Opis kierunku

Studia w formule hybrydowej.
 
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym w formie hybrydowej. Część zajęć będzie odbywać się w formie tradycyjnej w salach wykładowych, a część w formie online na platformie MS Teams. W zajęciach uczestniczysz zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

hybryda

Rynek wymaga łatwej dostępności produktów i usług w bardzo krótkim czasie, po konkurencyjnych cenach. Biznes nieustannie musi rozwiązywać dylematy i konflikty celów, takie jak między innymi niskie koszty zapasów, każdy produkt dostępny dostarczony od zaraz, szybki, ale tani transport, masowy, ale zindywidualizowany produkt. Efektywna i skuteczna logistyka to obecnie klucz do sukcesu każdej firmy. Zarządzanie procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie wymaga od specjalistów ciągłego aktualizowania wiedzy, zapoznawania się z nowymi koncepcjami zarządzania oraz nowymi systemami i narzędziami informatycznymi. 

sp_sesjalato_117

Zajęcia na kierunku „Logistyka w biznesie” dostarczą Ci nie tylko aktualnej wiedzy na temat metod rozwiązywania wyzwań na rynku pracy oraz praktycznych narzędzi do zastosowania w przedsiębiorstwach, ale też szeregu umiejętności związanych z komunikacją, analitycznym i logicznym myśleniem, metodami rozwiązywania problemów. Uczestników studiów czekają też zajęcia warsztatowe, laboratoryjne oraz ćwiczeniowe, które dostarczą kompleksową wiedzę z zakresu logistyki i zarządzania firmą w aktywnej formie. 

sp_sesjalato_75

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej zostaw do siebie kontakt!
Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.
 

Zostaw kontakt

kontakt

Cel studiów

Dzięki tym studiom zdobędziesz praktyczną wiedzę, poznasz skuteczne metody i narzędzia do zastosowania w rozwiązywaniu współczesnych problemów logistycznych przedsiębiorstw oraz nabędziesz umiejętności i kompetencji społecznych kluczowych we współczesnym biznesie. 

Korzyści

  • Uzyskasz umiejętności i kompetencje niezbędne w każdym przedsiębiorstwie. 
  • Dzięki uczestniczeniu w zajęciach warsztatowych, laboratoryjnych oraz ćwiczeniowych prowadzonych przez praktyków i doświadczonych dydaktyków będziesz przygotowany do wykorzystania zdobytej wiedzy i umiejętności w praktyce.  
  • Będziesz wyposażony zarówno w wiedzę twardą w zakresie systemów i procesów logistycznych, kosztów oraz wsparcia informatycznego, jak i w kompetencje miękkie, takie jak prowadzenie negocjacji czy budowanie relacji z partnerami biznesowymi w środowisku wirtualnym i gospodarki globalnej. 
  • Będziesz mieć okazję zdobyć certyfikat potwierdzający wiedzę i kompetencje w zakresie systemów zarządzania zasobami przedsiębiorstwa klasy ERP w procesach logistycznych oraz zarządzania magazynem klasy WMS wystawiony przez dostawcę rozwiązań informatycznych w ramach pakietu szkoleniowego ELSE.EDU 

Dla kogo?

  • Pracownicy i menedżerowie, którzy poszukują rozwiązań dla skutecznego zarządzania logistyką w przedsiębiorstwach na rynku polskim i międzynarodowym.  
  • Osoby chcące zdobyć nowe kwalifikacje, aby zwiększać swoje szanse na rozwój osobisty i szanse na atrakcyjność na rynku pracy. 
  • Przedsiębiorcy prowadzący działalność gospodarczą chcący poprawić wyniki dzięki innowacjom i działaniom racjonalizacyjnym w sferze logistyki. 
  • Nauczyciele zawodu logistyk i języków obcych dla zawodu logistyk. 
  • Absolwenci studiów wyższych, którzy chcieliby rozwinąć swoje zdolności menedżerskie i związać swoją przyszłość zawodową z branżą logistyczną. 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
271 zł
237 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki: 

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł: 

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 271 zł/mies. 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Logistyka w biznesie.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Grzegorz Lewandowski
Prof. Dr hab.  Mirosław Chaberek
Leszek Reszka
Dr Grażyna Chaberek
Dr Agnieszka Szmelter – Jarosz
Logistyka menedżer
M Hanuszek
Dariusz Weiland
Mirosław Meller
Katarzyna Bartowiak
mgr Grzegorz Lewandowski

Specjalista w zakresie logistyki w produkcji i magazynowaniu, trener biznesu. Jest absolwentem Uniwersytetu Gdańskiego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Swoje doświadczenie zawodowe zdobył, pracując na stanowiskach menedżerskich w obszarach produkcji i magazynowania. Od 11 lat...

Prof. Dr hab. Mirosław Chaberek

Profesor Mirosław Chaberek pełni funkcję w wielu instytucjach:

  • przewodniczącego Rady Nadzorczej PKP S.A,
  • Wiceprzewodniczący Rady Techniczno- Ekonomicznej przy Prezesie Urzędu Transportu Kolejowego;
  • Członek Rady do spraw transportu kolejowego przy Prezesie Urzędu transportu...
Leszek Reszka

Doktor nauk ekonomicznych, pracownik Katedry Logistyki Uniwersytetu Gdańskiego. 
Zainteresowania koncentruje na tematyce wsparcia logistycznego organizacji, w szczególności podejmowania decyzji menedżerskich w logistyce, prognozowania oraz optymalizacji oraz dydaktyki logistyki.
Kierownik...

Dr Grażyna Chaberek

Doktor Grażyna Chaberek jest wykładowczynią na Uniwersytecie Gdańskim. Pełni Funkcję:

  • Zastępcy Dyrektora Instytutu Geografii UG, ds. rozwoju;
  • Członkini Zarządu Polskiego Towarzystwa Geograficznego
  • Członkini Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego; Akredytowany tutor...
Dr Agnieszka Szmelter – Jarosz

Doktor Agnieszka Szmelter - Jarosz, jest pracownikiem Uniwersytetu Gdańskiego. W ramach zainteresowań naukowych wykładowca wymienia: systemy ERP, logistyka zaopatrzenia, logistyka produkcji, statystyka procesów biznesowych, Judoka, Kaizen, Lean Management, Six Sigma, zarzadzanie jakością̨...

Maciej Rakowski

Menedżer kierunku logistyka na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu, dyrektor ds. logistyki, specjalista ds. BHP, wieloletni nauczyciel dyplomowany informatyki, logistyki, kierownik ds. sprzedaży, marketingu i logistyki, informatyk-wdrożeniowiec systemów informatycznych zarządzania w firmach...

Michał Hanuszek

Ekspert w prowadzeniu negocjacji międzynarodowych i dyplomowany psycholog biznesu ze specjalizacją kultury biznesu chińskiego. Koordynuje rozwój menedżerów i wspiera ich w procesie zmian na rynkach międzynarodowych.

Jest absolwentem Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska na...

Dariusz Weiland

Wykładowca na kierunku Logistyka w biznesie jest pracownikiem na Uniwersytecie Gdańskim.  W ramach zainteresowań naukowych wymienia: logistyka informacji, handel elektroniczny (e-commerce), platformy sprzedaży e-commerce, modele Multichannel i Omnichannel, procesy logistyczne w...

Mirosław Meller

Wykładowca na Uniwersytecie WSB Merito w Toruniu, prowadzi własną działalność gospodarczo - doradzczo-finansowa dla banków i przedsiębiorstw.  W ramach zainteresowań naukowych wymienia: projekty inwestycyjne w logistyce, analiza i zarzadzanie ryzykiem kredytowym, ocena projektów...

Katarzyna Bartowiak

Wykładowca na kierunku Logistyka w biznesie, prowadzi własną działalność gospodarczą związaną z prawem. W ramach zainteresowań naukowych wymienia: Podstawy prawa z elementami prawa cywilnego, Podstawy prawa gospodarczego, Transport i spedycja, Prawne aspekty obsługi celnej w...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia podyplomowe, studia MBA

Budynek A, pokój nr 005
Młodzieżowa 31A 87-100 Toruń
87-100 Toruń

E-mail: studia SP anna.adamczyk@wsb.torun.pl; studia MBA kinga.kolodziej@wsb.torun.pl
Tel.: studia podyplomowe +48 538 688 806

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00 - 16:00
  • wt: 10:00 - 17:00
  • śr: 08:00 - 16:00
  • cz: 10:00 - 16:00
  • pt: 08:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF