Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Copywriting - jako narzędzie sprzedaży i reklamy (studia online).

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
PODSTAWY PRACY COPYWRITERA
(36 godz.)
  • Ćwiczenia na kreatywność dla copywritera (8 godz.)
  • Sztuka barwnego pisania (6 godz.)
  • Organizacja pracy i produktywność (4 godz.)
  • Poprawność językowa (10 godz.)
  • Marka osobista copywritera (4 godz.)
  • AI w pracy copywritera (4 godz.)
WEB COPYWRITING
(16 godz.)
  • Tworzenie treści na strony WWW (16 godz.) - dopasowanie przekazu do branży, przyciąganie i utrzymywanie uwagi,doświadczenie użytkownika, psychologiczne aspekty pisania do internetu
OPTYMALIZACJA PŁATNYCH KAMPANII
(26 godz.)
  • Facebook Ads & Google Ads (10 godz.) - system reklamowy Facebooka, tworzenie kampanii w Google Ads
  • Lejki sprzedażowe (10 godz.)
  • Facebook & LinkedIn (6 godz.) - tworzenie strony na Facebooku, optymalizacja płatnych kampanii na Linkedin
SEO COPYWRITING
(16 godz.)
  • Optymalizacja treści pod kątem SEO (16 godz.)
E-MARKETING & SPRZEDAŻ
(12 godz.)
  • Podstawy e-marketingu (6 godz.)
  • Psychologia sprzedaży (6 godz.)
CONTENT COPYWRITING
(16 godz.)
  • Tworzenie artykułów na bloga (16 godz.) - blog w budowaniu świadomości marki, sposoby skutecznego researchu, tworzenie wizerunku eksperta, różne formy treści na blogu 
KRÓTKIE TREŚCI
(12 godz.)
  • Posty na social media, krótkie  opowieści, claim, hasło reklamowe (12 godz.)

SALES COPYWRITING
(16 godz.)

 

Tworzenie treści do ofert sprzedażowych (16 godz.) - chwytliwe hasła reklamowe, pisanie językiem korzyści, skuteczne wezwania do działania

PR COPYWRITING
(14 godz.)
  • Notki prasowe, wywiady, opinie, komentarze, notki biograficzne (14 godz.)
PROJEKT
(8 godz.)
  • Seminarium projektowe (8 godz.)
FORMA ZALICZENIA

Testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu czyli stworzenie strony internetowej na podstawie przygotowanego wcześniej szablonu.