Katarzyna Warszawska
Katarzyna Warszawska

Założycielka szkoły językowej Katarina Katiusza w Warszawie. Egzaminatorka Telc, Coach. Od 24 lat prowadzi szkołę językową, szkoląc zarówno osoby prywatne, jak i pracowników polskich oraz międzynarodowych firm. Obecnie zarządza zespołem 60 lektorów. Swój sposób podejścia do pracy i życia definiuje jako: rozwój, pasja, motywacja, uśmiech, zabawa, sukces - my Cię nauczymy. Absolwentka UW na wydziale Filologii Germańskiej, a następnie Warsaw Management University Apsley Business School - London (EMBA). Rozwija swoje umiejętności miękkie u takich międzynarodowych sław, jak Richard Bolstad, Frank Farrelly, Christina Hall i David Neenan. Prywatnie: kocha podróże, taniec, psy i pozytywnych, otwartych ludzi.

Radosław Świątkowski
Radosław Świątkowski

Absolwent filologii germańskiej na UMK w Toruniu. Prowadzi lektorat na studiach pierwszego i drugiego stopnia oraz praktyczną naukę języka niemieckiego na studiach podyplomowych język niemiecki w biznesie. W ramach swojej szkoły językowej mów mi jeszcze! prowadzi i koordynuje treningi językowe dla dorosłych, których celem jest nabycie swobody wypowiedzi w języku obcym. W Centrum Nowoczesnych Technologii Nauczania szkoli wykładowców i studentów wydziałów Uniwersytetu WSB Merito w Toruniu z wykorzystania nowoczesnych technologii w dydaktyce oraz projektuje ekrany asynchronicznych kursów e-learningowych.

Joanna Janas-Sajdak

Facylitatorka programów rozwojowych z końmi metodą HAE oraz magister filologii angielskiej. Przez 16 lat pracowała w gimnazjum i liceum oraz szkołach językowych, gdzie pełniła funkcje nauczyciela, koordynatora projektów międzynarodowych Erasmus+, wicedyrektora. Wykorzystuje wiedzę z zakresu neurobiologii, neurodydaktyki oraz psychologii, wspierając ludzi w rozwoju językowym oraz osobistym - rozpoznawaniu emocji i potrzeb, nauce uważności, odzyskiwaniu sprawczości i rozwijaniu wewnętrznego przywództwa - aby w pełni wykorzystywali swój potencjał. Prywatnie: kocha konie, naturę, długie i głębokie rozmowy oraz czytanie i uczenie się o sobie i o świecie.