Mariusz Grudzień
Mariusz Grudzień

Trener, coach, Master Trener NLP, certyfikowany konsultant MindSonar®, menedżer, praktyk biznesu, doradca indywidualnego rozwoju zawodowego. Od ponad 22 lat współpracuje z różnymi branżami w kontekście doskonalenia potencjału osobistego, procesów i organizacji. Zorientowany na praktyczne patrzenie na projektowane modele i działania - aby przynosiły założone rezultaty oraz wspierały długofalową strategię firmy. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w eksploracji biznesu, zdobyte na stanowiskach kierowniczych, operacyjnych oraz menedżerskich, które wykorzystuje w codziennej pracy trenerskiej i doradczej. Twórca Instytutu Skutecznego Działania. Jako coach i moderator współpracuje z samozarządzającymi się zespołami.  Od 2006 roku wspiera firmy w przygotowaniu i wdrażaniu zmian w kierunku Organizacji XXI w. Autor szkoleń z zakresu przywództwa i sprzedaży opartych na teorii integralnej K. Wilbera.  

Mariusz Krzemiński

Ma doświadczenie pracy z grupami kilkudziesięciu, kilkuset oraz kilkudziesięciu tysięcy osób. Wplata w szkolenia praktyczne umiejętności zdobyte podczas pracy w Teatrze, Telewizji, Filmie. Wieloletnia praca w mediach oraz prowadzenie konferencji, festiwali i koncertów pozwalają mu realizować szkolenia oparte na doświadczeniu i praktyce. Ma w dorobku sto kilkadziesiąt imprez i eventów poprowadzonych w roli konferansjera.

„Zdarzyło mi się mieć przed sobą przy okazji prowadzenia strefy kibica podczas Euro 2012, ponad sześćdziesiąt tysięcy osób. Ja mikrofon i 60 000 ludzi. Rozwrzeszczany tłum skandujący pewne hasła o PZPN... Trzeba było wejść na scenę, przekonać do siebie, zapanować nad sytuacją tak by ludzie nadal dobrze się bawili ale już inaczej, poprowadzić dalej imprezę. Czy to jest wielki stres? A jak to się ma do prowadzenia transmisji telewizyjnej „live” - kiedy każdy błąd trafi bezpośrednio do dwóch milionów oglądających?  A jak to się ma do prelekcji przed 12 osobami pośród których jest Twój przyszły pracodawca, od którego zależeć może najbliższe 10 lat Twojego dostatniego życia? Każde wystąpienie wiąże się ze stresem – trzeba tylko wiedzieć jak nad nim panować, co zrobić by nie przeszkadzał, a motywował. Popracujemy nad tym!” Reporter i lektor telewizyjny TVP1, WOT, Polsat, TVN, Polsat Cafe, Discovery, BBC (w tym programy „LIVE”). Scenarzysta oraz realizator filmów i eventów marketingowych. Reżyser spektakli i show edukacyjnych z użyciem „Avatarów”, technologii animacji postaci komputerowych na żywo dla Digital Emotions. Aktor w teatrach: Ateneum, Narodowy,  Bajka, Capitol. Kilkadziesiąt epizodów filmowych i Teatru Telewizji, na stałe aktor serialu Klan. Trener Akademii Trenera Biznesu w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu.

Adrianna Filiks

Opiekun merytoryczny kierunków: Akademia HR menedżera oraz Zarzadzanie Zasobami Ludzkimi dla menedżerów w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy.


Doświadczona konsultantka i trenerka, dyrektor personalny, coach, z ponad 18-letnią praktyką zawodową w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Ekspert w zakresie badania i wdrażania strategicznych obszarów ZZL takich, jak: opracowywanie i wdrażanie strategii personalnych, strategii zarządzania różnorodnością pokoleniową, zarządzania zmianą, zarządzania w oparciu o kompetencje, strategii szkolenia i rozwoju personelu. Na poziomie operacyjnym wykonywanie: rekrutacji i selekcji, opracowywanie i wdrażanie procesów OnBoardingowych, systemów motywacyjnych, systemów szkoleń - analiza potrzeb szkoleniowych, wdrażanie oceny pracy, prowadzenie AC/DC.


Z wykształcenia Psycholog organizacji i pracy, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Ukończyła również Podyplomowe Studium Prawa Pracy w Katedrze Prawa Pracy i Polityki Społecznej, Uniwersytet Jagielloński oraz Podyplomowe Studium Coachingu, a także międzynarodowe studia menedżerskie (EMBA) we Francuskim Instytucie Zarządzania.


Wyróżnienia zawodowe: I miejsce w konkursie Menedżer Szkoleń; laureatka konkursu Dyrektor Personalny Roku oraz specjalne wyróżnienie w konkursie Dyrektor Personalny Roku w kategorii „Styl i wizerunek HR”; I miejsce w Konkursie LIDER ZMIAN za najlepsze studium przypadku nowoczesnego zarządzania zasobami ludzkimi; uzyskanie dla firmy certyfikatu „Godła” w programie Inwestor w Kapitał Ludzki.

Wojciech Ożga

Trener, informatyk, konsultant, analityk biznesowy, autor gier symulacyjnych oraz wykładowca. Posiada ponad 30-letnie - poparte szeregiem szkoleń - doświadczenie zawodowe (w różnych branżach i na różnych stanowiskach, m.in. w takich firmach, jak: PKO BP,  PKN ORLEN, Agora, UMK Toruń), które stanowi jego potencjał merytoryczny. Praktyk zarządzania projektami. Od ponad 20 lat uczestnik różnorodnych projektów - zarówno biznesowych z dużym zakresem i budżetem, jak i mniejszych (start-upy). Od 2005 roku prowadzi firmę, której celem jest wspieranie organizacji w prowadzeniu projektów oraz prowadzenie szkoleń w tym zakresie. Specjalista w szkoleniach przygotowujących wdrożenie metodyki projektowej w organizacjach. Organizator warsztatów dedykowanych firmom: „KPI w firmie” oraz „Analiza strategicznego wprowadzenia nowego produktu – usługi”. W 2009 roku nawiązał współpracę z Wyższą Szkołą Bankową w Toruniu, gdzie pełni funkcję opiekuna merytorycznego podyplomowych studiów zarządzania projektami oraz Zaawansowanego Zarządzania Projektami i Programami. Wykładowca na studiach Master of Business Administration, zarządzanie produkcją, HR Manager. Członek Project Management Institute,  posiada Master’s Certificate in Project Managment – The George Washington University School of Business.