Opis kierunku
Świadomość konieczności promowania marek i docierania do klienta różnymi kanałami stale rośnie. Wzrasta również zapotrzebowanie na dobrych marketingowców. Podejmij studia podyplomowe nowoczesny marketing i zdobądź szerokie spektrum kompetencji zarówno miękkich, jak i twardych w najbardziej rozchwytywanej branży.

Co zyskujesz?
-
Program - doskonale ułożony i odpowiadający panującym trendom marketingowym.
-
Wykładowcy - praktycy, którzy od lat pracują w branży. Podzielą się z Tobą swoimi doświadczeniami i sprawdzonymi sposobami na skuteczne działania marketingowe.
-
Atmosfera - możesz mieć pewność, że poznasz osoby podobne do siebie, zaangażowane i chętne do współpracy.
-
Dowiesz się, czym jest marketing, jakie instrumenty komunikacji są współcześnie wykorzystywane przez marki, czym różni się promocja od reklamy i jakie obecnie panują trendy w sprzedaży.
-
Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także jak mierzyć efektywność działań i jak monitorować obecność w mediach.
-
Dowiesz się, jak skutecznie zbudować zaufanie do marki, zadbać o jej wizerunek i jak skutecznie utrzymać przewagę konkurencyjną.
-
Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne kampanie reklamowe, czym kierować się w wyborze agencji marketingowej do współpracy, a także jak mierzyć efektywność działań i jak monitorować obecność w mediach.
-
Dowiesz się, jak prowadzić kampanie marketingowe w Internecie, co zrobić, żeby zwiększyć widoczność marki w wyszukiwarce oraz jak wykorzystać social media do promocji.
-
Dowiesz się, jak budować dobre relacje z mediami, jak nawiązać kontakt z dziennikarzem, czym jest sytuacja kryzysowa i jak sobie z nią poradzić oraz jak wykorzystać sponsoring w działaniach PR.
-
Dowiesz się, jakich działań i klauzul wystrzegać się w umowach marketingowych oraz jakie ograniczenia wymusza RODO w kontekście działań marketingowych.
-
Poznasz sposoby efektywnej pracy.
Dla kogo?
-
Dla osób pracujących w działach marketingu oraz osób chcących rozpocząć swoją karierę w branży.
-
Dla specjalistów oraz menedżerów ds. marketingu, osób związanych z reklamą i PR.
-
Dla właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw.
Cel:
Zdobądź szerokie spektrum kompetencji zarówno miękkich, jak i twardych w branży marketingowej. Naucz się korzystać z nowoczesnych narzędzi, tworzyć skuteczne kampanie, planować i analizować. Poznaj tajniki skutecznego kreowania wizerunku i budowania relacji. Czerp inspirację od praktyków, ucz się na prawdziwych case study, bądź na bieżąco z nowymi narzędziami marketingowymi, kanałami komunikacji i technologiami wykorzystywanymi do promocji.
Hybrydowe studia podyplomowe
Około 80% zajęć zrealizujesz na uczelni, a 20% na platformie MS Teams, w czasie których z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). Dodatkowo skorzystasz z materiałów zamieszczanych w Internecie i na platformie Moodle, w dogodnym dla Ciebie czasie (asynchronicznie).
Partnerzy kierunku
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 9 lutego, zyskujesz 1000 zł, dzięki:
-
600 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały tok studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
-
400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz więcej - 1200 zł:
-
800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały tok studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
-
400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Nowoczesny marketing.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji
Budynek A, pokój nr 004
Młodzieżowa 31A
87-100 Toruń
E-mail: rekrutacja@wsb.torun.pl
Tel.:
+48 539 520 789, +48 538 688 806
+48 539 521 622
+48 664 426 909
- pn: 08:00-16:00
- wt: 10:00-17:00
- śr: 08:00-16:00
- cz: 10:00-16:00
- pt: 08:00-15:00