Opis kierunku

Świadomość konieczności promowania marek i docierania do klienta różnymi kanałami stale rośnie. Wzrasta również zapotrzebowanie na dobrych marketingowców. Podejmij studia podyplomowe nowoczesny marketing i zdobądź szerokie spektrum kompetencji zarówno miękkich, jak i twardych w najbardziej rozchwytywanej branży. 

Co zyskujesz?

  • Program - doskonale ułożony i odpowiadający panującym trendom marketingowym. 

  • Wykładowcy - praktycy, którzy od lat pracują w branży. Podzielą się z Tobą swoimi doświadczeniami i sprawdzonymi sposobami na skuteczne działania marketingowe. 

  • Atmosfera - możesz mieć pewność, że poznasz osoby podobne do siebie, zaangażowane i chętne do współpracy.  

  • Dowiesz się, czym jest marketing, jakie instrumenty komunikacji są współcześnie wykorzystywane przez marki, czym różni się promocja od reklamy i jakie obecnie panują trendy w sprzedaży. 

  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także jak mierzyć efektywność działań i jak monitorować obecność w mediach. 

  • Dowiesz się, jak skutecznie zbudować zaufanie do marki, zadbać o jej wizerunek i jak skutecznie utrzymać przewagę konkurencyjną. 

  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także jak mierzyć efektywność działań i jak monitorować obecność w mediach. 

  • Dowiesz się, jak prowadzić kampanie marketingowe w Internecie, co zrobić, żeby zwiększyć widoczność marki w wyszukiwarce oraz jak wykorzystać social media do promocji. 

  • Dowiesz się, jak budować dobre relacje z mediami, jak nawiązać kontakt z dziennikarzem, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią poradzić oraz jak wykorzystać sponsoring w działaniach PR. 

  • Dowiesz się, jakich działań i klauzul wystrzegać się w umowach marketingowych oraz jakie ograniczenia wymusza RODO w kontekście działań marketingowych. 

  • Poznasz sposoby efektywnej pracy. 

Dla kogo?

  • Dla osób pracujących w działach marketingu oraz osób chcących rozpocząć swoją karierę w branży. 

  • Dla specjalistów oraz menedżerów ds. marketingu, osób związanych z reklamą i PR. 

  • Dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. 

Cel:

Zdobądź szerokie spektrum kompetencji zarówno miękkich, jak i twardych w branży marketingowej. Naucz się korzystać z nowoczesnych narzędzi, tworzyć skuteczne kampanie, planować i analizować. Poznaj tajniki skutecznego kreowania wizerunku i budowania relacji. Czerp inspirację od praktyków, ucz się na prawdziwych case study, bądź na bieżąco z nowymi narzędziami marketingowymi, kanałami komunikacji i technologiami wykorzystywanymi do promocji. 

Hybrydowe studia podyplomowe

Około 80% zajęć zrealizujesz na uczelni, a 20% na platformie MS Teams, w czasie których z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). Dodatkowo skorzystasz z materiałów zamieszczanych w Internecie i na platformie Moodle, w dogodnym dla Ciebie czasie (asynchronicznie).

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 9 lutego
czesne już od
311 zł
277 zł
miesięcznie

Zapisując się do 9 lutego, zyskujesz 1000 zł, dzięki: 

  • 600 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały tok studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz więcej - 1200  zł: 

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały tok studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej. 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Nowoczesny marketing.

Liczba miesięcy nauki: 10
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

ewa wilmanowicz
Monika Leksowska
winkel
Agnieszka Pająk
Anna Stachniuk NM
Hanna Dziubinska Kopka
Marcin Kuna
Justyna Rajska
Nat_kwie
b
Iwona Szwajkajzer
Paula Rabel

Opiekunka dwóch kierunków studiów podyplomowych: Nowoczesny Marketing i Executive Marketing. Od ponad 10 lat zajmuje się PR’em i marketingiem. Na codzień Kierownik ds. Komunikacji i PR w największej w Polsce multiagencji ubezpieczeniowej - CUK Ubezpieczenia. Jest współpomysłodawcą i...

Joanna Cieślak-Ospalska

Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym – ma dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach (głównie w radiu) i w PR-ze. Jest trenerem oraz konsultantem ds. public relations i marketingu internetowego. Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla małych i...

Piotr Wódkowski

Radca prawny. Jest absolwentem studiów prawniczych na UMK. Ukończył także studia podyplomowe na kierunku Nowoczesny Marketing w WSB w Toruniu oraz studia z zakresu prawa upadłościowego na UAM. Na co dzień, zawodowo zaangażowany w zapewnienie bezpieczeństwa prawnego działań...

Ewa Wilmanowicz

Mówca, wykładowca akademicki, doradca zarządów. Instruktor w obszarze komunikacji z elementami przywództwa w Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówców. Absolwentka Universite d’Angers i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Specjalizuje...

Monika Leksowska

Manager Marketingu z 12-letnim doświadczeniem w pracy z markami o zasięgu międzynarodowym: Kramp, Volkswagen, Amica, Schattdecor, Kronopol. Specjalizuje się w tworzeniu i egzekucji strategii marketingowych oraz budowaniu silnych zespołów. Ma szerokie spojrzenie na marketing ugruntowane...

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku...

Agnieszka Pająk

Założycielka i Senior PR Manager w agencji My Way Media. Od ponad 12 lat zajmuje się zawodowo PR-em i mediami społecznościowymi dla biznesu, szkoli w tym zakresie i udziela porad w branżowych mediach. Pracowała jako PR Manager dla Mall Group należącej do grona największych galerii...

Anna Stachniuk

Strateg biznesowy, ekspertka employer brandingu, prezeska czystasprawa24.pl, wykładowczyni WSB.

Na co dzień pomaga firmom w budowaniu ich marki pracodawcy oraz strategii biznesowej. Jej praca, poparta latami praktyki dotyczącej zagadnień HR-owych oraz marketingowych, to konsultacje i...

Hanka Dziubińska - Kopka

Ukończyła magisterskie studia kulturoznawcze na Uniwersytecie Warszawskim, oraz obroniła pracę magisterską na kierunku Journalism and Social Communication na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zdobyła także certyfikat DIMAQ Professional. Oficjalnie copywritingiem zajmuje się...

Marcin Kuna

Absolwent studiów wyższych zaawansowanego marketingu w Wielkiej Brytanii, specjalista ds. marketingu internetowego, obecnie w końcowej fazie studiów doktorskich w zakresie marketingu i ekonomii ze specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych. Konsultant i analityk z...

Joanna Rajska

Absolwentka SGH w Warszawie z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowym środowisku biznesowym. Kształciła się i pracowała w Hiszpanii, Anglii i w Polsce. Ukończyła finanse i rachunkowość, socjologię oraz dyplomację. Obecnie pracuje w międzynarodowej korporacji jako specjalistka...

Natalia Kwiecińska

Account Manager w prężnie działającej agencji marketngowej. Doświadczenie zdobywała pracując zarówno w Działach Marketingu po stronie klienta, jak i w ramach współpracy z agencjami reklamowymi. Na co dzień dba o zwiększanie poziomu sprzedaży produktów i usług swoich agencyjnych...

Maciej Biesiadziński

Kierownik trade marketingu w CUK Ubezpieczenia, ogólnopolskiej multiagencji ubezpieczeniowej, stawiającej na nowoczesne rozwiązania technologiczne i kompleksową ochronę Polaków. Tworzy procesy marketingowe rozwijające sieć sprzedaży stacjonarnej. W swojej codziennej pracy wspiera...

Piotr Bucki

Zintegrowana komunikacja marketingowa | Strategie w biznesie | Branding i komunikacja wizualna | Inbound Marketing Jest strategiem, researcherem i badaczem trendów oddanym ideii copyleft i kulturze remiksu. Doświadczenie i wiedzę zdobywa realizując projekty marketingowe m.in. w Grupie...

Iwona Szwajkajzer

Doświadczona manager marketingu, uwielbiająca nietypowe wyzwania i nieznająca słowa „niemożliwe!”. Twórczyni butikowej agencji marketingowej KHS, specjalizującej się w długofalowej współpracy z topowymi markami oczekującymi najwyższego profesjonalizmu i błyskawicznej obsługi.

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Budynek A, pokój nr 004
Młodzieżowa 31A
87-100 Toruń

E-mail: rekrutacja@wsb.torun.pl
Tel.: +48 539 520 789, +48 538 688 806 +48 539 521 622 +48 664 426 909

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00-16:00
  • wt: 10:00-17:00
  • śr: 08:00-16:00
  • cz: 10:00-16:00
  • pt: 08:00-15:00
Pobierz stronę do PDF