Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku Event menagement.
WPROWADZENIE DO ORGANIZACJI EVENTÓW
(36 godz.)
- Charakterystyka i rodzaje eventów.
- Event w strategii firmy.
- Organizacja eventów w biznesie.
- Trendy i specyfika eventów – targi, konferencje, spotkania firmowe i biznesowe, networking.
- Event jako narzędzie wizerunkowe.
- Event jako narzędzie sprzedaży.
ZARZĄDZANIE EVENTAMI
(28 godz.)
- Specyfika zarządzania eventami.
- Procesowe zarządzanie projektami.
- Planowanie i produkcja eventowa.
- Harmonogram organizacji eventu. Tworzenie budżetu wydarzenia.
- Zarządzanie zespołem i podział zadań w zespole. Project management.
EVENT W PRAKTYCE
(72 godz.)
- Brief – od planowania do praktyki.
- Tworzenie scenariusza i kosztorysu eventu.
- Prawne aspekty event marketingu. Prawo autorskie i ZAIKS w eventach.
- Technika eventowa: światło, dźwięk, multimedia, scenografie. Co na temat techniki powinien wiedzieć event manager?
SPOTKANIE Z PRAKTYKIEM: Spotkanie z technikiem (multimedia, światło, dźwięk) - Bezpieczeństwo eventów, prawo i realia imprez masowych.
SPOTKANIE Z PRAKTYKIEM: Spotkanie z przedstawicielem licencjonowanej agencji ochrony. - Rozliczenia i podsumowania w eventach. Techniki mierzenia efektywności ROI.
- Nowe narzędzia w organizacji eventów: systemy zarządzania eventami, narzędzia do rejestracji uczestników eventu, aplikacje i prezentacje multimedialne.
SPOTKANIE Z PRAKTYKIEM: Spotkanie z pomysłodawcą nowego systemu do rejestracji gości i zarządzania eventem. - Wystąpienia publiczne oraz praca z prelegentem od A do Z. Na co zwrócić uwagę? Podstawowe zasady i techniki doskonalenia.
- Media w eventach, eventy w mediach.
SPOTKANIE Z PRAKTYKIEM: Spotkanie z przedstawicielem mediów. - Obiekty eventowe – współpraca, wymagania, na co zwrócić uwagę?, organizacja cateringu i zaplecza technicznego.
- Celebrity management.
WIDOWISKOWE WYDARZENIA – zasady organizacji
(24 godz.)
- Wydarzenia sportowe.
- Wydarzenia kulturalne i naukowe.
- Wydarzenia rozrywkowe.
- Widowiskowe wydarzenie w marketingu firmy. Studium przypadku.
WARSZTATY ORGANIZACJI EVENTÓW
(8 godz.)
- Projekt tworzenia wspólnego wydarzenia dla miasta/instytucji/firmy z wdrożeniem – rodzaj organizowanego wydarzenia będzie uzależniony od preferencji grupy.
Konsultacje
(10 godz.)
- Konsultacje.
FORMA ZALICZENIA
- Indywidualny projekt eventu, scenariusz i kosztorys – projekt do zastosowania w realnych warunkach.