Opis kierunku

Prowadzisz firmę? Piastujesz stanowisko w dziale marketingu, PR, HR lub sprzedaży? Postaw na praktyczne studia online, które wskażą Ci najnowsze trendy i odkryją przed Tobą sprawdzone rozwiązania z zakresu marketingu B2B i B2C. Program studiów przygotowały ekspertki z wieloletnim doświadczeniem w branży, które zaprosiły do współpracy jedynie praktyków, odnoszący niekwestionowane sukcesy w swoich dziedzinach. Sprawdź ten kierunek już dziś i zapisz się na studia, które zmienią Twoje marketingowe życie!

 

Co zyskujesz?

  • Mnóstwo czasu, ponieważ studia odbywają się całkowicie w formule online.
  • Potężną dawkę inspiracji, którą przekujesz w praktyczne działania dla swojej marki.
  • Kontakt z najlepszymi ekspertami marketingu w Polsce.

Dla kogo?

  • Specjalistów marketingu, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z najnowszych trendów, rozwiązań i skutecznych działań w segmencie B2C i B2B.
  • Właścicieli rozwijających swoje marki osobiste i firmowe.
  • Menadżerów i kadry zarządzającej.
  • Osób związanych ze sprzedażą i HR.

Korzyści

  • Odkryjesz najnowsze trendy w marketingu. 
  • Nauczysz się czerpać wszystko, co najlepsze z digital marketingu.
  • Poznasz praktyczny aspekt marketingu b2b i b2c.
  • Postawisz na sprawdzone rozwiązania podpowiedziane przez praktyków w swoich dziedzinach.
  • Zainspirujesz się case studies z Polski i świata.
  • Otrzymasz dostęp do narzędzia monitoringu Brand 24 na 3 miesiące!

Studia podyplomowe online

Studia na tej specjalności prowadzone są zawsze w formule online (bez względu na sytuację pandemiczną).
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z nami z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.

 

Korzyści ze studiowania online.
Możliwość studiowania online, bez wychodzenia z domu, to duża oszczędność czasu. Dodatkowym atutem studiów w WSB, jest darmowa licencja do MS 365 dla uczestników, dzięki której będziesz mieć dostęp do niezbędnych narzędzi wykorzystywanych w procesie nauczania.

 

Rekomendacja współautorki programu

Izabela Lewandowska

Czy w tym roku w marketingu coś się zmieni? TAK
Czy kolejne produkty lub usługi przeniosą się do internetu? TAK
Czy wiesz, że w maju 2020 r. konsumenci wydali na zakupy online 78 proc. więcej niż w analogicznym okresie w roku poprzednim?
Bądź tam gdzie Twój klient, prowadź biznes i skuteczne działania reklamowe tak by znalazł i wybrał właśnie Ciebie.
Zaplanuj 10 weekendów, usiądź wygodnie przy komputerze i naucz się jak to robić - z ekspertami, którzy doradzają firmom i osobom na co dzień jak z sukcesem realizować marketing B2B i B2C
 

Izabela Lewandowska

Opiekunka merytoryczna, współtwórczyni kierunku

Dagmara Pakulska

Masz już dość studiów i szkoleń prowadzonych przez teoretyków? Ja też! Dlatego wraz z Izabelą Lewandowską stworzyłam program studiów marketingowych skrojony na miarę Twoich potrzeb. Sto procent praktyki, mnóstwo case studies z Polski i świata, a to wszystko podane na tacy w formule online przez najlepszych ekspertów. Wyobraź to sobie: siedzisz wygodnie w domowym zaciszu, pijesz aromatyczną kawę i podczas dziesięciu zjazdów otrzymujesz solidną porcję inspiracji oraz propozycje rewelacyjnych rozwiązań, które z powodzeniem wdrożysz także na swoim zawodowym polu. Brzmi jak plan? Zapisz się już dziś! :) 

Dagmara Pakulska

Opiekunka merytoryczna, współtwórczyni kierunku

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 29 września
czesne już od
338 zł
288 zł
miesięcznie

Zapisując się do 29 września, zyskujesz 700 zł: 

  • 300 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz więcej. Twoja zniżka wyniesie 900 zł: 

  • 500 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Marketing online B2B i B2C.


 

Liczba miesięcy nauki: 10
Liczba godzin: 166
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Izabela Lewandowska
Martyna Tarnawska
Karolina Janik
Patrycja Gorecka
Anna Ledwoń_
Monika Leksowska
Bartek Ziemiański
GrzegorzMiecznikowski
Marcelina Lipska
Marcin Andrzejewski
Kamila Kierzek Mechło_2
winkel
Marczak
Katarzyna Młynarczyk
Ewelina Podrez-Siama
Ewa Suwińska
Karolina Kociołek
Dagmara Pakulska

Marketer, szkoleniowiec, wykładowca z 10-letnim doświadczeniem w branży. Opiekowała się zarówno markami lokalnymi, jak i ogólnopolskimi. Przeszkoliła zespoły takich firm, jak: TVN, Shell, Idea Hub czy BIK. Wykładała m.in. na: AGH, WSE, WSiZ oraz UMK. Od 2017 roku powołała do życia...

Izabela Lewandowska

Wicekanclerz WSB w Łodzi. Wykładowca z obszaru marketing na wielu kierunkach studiów podyplomowych. Obecnie, wraz z Dagmarą Pakulską, opiekunka merytoryczna kierunku studiów podyplomowych: Marketing online B2B i B2C.

Posiada 20 letnie doświadczenie zawodowe związane z reklamą i...

Martyna Tarnawska

Specjalizuje się w temacie Service Design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji, o czym wiedzę zdobywa jako studentka międzynarodowych studiów Digital Management (Hyper Island, London). Na nich też zdobyła wiedzę i kompetencje z zakresu modułów Digital Technologies,...

Karolina Janik

Ekspert komunikacji z ponad 16-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu oraz komunikacji kryzysowej. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, oraz wice szef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata rzecznik prasowy Stadionu Energa...

Patrycja Górecka

Head of marketing w platformie content i influencer marketingowej WhitePress. Wykładowca na AGH, WSEI, UEK i prelegent na konferencjach branżowych. Współautorka książki "Influencer marketing od A do Z". Realizowała stretegie marketingu internetowego dla marek takich jak Kazar, Kazar...

Anna Ledwoń

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów...

Mateusz Czech

CONVERSATIONAL AI DESIGNER, SENTIONE

Twórca botów konwersacyjnych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, autor poczytnego bloga o automatyzacji w marketingu i obsłudze klienta: https://czechu.pl. W SentiOne buduje chatboty i voiceboty dla największych banków w Polsce oraz rozwija...

Monika Leksowska

Manager Marketingu z 12-letnim doświadczeniem w pracy z markami o zasięgu międzynarodowym: Kramp, Volkswagen, Amica, Schattdecor, Kronopol. Specjalizuje się w tworzeniu i egzekucji strategii marketingowych oraz budowaniu silnych zespołów. Ma szerokie spojrzenie na marketing ugruntowane...

Bartek Ziemiański

Bartek Ziemiański. Konsultant i ekspert LinkedIn. Na co dzień pracuje w Sharebee, gdzie odpowiada za szkolenia i wdrożenia programów Social Selling i Employee Advocacy z wykorzystaniem platformy contentowej. Pracował m.in. dla Mastercard, Orange, Asseco, innogy, Adamed.
Mąż Moniki, tata...

Grzegorz Miecznikowski

Ekspert LinkedIn, szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu. Mentor biznesowy. W 2015 i 2020 roku został uznany za jedną z najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Łącznie przeszkolił już ponad 10000 osób ze...

Marcelina Lipska

CEO F1Brand – Agencji Digital Marketingu. Digital Marketing Consultant & Strategist, pomaga wykorzystywać digital marketing i nowe technologie do rozwoju firm. Z online marketingiem związana od 10 lat. Buduje i konsultuje strategie marketingowe dla małych i średnich firm, a także...

Marcin Andrzejewski

Projektant graficzny skupiający się na projektowaniu opartym na liternictwie i komunikacji wizualnej.
Ekspert ds. wizerunku oraz komunikacji specjalizujący się w kampaniach wyborczych i sprzedażowych. 

Z jego wiedzy i materiałów korzystali już: ● Radio Nowy Świat, ● TVN, ●...

Kamila Kierzek Mechło

Ekspert marketingu i komunikacji, z ponad 15 letnim stażem w polskich i międzynarodowych organizacjach.

Prowadzi agencję marketingową BUZZcenter, która specjalizuje się w całościowej obsłudze firm, głównie z obszarów B2B. Specjalizuje się w budowaniu strategii marketingowych i...

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Kilka lat w różnej wielkości agencjach marketingowych nauczyło go holistycznego podejścia do marketingu. Od 2011 roku...

Robert Marczak

Doświadczony marketer specjalizujący się w strategiach i optymalizacji procesów sprzedażowych online i lead generation. Szkoleniowiec i konsultant z doświadczeniem w pracy ze startupami, SaaS, e-commerce. Współwłaściciel butikowej agencji SEO - Takaoto.pro, autor bloga poświęconego...

Katarzyna Młynarczyk

Certyfikowana Ekspertka Service Design (z tytułem globalnej organizacji Service Design Network- Accredited Service Design Master) oraz absolwentka kierunku Service Innovation and Design (MBA) na Laurea University w Helsinkach. Jej praca dyplomowa dotyczyła implementacji usług, które wdraża...

Ewelina Podrez-Siama

Ekspertka SEO z 12-letnim doświadczeniem w pracy ze sklepami internetowymi, aplikacjami mobilnymi, podcastami i serwisami z najbardziej konkurencyjnych branż w polskim SEO (podatki, kredyty, ubezpieczenia). Założycielka i prezeska wrocławskiej agencji marketingu internetowego Fox Strategy,...

Ewa Suwińska

Z zawodu marketerka, która swoje umiejętności oraz warsztat szlifowała w pracy z popularnymi narzędziami marketingu internetowego, m.in. analizy social media, w tym Instagrama. Z zamiłowania fotografka i instagramerka. Obecnie - zarówno w pracy, jak i mediach społecznościowych - dzieli...

Karolina Kociołek

Social Media Lead w Socjomania, praktyk z zakresu digital marketingu i entuzjastka nowych technologii. Specjalizuje się w social media marketingu, content marketingu i strategii digital. Certyfikowana trenerka Digital Marketing Institute. Przeprowadza audyty, tworzy strategie i szkoli....

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Budynek A, pokój nr 004
Młodzieżowa 31A
87-100 Toruń

E-mail: rekrutacja@wsb.torun.pl
Tel.: +48 539 520 789, +48 538 688 806 +48 539 521 622 +48 664 426 909
Infolinia: 56 681 47 75

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00-16:00
  • wt: 10:00-17:00
  • śr: 08:00-16:00
  • cz: 10:00-16:00
  • pt: 08:00-15:00
  • so: 09:00-13:00
Pobierz stronę do PDF