Opis kierunku

Kierunek został uruchomiony. Zapisz się na ostatnie wolne miejsca.

 

Marketing oparty na danych pozwala nam trzymać rękę na pulsie i kontrolować, czy działania, które podejmujemy, i strategie, z których korzystamy, osiągają założone przez nas cele. Pozwala również z dużą dozą pewności projektować przyszłe działania marketingowe, a także szacować ich efekty. Innymi słowy: mądra analiza danych pozwala nam nie tylko oceniać nasze dotychczasowe działania, ale również szacować i przewidywać dopiero nadchodzące trendy i oceniać nasze przyszłe działania. 100% zajęć na tym kierunku jest prowadzonych w systemie online. Oznacza to, że możesz realizować studia zdalnie z dowolnego miejsca.

 

Dodatkowe korzyści w ramach nauki online: 

  • możliwość udziału w płatnych szkoleniach online  poświadczonych certyfikatem wystawionym przez uczelnię,
  • udział w bezpłatnych webinarach realizowanych przez uczelnię,
  • oszczędność czasu – zajęcia bez wychodzenia z domu,
  • koordynator studiów dostępny online,
  • wszelkie sprawy formalne związane z organizacją studiów załatwisz online,
  • testy semestralne oraz obrona  projektu na zakończenie studiów odbywa się online,

Co zyskujesz?

 

Studia to nie tylko szansa na wzrost wiedzy w obszarze prowadzenia działań wspartych danymi. To duża dawka praktycznych informacji do wykorzystania, zweryfikowania i sprawdzenia od zaraz. Uczestnicy dowiedzą się jak strategicznie wykorzystywać dane i mądrą analizę biznesową oraz technologie do działań w zakresie strategii, komunikacji marketingowej, sprzedaży, budowania marki i kreacji marketingowych. Absolwent pozna nie tylko różnorodne techniki analizowania danych, ale również sposoby ich poprawnej interpretacji. Zagadnienia interpretacji danych będą opierały się na naukowych podstawach z zakresu psychologii i socjologii.

Dla kogo?

 

Studia idealne dla osób, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu napędzanym danymi. Które chcą poszerzyć, uporządkować czy ugruntować wiedzę o nowych narzędziach i technikach wykorzystania danych w realnych działaniach marketingowych. Idealne dla menedżerów, kadry zarządzającej czy też pracowników marketingu, sprzedaży, public relations i innych osób działających w obszarze komunikacji i strategii marketingowej. Świetne źródło wiedzy dla właścicieli małych i średnich firm, którzy sami chcą wdrożyć marketing internetowy bazujący na danych w firmie.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 26 marca
czesne już od
311 zł
294 zł
miesięcznie

Zapisując się do 26 marca, zyskujesz 700 zł, dzięki: 

  • 300 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały tok studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 294 zł

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz więcej - 1200 zł: 

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały tok studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej. 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Data Driven Digital Marketing. Marketing Internetowy z wykorzystaniem danych - studia online.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 174
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Piotr Bucki
 Dorota Kika
Kamil Sroka
 Marcin Kociuba
Katarzyna Majchrzak
 Adam Polasz
dr Katarzyna Archanowicz-Kudelska
Anna Karcz-Czajkowska
 Łukasz Widła-Domaradzki
Szymon Pobudkiewicz
 Anna Kotarba
 Anna Gruszka
 Paulina Walkowiak
Piotr Bucki

Od 18 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce.  ...

Dorota Kika

Senior SEM Specialist w DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Google Analytics. W branży SEM od 2009. Skupia się głównie na praktycznym wykorzystaniu systemów reklamowych i analitycznych, na których pracuje. Zamiast teoretyzować, sprawdza jakie rozwiązania działają. Na co...

Kamil Sroka

Na co dzień Head of SEO DevaGroup od 2017 roku. Jest odpowiedzialny za zarządzanie pracą i rozwój zespołu, realizującego projekty z obszaru SEO m.in. dla: INGLOT, TVP, Interia.pl, NEONET, Rockwool czy Express. Zajmuje się również tworzeniem ofert i strategii działań dla obecnych oraz...

Marcin Kociuba

Od 15 lat związany z  branżą nowych mediów i marketingu. Strateg, marketer, wykładowca i szkoleniowiec. Pracował, m.in. dla FreshMail, Onet.pl, Orlen Oil, TVN, Zelmer. Przez 5 lat związany z FreshMailem, najpierw jako szef zespołu Marketingu, potem zespołu Strategii - odpowiadał m.in....

Katarzyna Majchrzak

Certyfikowana specjalistka Google Analytics i Google Ads. Związana z branżą marketingu internetowego od ponad dziesięciu lat. Bibliotekarka z wykształcenia, marketerka z wyboru i zamiłowania. Doświadczenie marketingowe zdobywała pracując w krakowskich agencjach interaktywnych. Obecnie...

Adam Polasz

Socjolog i badacz z wykształcenia i zamiłowania. Absolwent Wydziału Socjologii Uniwersytetu Jagiellońskiego. W badaniach marketingowych od 2004 r. Wszechstronne doświadczenie badawcze zawdzięcza pracy po stronie klienta (T-Mobile, Kompania Piwowarska), agencji strategicznej (One Eleven),...

dr Katarzyna Archanowicz-Kudelska

Psycholożka społeczna i ekonomiczna, socjolożka, doktorka nauk społecznych.
Psychologii uczyła się na Uniwersytecie Warszawskim, a socjologii na Uniwersytecie SWPS.
Jest adiunktem w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (SGH), wykłada też na UW i USWPS oraz gościnnie na Uniwersytecie...

Anna Karcz-Czajkowska

Badaczka, strateżka, psycholożka. Członkini Polskiego Towarzystwa Badań Rynku i Opinii (PTBRiO). Współwłaścicielka software house’u i studia UX - JCD.pl, w którym odpowiada za strategiczno-badawczą część oferty. Koordynuje prace zespołu prowadzącego badania potrzeb odbiorców,...

Łukasz Widła-Domaradzki

Statystyk i analityk z 23-letnim stażem.

Prócz doświadczenia w ewaluacjach (w tym szacowania efektów netto w oparciu o metody kontrfaktyczne) ma również doświadczenia z prowadzeniem analiz statystycznych w badaniach rynkowych, medycznych, prawniczych, psychologicznych czy mediów...

Szymon Pobudkiewicz

Przez ponad 10 lat pracy jako analityk w różnych firmach i rolach poznał wiele sposobów prowadzenia biznesu oraz wykorzystania danych do wsparcia podejmowanych decyzji. Brał udział w uruchamianiu kilku serwisów marketingowo-edukacyjnych w obszarze farmacji oraz określał kryteria ich...

Anna Kotarba

Z zawodu statystyk, absolwentka Matematyki dla przemysłu i gospodarki na Politechnice Wrocławkiej. Jeśli akurat nie wykonuje analiz, to najpewniej przekazuje wiedzę innym. Posiada czternastoletnie doświadczenie w uczeniu matematyki, od pięciu lat prowadzi szkolenia z analizy danych i...

Anna Gruszka

Ekspert branży digital marketingu, laureatka rankingów Businesswomen of the Year i Top Thinkers. Łączy merytorykę marketingu internetowego opartego o dane z zarządzaniem zespołami, od 10 lat pełniąc funkcje C- level w zarządach agencji marketingowych . W swojej karierze była m.in....

Paulina Walkowiak

Jedyna specjalistka od analizy wzorców zachowań online w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu źródeł i odkrywaniu insightów. Z...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Budynek A, pokój nr 004
Młodzieżowa 31A
87-100 Toruń

E-mail: rekrutacja@wsb.torun.pl
Tel.: +48 539 520 789, +48 538 688 806 +48 539 521 622 +48 664 426 909

Godziny otwarcia:
  • pn: 08:00-16:00
  • wt: 10:00-17:00
  • śr: 08:00-16:00
  • cz: 10:00-16:00
  • pt: 08:00-15:00
Pobierz stronę do PDF