Dagmara Pakulska

Marketer, szkoleniowiec, wykładowca z 10-letnim doświadczeniem w branży. Opiekowała się zarówno markami lokalnymi, jak i ogólnopolskimi. Przeszkoliła zespoły takich firm, jak: TVN, Shell, Idea Hub czy BIK. Wykładała m.in. na: AGH, WSE, WSiZ oraz UMK. Od 2017 roku powołała do życia Niby-Prasówkę na Facebooku, na której dzieli się newsami ze świata marketingu i mediów społecznościowych. 

Izabela Lewandowska
Izabela Lewandowska

Wicekanclerz WSB w Łodzi. Wykładowca z obszaru marketing na wielu kierunkach studiów podyplomowych. Obecnie, wraz z Dagmarą Pakulską, opiekunka merytoryczna kierunku studiów podyplomowych: Marketing online B2B i B2C.

Posiada 20 letnie doświadczenie zawodowe związane z reklamą i planowaniem mediów. Przez 16 lat pełniła funkcję kierownik działu marketingu i PR w Wyższej Szkole Bankowej Toruniu i Bydgoszczy. Odpowiedzialna m.in. za przygotowanie i realizację kampanii marketingowych: ATL, BTL, koordynowanie działań z zakresu PR zewnętrznego.
Wcześniej, przez 4 lata związana z Agencją Promocji Reklamy GRA – odpowiadała za sprzedaż czasu antenowego m.in. Radia GRA, organizację eventów dla klientów GRA sp. z o.o oraz sprzedaż powierzchni reklamowej. m.in w Gazecie Pomorskiej, Gazecie Wyborczej oraz Nowościach. 

Martyna Tarnawska
Martyna Tarnawska

Specjalizuje się w temacie Service Design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji, o czym wiedzę zdobywa jako studentka międzynarodowych studiów Digital Management (Hyper Island, London). Na nich też zdobyła wiedzę i kompetencje z zakresu modułów Digital Technologies, Business Transformation oraz Business Innovation. Posiada międzynarodową akredytację SDN Accredited Service Design Professional jako druga osoba w Polsce. Konsultuje, szkoli i wspiera projekty digital na etapie audytu, badań, monitoringu i planowania komunikacji marki w kanałach digital. Facylituje warsztaty i procesy, stosując autorskie ćwiczenia i narzędzia. Wykładowca na studiach podyplomowych z zakresu social media, trendów w content maketingu, user generated content, employer brandingu czy design thinking. 

linkedin

Karolina Janik
Karolina Janik

Ekspert komunikacji z ponad 16-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu oraz komunikacji kryzysowej. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, oraz wice szef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata rzecznik prasowy Stadionu Energa Gdańsk. Autorka artykułów z tematyki komunikacji marketingowej w prasie branżowej i biznesowej. Specjalizuje się w tworzeniu strategii marketingowych i PR. Nadzoruje pod względem strategicznym i contentowym działania dla kluczowych klientów Personal PR. Prowadziła projekty dla firm/instytucji tj.: Hilton, LOTOS, Twitter, IgnitionOne, Warta, Canon, Volkswagen Bank, Miasto Gdańsk, Stovit, Politechnika Gdańska, CUK Ubezpieczenia, Polska Grupa Porcelanowa, Port Lotniczy w Gdańsku, czy Stadion Energa Gdańsk. Wykładowczyni kierunku PR & Media na Uniwersytecie Gdańskim, prelegentka i szkoleniowiec. Twórczyni sieci agencji PR – PR Exchange –zrzeszającej agencje PR na 5 kontynentach, w 28 krajach. Mama Tymona, Jerzego i Igi.  

Patrycja Gorecka
Patrycja Górecka

Head of marketing w platformie content i influencer marketingowej WhitePress. Wykładowca na AGH, WSEI, UEK i prelegent na konferencjach branżowych. Współautorka książki "Influencer marketing od A do Z". Realizowała stretegie marketingu internetowego dla marek takich jak Kazar, Kazar Studio oraz Versum. Miłośniczka planszówek, białej czekolady i egzotycznych podróży na własną rękę. 
 

Anna Ledwoń_
Anna Ledwoń

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Była trenerka w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych, obecnie trenerka w IAB Polska. Współautorka kilku kursów e-learningowych.  Posiada międzynarodowy certyfikat DIMAQ PROFESSIONAL potwierdzający wiedzę i doświadczenie z zakresu digital marketingu. Wykładowca studiów podyplomowych na Akademii Górniczo - Hutniczej czy Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu. Pracowała z takimi klientami, jak: Eurobank, Pandora, Akamai, Venezia, Capgemini, Prima Moda, InPost, Pracuj.pl czy Lufthansa Global Services. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu Technologii informacyjnych w marketingu na Wyższa Szkoła Europejska oraz studia magisterskie z zakresu zarządzania i marketingu na Akademia Górniczo-Hutnicza im. S. Staszica w Krakowie. Zafascynowana człowiekiem i jego emocjami. Zgłębia temat customer experience oraz nowych mediów.

Mateusz Czech

CONVERSATIONAL AI DESIGNER, SENTIONE

Twórca botów konwersacyjnych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, autor poczytnego bloga o automatyzacji w marketingu i obsłudze klienta: https://czechu.pl. W SentiOne buduje chatboty i voiceboty dla największych banków w Polsce oraz rozwija platformę SentiOne Automate. Prelegent branżowych konferencji a w weekendy prowadzi zajęcia na Uczelniach Wyższych z zakresu budowania skutecznych chatbotów na wielu platformach. Pierwszego bota uruchomił pod koniec 2016 roku.

Monika Leksowska
Monika Leksowska

Manager Marketingu z 12-letnim doświadczeniem w pracy z markami o zasięgu międzynarodowym: Kramp, Volkswagen, Amica, Schattdecor, Kronopol. Specjalizuje się w tworzeniu i egzekucji strategii marketingowych oraz budowaniu silnych zespołów. Ma szerokie spojrzenie na marketing ugruntowane pracą po obu stronach: agencji jak i marki. Jest inicjatorem zmian poprawiających wizerunek marki oraz zwiększających wielkość sprzedaży. Ciągły samorozwój, samodoskonalenie i nieustanne poszerzanie wiedzy marketingowej to coś co ma najwyższy priorytet w pracy. Od 7 lat wykładowca w WSB z tematyki Budowania Marki, Mobile Marketingu oraz Advergamingu i Grywalizacji. Aktualnie Marketing Manager zarządzający działem marketingu w holenderskiej firmie Kramp.

Bartek Ziemiański
Bartek Ziemiański

Bartek Ziemiański. Konsultant i ekspert LinkedIn. Na co dzień pracuje w Sharebee, gdzie odpowiada za szkolenia i wdrożenia programów Social Selling i Employee Advocacy z wykorzystaniem platformy contentowej. Pracował m.in. dla Mastercard, Orange, Asseco, innogy, Adamed.
Mąż Moniki, tata Wiktorii, Przemka i Ignasia.

GrzegorzMiecznikowski
Grzegorz Miecznikowski

Ekspert LinkedIn, szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu. Mentor biznesowy. W 2015 i 2020 roku został uznany za jedną z najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Łącznie przeszkolił już ponad 10000 osób ze sprzedaży i marketingu. Prowadzi także cykliczne webinary i live'y.
Jest autorem kilku e-booków oraz kilkuset artykułów eksperckich. Po godzinach zajmuje się aktywizmem. Jest także współautorem poradnika dlamediów i polityków "Jak pisać i mówić o osobach LGBT+" oraz śpiewa w pierwszym polskim chórze LGBT+ - Voces Gaudii.
 

Marcelina Lipska
Marcelina Lipska

CEO F1Brand – Agencji Digital Marketingu. Digital Marketing Consultant & Strategist, pomaga wykorzystywać digital marketing i nowe technologie do rozwoju firm. Z online marketingiem związana od 10 lat. Buduje i konsultuje strategie marketingowe dla małych i średnich firm, a także korporacji. Szkoli z obecności w social media, szczególnie z komunikacji na Facebooku. Wykłada na studiach podyplomowych Digital Marketing na AGH w Krakowie, prelegentka Crash Mondays, autorka artykułów m.in.  w Forbes, Newsweek. Miłośniczka analizy danych, szczególnie jakościowych i Rogera Federera, od którego przedsiębiorcy mogą się wiele nauczyć.

Marcin Andrzejewski
Marcin Andrzejewski

Projektant graficzny skupiający się na projektowaniu opartym na liternictwie i komunikacji wizualnej.
Ekspert ds. wizerunku oraz komunikacji specjalizujący się w kampaniach wyborczych i sprzedażowych. 

Z jego wiedzy i materiałów korzystali już: ● Radio Nowy Świat, ● TVN, ● Polsat, ● Home.pl, ● Automattic, ♞ Posłowie i Senatorowie RP, ♜ Prezydenci i Burmistrzowie Miast i Wsi, ♟ Jednostki Samorządu Terytorialnego, ⚑ NGO.

Wydawca kultury online. Realizator, scenarzysta i montażysta wydarzeń kulturalnych online. Pomaga przenieść działania kulturalne i biznesowe w świat wideo.

Członek polskiej społeczności skupionej wokół WordPressa i organizator WordUp! Kalisz. Entuzjasta społeczności WP.

Prelegent i konsultant w tematyce komunikacji wizualnej, liternictwa oraz WordPressa.

W swej pracy wykorzystuje umiejętności z zakresu brandingu, grafiki oraz liternictwa, znajomości mediów społecznościowych oraz sprawnie posługuje się narzędziami i technikami takimi jak WordPress, Adobe Creative Suite (Cloud), HTML, CSS… a także metodologią treningu w sportach wytrzymałościowych.

➜ WWW: https://marcinandrzejewski.pl
 

Kamila Kierzek Mechło_2
Kamila Kierzek Mechło

Ekspert marketingu i komunikacji, z ponad 15 letnim stażem w polskich i międzynarodowych organizacjach.

Prowadzi agencję marketingową BUZZcenter, która specjalizuje się w całościowej obsłudze firm, głównie z obszarów B2B. Specjalizuje się w budowaniu strategii marketingowych i planowaniu długofalowych działań. Doradza firmom jak prowadzić skuteczne działania marketingowe w obszarach online i offline.

Absolwentka Diploma in Professional Marketing (The Chartered Institute of Marketing) oraz licznych studiów i kursów z obszarów marketingu i komunikacji.

Entuzjastka rozwiązań z obszaru relacji z klientem i ich lojalizacji oraz jakości obsługi klienta. Fanka wykorzystania LinkedIn i nowoczesnych kanałów komunikacji w biznesie, specjalistka w działaniach marketingowych dla B2B.

winkel
Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku w Brand24 zajmuje się obsługą kluczowych klientów, marketingiem i „ewangelizacją” branży reklamowej.

Marczak
Robert Marczak

Doświadczony marketer specjalizujący się w strategiach i optymalizacji procesów sprzedażowych online i lead generation. Szkoleniowiec i konsultant z doświadczeniem w pracy ze startupami, SaaS, e-commerce. Współwłaściciel butikowej agencji SEO - Takaoto.pro, autor bloga poświęconego tematyce generowania leadów: marczak.me

Katarzyna Młynarczyk
Katarzyna Młynarczyk

Certyfikowana Ekspertka Service Design (z tytułem globalnej organizacji Service Design Network- Accredited Service Design Master) oraz absolwentka kierunku Service Innovation and Design (MBA) na Laurea University w Helsinkach. Jej praca dyplomowa dotyczyła implementacji usług, które wdraża od 2017. Współzałożycielka i prezes Stowarzyszenia Service Design Poland i polskiego oddziału Service Design Network. Trenerka o wysokich kompetencjach z zakresu facylitacji, pracująca ze środowiskiem biznesowym od 2010 roku.
W 2012 roku współzałożycielka i prezes Socjomanii przez 8 kolejnych lat. W portfolio szkoleniowo-warsztatowym posiada ponad 8000 godzin. Udziałowiec w 4 różnych organizacjach, od lat pomaga tworzyć marki i skuteczne usługi. W swoich projektach stosuje Customer Journey nie jako narzędzie, ale podejście do tworzenia i optymalizacji biznesu. Dzięki wysokiej świadomości biznesowej i pracy w procesach service design z ponad trzydziestoma różnymi branżami potrafi skutecznie identyfikować luki w usłudze i definicję grup docelowych, wskazując kierunki dalszego rozwoju marek oraz zespołów. Pracowała w obszarze customer journey - zarówno klientów jak i pracowników z takimi markami jak: BNP Paribas Cardif, Motorola Solutions, Continental, Lafarge, Cartoon Network, Nielsen, marki Tołpa (Torf Corporation).

Ewelina Podrez-Siama
Ewelina Podrez-Siama

Ekspertka SEO z 12-letnim doświadczeniem w pracy ze sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi, podcastami i serwisami z najbardziej konkurencyjnych branż w polskim SEO (podatki, kredyty, ubezpieczenia). Założycielka i prezeska wrocławskiej agencji marketingu internetowego Fox Strategy, w której pracuje z 9-osobowym zespołem doświadczonych specjalistów oraz propaguje i wprowadza w życie ideę samoorganizacji. W swojej pracy stawia na strategiczne podejście, nieszablonowe rozwiązania, transparentne działania, uczciwą komunikację i przede wszystkim: zwrot z inwestycji w SEO. Trenerka i prelegentka na licznych wydarzeniach marketingowych, gościni podcastów biznesowych.

Ewa Suwińska
Ewa Suwińska

Z zawodu marketerka, która swoje umiejętności oraz warsztat szlifowała w pracy z popularnymi narzędziami marketingu internetowego, m.in. analizy social media, w tym Instagrama. Z zamiłowania fotografka i instagramerka. Obecnie - zarówno w pracy, jak i mediach społecznościowych - dzieli się wiedzą o tym, jak okiełznać Instagrama oraz jego algorytm, a także pomaga zrozumieć i poskromić hashtagi.

Karolina Kociołek
Karolina Kociołek

Social Media Lead w Socjomania, praktyk z zakresu digital marketingu i entuzjastka nowych technologii. Specjalizuje się w social media marketingu, content marketingu i strategii digital. Certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute. Przeprowadza audyty, tworzy strategie i szkoli. Współpracowała z klientami z różnych branż - od fashion i beauty, przez budowlaną, ubezpieczeniową, IT, aż po instytucje publiczne i NGO. Jej artykuły ukazywały się m.in. w "Marketerze+", "Online Managerze" czy "Sprawnym Marketingu".