Opis kierunku

UWAGA!

Aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na ten kierunek.
Zostaw kontakt, poinformujemy Cię kiedy ruszy nowa rekrutacja.

W rękach współczesnego marketera zakres posiadanych kompetencji znacząco się poszerza. Dziś poza aktualną wiedzą dotyczącą nowoczesnych narzędzi marketingowych, efektywnego realizowania i rozliczania kampanii potrzebujesz również warsztatu, który rozwinie Cię w obszarze kreatywnego czy projektowego myślenia. 

Co zyskujesz?

  • W trakcie studiów nauczysz się profesjonalnego stosowania instrumentów i narzędzi marketingowych, internetowych i badawczych. 
  • Nabędziesz także praktyczne umiejętności wykraczające poza klasyczne studia z zakresu marketingu, m.in. dotyczące badań i analiz marketingowych, controllingu marketingowego czy innowacji marketingowych.
     

Dla kogo?

  • Studia są przeznaczone dla osób pracujących w działach marketingu oraz osób pragnących podjąć pracę w tychże działach lub w agencjach marketingowych.
  • Specjalistów oraz menedżerów ds. marketingu reklamy i wspierania sprzedaży oraz menadżerów produktu.
  • Studia te będą także przydatne właścicielom małych i średnich przedsiębiorstw.
     

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, wypełnij formularz rejestracyjny i zgłoś się na studia już dziś.

do 11 stycznia
studia
1000 zł
taniej

Zapisując się do 15 marca, zyskujesz 700 zł:

  • 300 zł dzięki zniżce w czesnym
  • 400 zł dzięki zniżce w opłacie wpisowej.

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz - 1200 zł:

  • 800 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł zniżki w opłacie wpisowej.

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Nowoczesny marketing.

Liczba miesięcy nauki: 10
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Sandra Jedynak
Mikołaj Winkiel
Izabela Lewandowska

Opiekun merytoryczny kierunku Nowoczesny marketing i współtwórczyni oraz opiekun merytoryczny kierunku Executive marketing.
Wykładowca na wielu kierunkach studiów podyplomowych.
19 letnie doświadczenie zawodowe związane z reklamą i planowaniem mediów. Aktualnie - od 15 lat - kierownik...

Irmina Marcinkiewicz

Humanistka w Biznesie. Od 17 lat jest związana z branżą marketingu. Jest współwłaścicielem agencji reklamowej MSU Publishing oraz wykładowcą na UMK. Wiele czynników zadecydowało o miejscu, w którym jest, jednym z nich jest edukacja. Jest dyrektorem marketingu, choć kształciła się...

Joanna Cieślak-Ospalska

Lubi mówić o sobie, że jest zwierzęciem medialnym – ma dwudziestoletnie doświadczenie w pracy w mediach (głównie w radiu) i w PR-ze. Jest trenerem oraz konsultantem ds. public relations i marketingu internetowego. Zajmuje się strategiami komunikacyjnymi i wizerunkowymi dla małych i...

Sandra Jedynak

Od 6 lat zajmuje się komunikacją i marketingiem zarówno dla dużych jak i średnich i małych firm (B2B oraz B2C). Obecnie odpowiada za działania online'owe w obszarze healthcare. Prowadzi także własną firmę w ramach której pomaga przedsiębiorcom budować efektywny biznesowo wizerunek....

Piotr Wódkowski

Radca prawny. Jest absolwentem studiów prawniczych na UMK. Ukończył także studia podyplomowe na kierunku Nowoczesny Marketing w WSB w Toruniu oraz studia z zakresu prawa upadłościowego na UAM. Na co dzień, zawodowo zaangażowany w zapewnienie bezpieczeństwa prawnego działań...

Ewa Wilmanowicz

Trener efektywności osobistej, mówca, konsultant marki personalnej i korporacyjnej. Absolwentka Finansów i Controllingu Międzynarodowego na Universite d’Angers oraz Uniwersytetu Mikołaja Kopernika. Członek Klubu France Pologne, Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Stowarzyszenia...

Paula Rabel

Na co dzień pracuje z markami nad strategiami marketingowymi oraz dba o ich wizerunek w Social Mediach jako niezależny doradca ds. marketingu i PR. Stworzyła i zarządza marką gabinetów stomatologicznych Dental Republic. Prowadzi również swój autorski program parentingowy na portalu...

Wojciech Ożga

Absolwent UMK w Toruniu. Ukończył studia podyplomowe na Politechnice Warszawskiej, i uzyskał tytuł Master’s Certificate in Project Managment – The George Washington University School of Business. Członek Stowarzyszenia Project Managment Polska, opiekun kierunku Podyplomowe Studia...

Maria Buszman

Dr Maria Buszman - ekspertka w zakresie public relations. Wspiera w rozwoju firmy, instytucje i osoby poprzez doskonalenie ich działań w zakresie komunikacji, public relations i promocji. 

Od 2001 roku doradza, szkoli, przygotowuje analizy i badania, strategie i plany w dziedzinie...

Mikołaj Ilecki

Ekspert w zakresie kształtowania komunikacji marek. Od ponad 20 lat sprawia, że marki stają się
lepiej zauważalne, bardziej atrakcyjne i dochodowe. Duże doświadczenie wspiera wiedzą jaką zdobył
na studiach z Psychologii w Biznesie (Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu) i Ekonomii...

Anna Usak

Absolwentka Executive MBA Anna Usak na Aalto EE - Alto University oraz Publicystyki Ekonomicznej i Public Relations na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Wierna stwierdzeniu Petera Drukera, że każde przedsiębiorstwo ma dwie podstawowe funkcje: marketing i innowacje. Nowoczesny marketing...

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Budynek A, pokój nr 004
Młodzieżowa 31A
87-100 Toruń

E-mail: rekrutacja@wsb.torun.pl
Tel.: +48 539 520 789,+48 538 688 806 +48 539 521 622 +48 664 426 909
Infolinia: 56 6814775

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00-16:00
  • wt: 08:00-17:00
  • śr-cz: 08:00-16:00
  • pt: 08:00-15:00
Pobierz stronę do PDF