparta latami praktyki dotyczącej zagadnień HR-owych oraz marketingowych, to konsultacje i szkolenia, które mają na celu pobudzenie design thinking, pracy zespołowej, a te w efekcie owocują nowymi pomysłami i ciekawymi kreacjami w różnych kanałach komunikacji.  Doradza i szkoli zarówno duże firmy, jak i jednoosobowe działalności. Praktyk biznesu prowadząca firmę usługową, platformę sprzedaży online sprzętu specjalistycznego oraz właścicielka agencji consultingowej. Na zajęciach powtarza: Dobry pomysł to nie wszystko, a marketing to morze możliwości, …w którym można utonąć. Lepiej więc, wypływając w morze, umieć pływać.

 

Hanna Dziubinska Kopka
Hanna Dziubińska - Kopka

Ukończyła magisterskie studia kulturoznawcze na Uniwersytecie Warszawskim, oraz obroniła pracę magisterską na kierunku Journalism and Social Communication na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zdobyła także certyfikat DIMAQ Professional. Oficjalnie copywritingiem zajmuje się od 2013 roku, choć całe jej życie zawodowe w dużej mierze kręciło się wokół pisania, bez względu na to czy stanowisko nazywało się akurat instruktorka do spraw kultury, redaktorka, specjalistka ds. PR czy komunikacji. W swojej karierze pracowała zarówno z globalnymi korporacjami, niewielkimi przedsiębiorstwami, jak i organizacjami pozarządowymi. Doświadczenie zdobywała w agencji reklamowej, po stronie klienta, a także prowadząc własną działalność copy/taste.

Lubi bawić się słowem. Docenia dobrze napisane wiersze międzywojnia, jak i właśnie wydane rapsy. Wierzy, że "granice naszego języka są granicami naszego świata" i konsekwentnie stara się je poszerzać na rzecz niwelowania nierówności społecznych. A po godzinach trenuje boks. 

Marcin Kuna
Marcin Kuna

Absolwent studiów wyższych zaawansowanego marketingu w Wielkiej Brytanii, specjalista ds. marketingu internetowego, obecnie w końcowej fazie studiów doktorskich w zakresie marketingu i ekonomii ze specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych. Konsultant i analityk z zamiłowaniem do tematyki cyfryzacji i automatyzacji firmy. Ma na swoim koncie ponad dziesięcioletnie doświadczenie w zakresie marketingu cyfrowego po stronie agencji interaktywnych oraz liczne osiągnięcia w rozwoju wielorakich biznesów online a także publikacje naukowe. Współpracował z takimi markami jak Discovery Channel, Real czy Laura Ashley.

Współzałożyciel cyfrowej agencji marketingowej w Wielkiej Brytanii obsługującej klientów w Europie i Azjii na rynkach: retail, e-commerce, medycyny estetycznej, telekomunikacji i innych. 

Zagorzały motocyklista z zamiłowaniem do sportu i sprzętu komputerowego. Aspirujący instruktor jazdy na motocyklu.

Tematyka pracy doktorskiej – zaufanie do marki w reklamie w mediach społecznościowych.

Justyna Rajska
Joanna Rajska

Absolwentka SGH w Warszawie z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowym środowisku biznesowym. Kształciła się i pracowała w Hiszpanii, Anglii i w Polsce. Ukończyła finanse i rachunkowość, socjologię oraz dyplomację. Obecnie pracuje w międzynarodowej korporacji jako specjalistka ds. zakupów, a wcześniej jako specjalistka ds. marketingu. Jest bacznym obserwatorem. Uwielbia badać, sprawdzać i konfrontować.

Nat_kwie
Natalia Kwiecińska

Account Manager w prężnie działającej agencji marketngowej. Doświadczenie zdobywała pracując zarówno w Działach Marketingu po stronie klienta, jak i w ramach współpracy z agencjami reklamowymi. Na co dzień dba o zwiększanie poziomu sprzedaży produktów i usług swoich agencyjnych klientów - koordynuje zlecenia promocyjne blisko 50 brandów. Współtworzyła kampanie dla takich marek jak BaByliss Paris, Polpharma, Jim Beam, Maker's Mark, Larios, Auchentoshan, Skyn. Absolwentka Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu na kierunku socjologia. Obserwatorka i analizatorka środowiska marketingowego, i życia w ogóle. W wolnych chwilach podróżuje albo nadrabia filmowe zaległości.  

b
Maciej Biesiadziński

Kierownik trade marketingu w CUK Ubezpieczenia, ogólnopolskiej multiagencji ubezpieczeniowej, stawiającej na nowoczesne rozwiązania technologiczne i kompleksową ochronę Polaków. Tworzy procesy marketingowe rozwijające sieć sprzedaży stacjonarnej. W swojej codziennej pracy wspiera rozwój największej sieci franczyz multiagencyjnych. Do tej pory nadzorował powstawanie ponad 300 placówek ubezpieczeniowych w całej Polsce. Poza etatem rozwija własne pomysły jako prezes Stowarzyszenia Przyjaciele Marketingu oraz tworzy platformę onlineową dla miłośników sportu. W życiu kieruje się podejściem out of the box.