Opis kierunku

Prowadzisz firmę? Piastujesz stanowisko w dziale marketingu, PR, HR lub sprzedaży? Postaw na praktyczne studia online, które wskażą Ci najnowsze trendy i odkryją przed Tobą sprawdzone rozwiązania z zakresu marketingu B2B i B2C. Program studiów przygotowały ekspertki z wieloletnim doświadczeniem w branży, które zaprosiły do współpracy jedynie praktyków, odnoszący niekwestionowane sukcesy w swoich dziedzinach. Sprawdź ten kierunek już dziś i zapisz się na studia, które zmienią Twoje marketingowe życie!

 

Co zyskujesz?

  • mnóstwo czasu, ponieważ studia odbywają się całkowicie w formule online
  • potężną dawkę inspiracji, którą przekujesz w praktyczne działania dla swojej marki
  • kontakt z najlepszymi ekspertami marketingu w Polsce

Dla kogo?

  • dla specjalistów marketingu, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę z najnowszych trendów, rozwiązań i skutecznych działań w segmencie B2C i B2B
  • dla właścicieli rozwijajacych swoje marki osobiste i firmowe 
  • dla menadżerów i kadry zarządzającej
  • dla osób związanych ze sprzedażą i HR

Korzyści

  • odkryjesz najnowsze trendy w marketingu 
  • nauczysz się czerpać wszystko, co najlepsze z digital marketingu
  • poznasz praktyczny aspekt marketingu b2b i b2c
  • postawisz na sprawdzone rozwiązania podpowiedziane przez praktyków w swoich dziedzinach
  • zainspirujesz się case studies z Polski i świata

Studia podyplomowe online

Studia na tej specjalności prowadzone są zawsze w formule online (bez względu na sytuację pandemiczną).
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z nami z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.

 

Korzyści ze studiowania online.
Możliwość studiowania online, bez wychodzenia z domu, to duża oszczędność czasu. Dodatkowym atutem studiów w WSB, jest darmowa licencja do MS 365 dla uczestników, dzięki której będziesz mieć dostęp do niezbędnych narzędzi wykorzystywanych w procesie nauczania.

 

Rekomendacja współautorki programu

Izabela Lewandowska

Czy w tym roku w marketingu coś się zmieni? TAK
Czy kolejne produkty lub usługi przeniosą się do internetu? TAK
Czy wiesz, że w maju 2020 r. konsumenci wydali na zakupy online 78 proc. więcej niż w analogicznym okresie w roku poprzednim?
Bądź tam gdzie Twój klient, prowadź biznes i skuteczne działania reklamowe tak by znalazł i wybrał właśnie Ciebie.
Zaplanuj 10 weekendów, usiądź wygodnie przy komputerze i naucz się jak to robić - z ekspertami, którzy doradzają firmom i osobom na co dzień jak z sukcesem realizować marketing B2B i B2C
 

Izabela Lewandowska

Opiekunka merytoryczna, współtwórczyni kierunku

Dagmara Pakulska

Masz już dość studiów i szkoleń prowadzonych przez teoretyków? Ja też! Dlatego wraz z Izabelą Lewandowską stworzyłam program studiów marketingowych skrojony na miarę Twoich potrzeb. Sto procent praktyki, mnóstwo case studies z Polski i świata, a to wszystko podane na tacy w formule online przez najlepszych ekspertów. Wyobraź to sobie: siedzisz wygodnie w domowym zaciszu, pijesz aromatyczną kawę i podczas dziesięciu zjazdów otrzymujesz solidną porcję inspiracji oraz propozycje rewelacyjnych rozwiązań, które z powodzeniem wdrożysz także na swoim zawodowym polu. Brzmi jak plan? Zapisz się już dziś! :) 

Dagmara Pakulska

Opiekunka merytoryczna, współtwórczyni kierunku

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu.  

do 31 maja
studia
1000 zł
taniej

Zapisując się do 31 maja, zyskujesz 1000 zł: 

  • 600 zł zniżki w czesnym odliczane na pierwszym roku studiów 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz - 1200 zł:

  • 800 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł zniżki w opłacie wpisowej.

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Marketing online B2B i B2C.


 

Liczba miesięcy nauki: 10
Liczba godzin: 166
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Izabela Lewandowska
Martyna Tarnawska
Karolina Janik
Patrycja Gorecka
Anna Ledwoń_
Bartek Ziemiański
GrzegorzMiecznikowski
Marcelina Lipska
Marcin Andrzejewski
Kamila Kierzek Mechło_2
Mikołaj Winkiel
Dagmara Pakulska

Marketer, szkoleniowiec, wykładowca z 10-letnim doświadczeniem w branży. Opiekowała się zarówno markami lokalnymi, jak i ogólnopolskimi. Przeszkoliła zespoły takich firm, jak: TVN, Shell, Idea Hub czy BIK. Wykładała m.in. na: AGH, WSE, WSiZ oraz UMK. Od 2017 roku powołała do życia...

Izabela Lewandowska

Opiekunka merytoryczna trzech kierunków studiów podyplomowych: Nowoczesny marketing| Executive marketing| Marketing online B2B i B2C|.

Wykładowca obszaru marketing na wielu kierunkach studiów podyplomowych.

20 letnie doświadczenie zawodowe związane z reklamą i planowaniem mediów....

Martyna Tarnawska

Specjalizuje się w temacie Service Design jako metodyki prowadzenia projektów i procesów innowacji, o czym wiedzę zdobywa jako studentka międzynarodowych studiów Digital Management (Hyper Island, London). Na nich też zdobyła wiedzę i kompetencje z zakresu modułów Digital Technologies,...

Karolina Janik

Ekspert komunikacji z ponad 16-letnim doświadczeniem w public relations, social media i marketingu oraz komunikacji kryzysowej. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, oraz wice szef sekcji Marketingu Pracodawców Pomorza. Wcześniej przez 3 lata rzecznik prasowy Stadionu Energa...

Patrycja Górecka

Head of marketing w platformie content i influencer marketingowej WhitePress. Wykładowca na AGH, WSEI, UEK i prelegent na konferencjach branżowych. Współautorka książki "Influencer marketing od A do Z". Realizowała stretegie marketingu internetowego dla marek takich jak Kazar, Kazar...

Anna Ledwoń

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów...

Mateusz Czech

CONVERSATIONAL AI DESIGNER, SENTIONE

Twórca botów konwersacyjnych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, autor poczytnego bloga o automatyzacji w marketingu i obsłudze klienta: https://czechu.pl. W SentiOne buduje chatboty i voiceboty dla największych banków w Polsce oraz rozwija...

Monika Leksowska

Manager Marketingu z 12-letnim doświadczeniem w pracy z markami o zasięgu międzynarodowym: Kramp, Volkswagen, Amica, Schattdecor, Kronopol. Specjalizuje się w tworzeniu i egzekucji strategii marketingowych oraz budowaniu silnych zespołów. Ma szerokie spojrzenie na marketing ugruntowane...

Bartek Ziemiański

Bartek Ziemiański. Konsultant i ekspert LinkedIn. Na co dzień pracuje w Sharebee, gdzie odpowiada za szkolenia i wdrożenia programów Social Selling i Employee Advocacy z wykorzystaniem platformy contentowej. Pracował m.in. dla Mastercard, Orange, Asseco, innogy, Adamed.
Mąż Moniki, tata...

Grzegorz Miecznikowski

Ekspert LinkedIn, szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu. Mentor biznesowy. W 2015 i 2020 roku został uznany za jedną z najbardziej inspirujących osób w polskiej branży interaktywnej. Łącznie przeszkolił już ponad 10000 osób ze...

Marcelina Lipska

CEO F1Brand – Agencji Digital Marketingu. Digital Marketing Consultant & Strategist, pomaga wykorzystywać digital marketing i nowe technologie do rozwoju firm. Z online marketingiem związana od 10 lat. Buduje i konsultuje strategie marketingowe dla małych i średnich firm, a także...

Marcin Andrzejewski

Projektant graficzny skupiający się na projektowaniu opartym na liternictwie i komunikacji wizualnej.
Ekspert ds. wizerunku oraz komunikacji specjalizujący się w kampaniach wyborczych i sprzedażowych. 

Z jego wiedzy i materiałów korzystali już: ● Radio Nowy Świat, ● TVN, ●...

Kamila Kierzek Mechło

Ekspert marketingu i komunikacji, z ponad 15 letnim stażem w polskich i międzynarodowych organizacjach.

Prowadzi agencję marketingową BUZZcenter, która specjalizuje się w całościowej obsłudze firm, głównie z obszarów B2B. Specjalizuje się w budowaniu strategii marketingowych i...

Mikołaj Winkiel

Chief Evangelist w Brand24. Profesjonalnie i hobbystycznie zajmuje się marketingiem, Internetem i mediami społecznościowymi, starając połączyć te tematy w jedność. Pracując w dużej agencji nauczył się czym jest marketing internetowy, a pracując w mniejszej agencji, dowiedział się...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Budynek A, pokój nr 004
Młodzieżowa 31A
87-100 Toruń

E-mail: rekrutacja@wsb.torun.pl
Tel.: +48 539 520 789,+48 538 688 806 +48 539 521 622 +48 664 426 909
Infolinia: 56 6814775

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00-16:00
  • wt: 08:00-17:00
  • śr-cz: 08:00-16:00
  • pt: 08:00-15:00
Pobierz stronę do PDF