Zostań studentem WSB!

Studentem studiów I stopnia (licencjackich lub inżynierskich) możesz zostać po ukończeniu szkoły średniej i odebraniu świadectwa maturalnego. O przyjęciu na uczelnię decyduje kolejność zgłoszeń. Jeśli matura akurat przed Tobą pamiętaj, że miejsce na studiach możesz zarezerwować wcześniej zapisując się online. Umowę edukacyjną podpiszesz po skompletowaniu niezbędnych dokumentów.

Zapisz się na studia I stopnia w 4 prostych krokach:

KROK 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów licencjackich i inżynierskich wybierz jeden dla siebie.
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione formularze. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu, przypomni o potrzebnych dokumentach i upływających terminach.
  • Pamiętaj, że warunkiem przyjęcia na wybrany kierunek jest dostarczenie kompletu dokumentów. Decyduje kolejność zgłoszeń.
KROK 2.

Skompletuj dokumenty

  • kwestionariusz z podaniem (dokument generuje system zapisów online)
  • umowa edukacyjna (w 2 egzemplarzach, parafowana na każdej stronie, dostaniesz ją na swoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online)
  • kserokopia świadectwa maturalnego – oryginał lub odpis  do wglądu
  • 2 kolorowe zdjęcia (wymiary: 35 x 45 mm)
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej, którą można uiścić przelewem na konto numer
    17 1240 6478 1111 0000 4949 7852 lub przy zapisie w Biurze Rekrutacji  (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.

Uzupełnij później

Jeśli nie uda Ci się zgromadzić wszystkich dokumentów, brakujące możesz przesłać listownie lub dostarczyć osobiście do Biura Rekrutacji w uzgodnionym terminie.

Pamiętaj o tym, że jeśli wysyłasz dokumenty pocztą to kopia świadectwa dojrzałości musi być potwierdzona notarialnie za zgodność z oryginałem.

KROK 3.

Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji

Złóż komplet dokumentów wraz z podpisaną umową o świadczenie usług edukacyjnych.

Po skompletowaniu wszystkich dokumentów otrzymasz decyzję o przyjęciu na studia oraz informacje o tym, kiedy uzyskasz dostęp do swoich planów zajęć, harmonogramów i legitymacji.

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje.

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!

 

Teraz możesz zalogować się do Extranetu i:

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • sprawdzić płatności

W “Strefie studenta” przeczytasz o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.

Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Rekrutacji

Młodzieżowa 31A - Budynek A, pokój nr 08

Infolinia rekrutacyjna: 566637688

Tel.: 566609213

E-mail: rekrutacja@wsb.torun.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 10:00-16:00
wtorek: 10:00-16:00
środa: 10:00-16:00
czwartek: 10:00-16:00
piątek: 10:00-16:00
Wystawiamy faktury VAT: