Opis kierunku

UWAGA!

Aktualnie nie prowadzimy rekrutacji na ten kierunek.
Zostaw kontakt, poinformujemy Cię kiedy ruszy nowa rekrutacja.

 

Design Thinking to metoda wykorzystywana przez największe koncerny międzynarodowe w celu podążania za nowymi trendami, zmianami. Stosowana jest w działach rozwoju, innowacji, marketingu oraz wszędzie tam, gdzie powstają innowacyjne usługi, nowe produkty, ale nie tylko. Celem studiów jest przekazanie ich uczestnikom kompleksowej wiedzy oraz praktyki w zakresie wdrażania metodyki Design Thinking. Słuchacz będzie potrafił  SAMODZIELNIE rozwiązać problemy biznesowe,  społeczne, przy użyciu metodyki Design Thinking. Będzie on również potrafił tworzyć nowoczesne usługi i produkty oraz wdrożyć je w swoim biznesie, organizacji. Szczególny nacisk jest kładziony na interdyscyplinarność, innowacyjność, dopasowanie do środowiska, w którym obecnie jest a potrzebuje ZMIANY.  Przygotowano bloki tematyczne  Empatia, Definiowanie, Generowanie Pomysłów, Prototypowanie, Testowanie. Zdecydowanie praktyczne studia otwierające osoby na kreatywność, pracę w zespole, oraz efektywną komunikację. Efektem kształcenia ma być zapoczątkowanie i wdrożenie prototypów nowych usług i produktów dla marketingu, firm, organizacji czy placówek oraz implementacja usług i produktów na rynek. Nauczysz się również, jak sprawić, by Twój produkt i usługi wyróżniały się na tle konkurencji.

Co zyskujesz?

Mało Wiedzy i  DUŻO PRAKTYKI (m.in.):

  • jak implementować produkt na rynku?
  • jak zapoznać się z empatią w procesie Design Thinking?
  • na co zwracać uwagę w oparciu o psychologię zachowań konsumenckich?
  • jak wyznaczać konkretne cele i wyzwania?
  • jakie są sposoby generowania pomysłów?
  • jakie są sposoby efektywnego prototypowania?
  • jak przetestować produkt?
  • jak pracować w zespole projektowym?
  • jak zarządzać projektami ?

Dla kogo?

  • Osoby z  BIZNESU MŚP oraz z dużych firm, które stoją przed wyzwaniami  projektowymi, wdrożeniami, szukają innowacyjnych produktów.
  • Osoby z organizacji samorządowych , które potrzebują nowych wdrożeń i nowych świeżych pomysłów.
  • Osoby z KULTURY, która potrzebuje sposobu na promocję i reklamę.
  • Inne osoby, które nie pracują w branży kreatywnej, a chciałaby nauczycie się metody Design Thinking, by samodzielnie z niej korzystać.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Design thinking.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 168
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Irmina Marcinkiewicz

Humanistka w Biznesie. Od 17 lat jest związana z branżą marketingu. Jest współwłaścicielem agencji reklamowej MSU Publishing oraz wykładowcą na UMK. Wiele czynników zadecydowało o miejscu, w którym jest, jednym z nich jest edukacja. Jest dyrektorem marketingu, choć kształciła się...

Marta Karwacka

Ekspert ds. Zrównoważonego Rozwoju oraz CSR, Konsultant , Moderator Design Thinking.

Od kilkunastu lat zajmuje się problematyką społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR), na gruncie akademickim i praktycznym. Za swoją rozprawę doktorską na temat współpracy przedsiębiorstw z...

Dariusz Ciechan

Ekspert zarządzania projektami i programami. Specjalista ds. zarządzania ryzykiem. Konsultant i Trener, Moderator Design Thinking.
Doświadczony oraz certyfikowany kierownik projektów oraz programów z międzynarodowym doświadczeniem w firmach takich jak: Alcatel-Lucent, 3Di, Atos....

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Budynek A, pokój nr 004
Młodzieżowa 31A
87-100 Toruń

E-mail: rekrutacja@wsb.torun.pl
Tel.: +48 539 149 809, +48 539 520 789 +48 539 521 622 +48 664 426 909
Infolinia: 56 6814775

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00-16:00
  • wt: 08:00-17:00
  • śr-cz: 08:00-16:00
  • pt: 08:00-15:00
Pobierz stronę do PDF