Program: Kariera 3.0 przygotowany przez Wyższą Szkołę Bankową to cykl otwartych spotkań dla osób, które chcą podnieść swoje kompetencje lub poznać nowe drogi rozwoju zawodowego. Wykładowcy WSB, a na co dzień praktycy swoich dziedzin w ciekawy sposób podzielą się wiedzą z zakresu: Coachingu, HR, Marketingu, Psychologii, Pedagogiki oraz Sprzedaży.

Tematykę spotkań przygotowaliśmy zgodnie z nowymi wymaganiami rynku pracy oraz wschodzącym trendom dającym możliwość  zatrudnienia w zupełnie nowych obszarach. Wykłady  mogą stać się także inspiracją do podjęcia studiów podyplomowych i zdobycia nowych umiejętności zawodowych.

 

Formularz zapisów

 

Harmonogram spotkań w Toruniu:

(warsztaty będą na bieżąco dopisywane do listy)

 

Data: 23.05 g. 14.00 sala 281 B, II p. 

Tytuł: Jak wykorzystać negocjacje i mediacje w codziennym życiu ?

Opis: Negocjacje to stały element naszego życia. Żyjemy w świecie negocjacji. Każdy z nas styka się z licznymi jej przypadkami. W negocjacjach nie ma znaczenia jaki jest nasz status społeczny, stan cywilny czy stanowisko w firmie. Od czego zacząć negocjacje? Możesz zacząć od prostych sytuacji życiowych i biznesowych. Każdy dzień daje Ci wiele możliwości treningu tej umiejętności. Sam się przekonaj, że negocjować warto. Zacznij już dziś – zrób ten pierwszy krok i pamiętaj słowa Horacego – „połowy dokonał, kto zaczął”. Umiejętność rozwiązywania konfliktów to kluczowa kompetencja - dzięki negocjacjom i mediacjom życie może być łatwiejsze
Prowadząca: Irena Paczkowska- mediatorka, nauczyciel akademicki, przedsiębiorca. Prowadzę konsultacje w zakresie zarządzania i rozwiązywania konfliktów dla biznesu oraz dla osób fizycznych. Mediatorka oraz szkoleniowiec w Ośrodku Mediacyjnym przy OIRP w Bydgoszczy oraz w Toruńskim Ośrodku Mediacji Gospodarczych przy IPH w Toruniu. Od wielu lat praktykuję i rozwijam swoje umiejętności negocjacyjne, które umożliwiają mi osiąganie postawionych celów. Podczas negocjacji mam ogromną przyjemność poznawać wspaniałych ludzi, budować z nimi długotrwałe relacje. Na początku mojej drogi zawodowej myślałam, że negocjacje zarezerwowane są wyłącznie dla wielkiego biznesu i świata dyplomacji. Dziś wiem, że nie tylko, bo negocjować każdy może.

Opis: Negocjacje to stały element naszego życia. Żyjemy w świecie negocjacji. Każdy z nas styka się z licznymi jej przypadkami. W negocjacjach nie ma znaczenia jaki jest nasz status społeczny, stan cywilny czy stanowisko w firmie. Od czego zacząć negocjacje? Możesz zacząć od prostych sytuacji życiowych i biznesowych. Każdy dzień daje Ci wiele możliwości treningu tej umiejętności. Sam się przekonaj, że negocjować warto. Zacznij już dziś – zrób ten pierwszy krok i pamiętaj słowa Horacego – „połowy dokonał, kto zaczął”. Umiejętność rozwiązywania konfliktów to kluczowa kompetencja - dzięki negocjacjom i mediacjom życie może być łatwiejsze.

Formularz zapisów

 

Data: 28.05 g. 17.00 sala 281 B, II p. 
Tytuł: Employer Branding
Prowadząca: Izabela Mazurek-Turska - HR Business Partner w międzynarodowej firmie IT. Wykładowca studiów podyplomowych w zakresie HR Management oraz ZZL dla Managerów w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy. Certyfikowana konsultantka metody TalentQ – systemu badań psychometrycznych, służących do oceny osobowości, umiejętności i kompetencji. Absolwentka studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu Employer Branding Management, jak również Coaching oraz HR Manager w Wyższej Szkole Bankowej. Prowadzi warsztaty oraz konsultacje dla firm z obszarów budowania marki pracodawcy, zarządzania talentami, budowania zespołów oraz zaangażowania w organizacjach. Przez kilka lat odpowiadała za budowanie oraz realizację strategii marki pracodawcy. Prowadzi bloga eb-w-praktyce.pl.

Formularz zapisów

 

Data: 30.05 g. 11.00 sala 282 B, II p. 
Tytuł: 
Wycena nieruchomości w podejściu porównawczym
Prowadząca: Małgorzata Sudorowska – rzeczoznawca majątkowy, opiekun merytoryczny studiów podyplomowych „Wycena nieruchomości” Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu, wykładowca WSB na kierunku „Wycena nieruchomości” od 2014r. Posiada uprawnienia zawodowe nr 5564 nadane przez Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej w 2012r. Absolwentka studiów podyplomowych „Wycena nieruchomości”, „Zarządzanie Nieruchomościami” oraz „Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami”. Posiada certyfikat ukończenia kursu i zdania egzaminu „Wycena nieruchomości dla potrzeb zabezpieczenia wierzytelności bankowych” organizowanego przez Związek Banków Polskich.W ramach wykonywanego zawodu, sporządza operaty szacunkowe dla instytucji publicznych, firm i osób prywatnych. Jest członkiem Stowarzyszenia Rzeczoznawców Majątkowych w Bydgoszczy, które należy do Polskiej Federacji Stowarzyszeń Rzeczoznawców Majątkowych.

Formularz zapisów

 

Data 04.06 g. 17.00 

Tytuł: Ludzka twarz biznesu - zadanie HR

Prowadząca: Joanna Szmycińska-Słowik - HR Business Partner w Geberit Produkcja Sp. z o.o., trener biznesu, coach. Absolwentka Zarządzania i Marketingu oraz Doradztwa Personalnego na UMK w Toruniu, a także podyplomowych studiów z zakresu PR i komunikacji społecznej, prawa pracy oraz Akademii Trenera Biznesu. Zajmuje się wspieraniem menadżerów w ich codziennych wyzwaniach. Bierze także udział w działaniach z obszaru całego HR: Employer Branding, AC, badania kultury organizacyjnej, komunikacja wewnętrzna, programy rozwojowe. Z dużą przyjemnością przygotowuje i prowadzi szkolenia z tzw. miękkich obszarów – twórcze myślenie, przywództwo, praca zespołowa, wystąpienia publiczne. Prywatnie mama Kalinki i Jagody, wielbicielka kawy, truskawek i jazzu.

Opis:Dlaczego kompetentny i mądry HR jest tak potrzebny w firmach? Co wprowadzamy do biznesu? Dlaczego nie zawsze biznes nas słucha i co zrobić by to zmienić? Co w naszej pracy jest najważniejsze? Jak dbać o swoich partnerów biznesowych? Jak dbać o siebie? Chcesz się dowiedzieć co o tym myślę? Zapraszam!

Formularz zapisów

 

Data: 6.06 g. 14.00 
Tytuł: Jak żyć w zgodzie ze sobą i czerpać z życia satysfakcję?

Prowadząca: Jolanta Serocka - z odwagą wspiera innych w realizacji ważnych dla nich celów jako doradca metodyczny, polonista, akredytowany coach ACC ICF, trener biznesu i kompetencji edukacyjnych. Wykorzystuje 20-letnie doświadczenie pracy z ludźmi, aby uczyć konstruktywnego dialogu międzypokoleniowego. Jako autorka nowatorskiego projektu „META:MATURA” skutecznie zachęca pokolenie Z do odkrycia swoich mocnych stron i zaplanowania kariery łączącej pasję z zarabianiem. W ramach life coachingu, a także coachingu kariery dzieli się wiarą w zmianę z osobami z innych pokoleń (m. in. z bezrobotnymi 50+), towarzysząc im w odnalezieniu nowych dróg życiowych i zawodowych. Ma za sobą ponad 300 godzin coachingu indywidualnego i tyle samo warsztatów rozwoju osobistego. Projektuje i prowadzi warsztaty dla edukacji oraz biznesu dostosowane do potrzeb klienta. Absolwentka filologii polskiej na UMK w Toruniu, 4 studiów podyplomowych (m.in. „Coaching”, „Akademia Trenera Biznesu” w WSB) oraz Akademii Professional Coaching ACSTH. Z zaangażowaniem propaguje ideę coachingu opartego na najwyższych standardach etycznych i kompetencyjnych. Stawia na odwagę, autentyczność oraz efektywność w działaniu, uwielbia wyzwania, w tym literackie – zadebiutowała opowiadaniem w książce „Kreatywne pisanie. 12 debiutów”.

Opis: Zdarza Ci się mieć poczucie, że życie przecieka Ci przez palce, bo nie robisz tego, co dla Ciebie ważne? Chcesz w większym stopniu cieszyć się życiem, akceptując siebie takim, jakim jesteś? Zapraszam Cię na warsztaty, podczas których: -lepiej poznasz siebie, -przyjrzysz się swoim wartościom i zdecydujesz, jak je realizować w swoim życiu, -odpowiesz sobie na pytanie, jak być sobą w każdej życiowej roli, osiągając w życiu satysfakcję.

Formularz zapisów

 

Data: 11.06 g. 17.00
Tytuł: Informatyka i edukacja informatyczna dla nauczycieli
Prowadząca: Teresa Thiem- nauczyciel, doradca metodyczny. Autor i realizator wielu form szkoleniowych dla nauczycieli m.in. w zakresie programowania w edukacji wczesnoszkolnej. Szkoleniowiec w placówkach doskonalenia nauczycieli w zakresie rozwijania kompetencji informatycznych.
Opis: Nauczanie informatyki w szkole realizowane jest na wszystkich etapach edukacyjnych. Warsztat dotyczy studiów podyplomowych, których celem jest przygotowanie nauczycieli różnych specjalności do prowadzenia drugiego przedmiotu, informatyki i edukacji informatycznej. Na warsztatach omówiony zostanie program studiów oraz przedstawione będą metody wprowadzania programowania w klasach 1-3.

Formularz zapisów

 

Data: 13.06 g. 14.00
Tytuł: 
Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim
Prowadząca: Wiesława Kuban

Formularz zapisów

 

Data: 25.06 g. 14.00
Tytuł: Praca z uczniami ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się i zachowaniu Dostosowanie treści programowych do indywidualnych cech i możliwości psychofizycznych uczniów
Prowadząca: Laurencja Lewandowska - pedagog, terapeuta, logopeda. Dyrektor Toruńskiej Szkoły Terapeutycznej. Od 25 lat prowadzi zajęcia ze studentami studiów dziennych, zaocznych i podyplomowych

Formularz zapisów

 

Data: 27. 06 g. 17.00
Tytuł: 
Ruch- Mowa- Świadomość
Prowadząca: Róża Sobocińska- logopeda, neurologopeda, specjalista w zakresie terapii osób z jąkaniem, emisji głosu, wczesnej interwencji logopedycznej. Ma 25 -letnie doświadczenie w prowadzeniu terapii indywidualnej, grupowej, rodzinnej oraz wykładowca WSB i UMK w Toruniu. Fascynuje się logopedią, psychologią i wędrówkami po górach.

Formularz zapisów

 

Data: 3.09. g. 14.00
Tytuł: 
Zarządzanie Sprzedażą a Funkcjonowanie firmy
Prowadzący: Łukasz Kuciński - Współautor bestsellera "Firma Jako Całość - Porządkowanie Chaosu Korporacyjnego" (ONEPRESS). Właściciel firmy Biznes Plus oraz Prezes Zarządu AMS PRESTIGE – Akademia Menedżera Sprzedaży. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach kierowniczych w firmach o zróżnicowanym profilu działania. W latach 2003 – 2011 Dyrektor Działu Nauczania Języków Obcych w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych, gdzie dzięki alternatywnym metodom zwiększył sprzedaż swoich produktów o 740%. Współtwórca koncepcji CGT – Corporate Global Thinking – metody kreatywnego rozwiązywania problemów w przedsiębiorstwach przy pomocy Design Thinking. Specjalizuje się w prowadzeniu szkoleń z zakresu Zarządzania, Sprzedaży, Marketingu, ze szczególnym uwzględnieniem Efektywnych Strategii Komunikacyjnych opartych o analizę osobowości zawodowej, Innowacji w zarządzaniu oraz Marketingu 4.0. Twórca autorskiego programu studiów podyplomowych na kierunku Akademia Menedżera Sprzedaży w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i w Bydgoszczy, Społecznej Akademii Nauk w Łodzi, wykładowca oraz koordynator bloku Marketing i Sprzedaż na Studiach MBA w Wyższej Szkole Bankowej w Bydgoszczy i Toruniu/Franklin University Columbus/Ohio. Członek Komisji Sędziowskiej w prestiżowym konkursie PNSA – Polish National Sales Awards dla wszystkich osób związanych zawodowo z zarządzaniem i sprzedażą. Organizator wielu konferencji na temat sprzedaży i przedsiębiorczości w ramach programu Łódź Przedsiębiorcza oraz Kujawy Przedsiębiorcze. Prelegent i mówca na ogólnopolskich konferencjach z cyklu: Nowoczesne Techniki Sprzedaży. Autoryzowany partner systemu wspomagającego Zarządzanie Zasobami Ludzkimi - Badania Facet5 do diagnozowania osobowości zawodowej. Jest autorem bloga o Sprzedaży, Zarządzaniu i Marketingu, stałym autorem magazynu World Business Class oraz autorem wielu publikacji na temat zarządzania.

Formularz zapisów

 

Data: 05.09. g. 14.00
Tytuł: 
Technologia Blockchain i kryptowaluty
Prowadzący: Łukasz Kuciński - Od 2 lat funkcjonuje w świecie kryptowalut i blockchain. Jest współtwórcą stowarzyszenia BLOCKCHAIN WORLD, które zajmuje się promocją technologii Blockchain do zastosowań biznesowych. Pracuje obecnie nad powołaniem AKCELERATORA BLOCKCHAIN dla firm fintechowych, które będą przygotowywać nowe rozwiązania dla urzędów i firm w Polsce i zagranicą.

Formularz zapisów

 

Data: 10.09 g. 17.00

Temat: Proces wdrażana pracowników produkcji w Geberit Produkcja Sp. z o.o.

Prowadząca: Joanna Szmycińska-Słowik - HR Business Partner w Geberit Produkcja Sp. z o.o., trener biznesu, coach. Absolwentka Zarządzania i Marketingu oraz Doradztwa Personalnego na UMK w Toruniu, a także podyplomowych studiów z zakresu PR i komunikacji społecznej, prawa pracy oraz Akademii Trenera Biznesu. Zajmuje się wspieraniem menadżerów w ich codziennych wyzwaniach. Bierze także udział w działaniach z obszaru całego HR: Employer Branding, AC, badania kultury organizacyjnej, komunikacja wewnętrzna, programy rozwojowe. Z dużą przyjemnością przygotowuje i prowadzi szkolenia z tzw. miękkich obszarów – twórcze myślenie, przywództwo, praca zespołowa, wystąpienia publiczne. Prywatnie mama Kalinki i Jagody, wielbicielka kawy, truskawek i jazzu.

Opis: Dlaczego zmieniliśmy dotychczasowy proces onboardingu w firmie? Jak podeszliśmy do procesu? Kogo zaangażowaliśmy? Jak długo trwa u nas proces wdrażania nowych pracowników? Co zyskaliśmy? Nad czym jeszcze powinniśmy popracować? Czy nasze nowe rozwiązania wspierają strategię firmy? Chcesz się dowiedzieć – zapraszam!

 

 

Data: 12.09 g. 15.00
Tytuł: 
Wycena nieruchomości w podejściu porównawczym
Prowadząca: Małgorzata Sudorowska
Opis: Na warsztatach omówiony zostanie program studiów podyplomowych z zakresu wyceny nieruchomości, sposób nadawania uprawnień zawodowych rzeczoznawcom majątkowym, a także podstawy wyceny nieruchomości przy zastosowaniu podejścia porównawczego.

Formularz zapisów

 

Data: 17.09. g. 17.00
Tytuł: 
Informatyka i edukacja informatyczna dla nauczycieli
Prowadzący: Michał Szymczak - doradca metodyczny w zakresie przedmiotów zawodowych.
Członek Polskiego Towarzystwa Informatycznego. Autor zadań maturalnych z informatyki oraz zawodowych w zawodzie technik informatyk Egzaminator egzaminu maturalnego z informatyki i egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie technik informatyk. Autor podręczników dla zawodu technik informatyk oraz programów nauczania dla zawodu. Miłośnik wolnego oprogramowania i rozwiązań Open Source. W pracy dydaktycznej wykorzystuje platformy do zadalnego nauczania takie jak Moodle i Google App.
Opis: Zdarza Ci się mieć poczucie, że życie przecieka Ci przez palce, bo nie robisz tego, co dla Ciebie ważne? Chcesz w większym stopniu cieszyć się życiem, akceptując siebie takim, jakim jesteś? Zapraszam Cię na warsztaty, podczas których: -lepiej poznasz siebie, -przyjrzysz się swoim wartościom i zdecydujesz, jak je realizować w swoim życiu, -odpowiesz sobie na pytanie, jak być sobą w każdej życiowej roli, osiągając w życiu satysfakcję.

Formularz zapisów

 

Data: 24.09 g. 17.00

Tytuł: Wybór metodyki projektowej
Prowadzący: Wojciech Ożga - praktyk zarządzania projektami. Od ponad 20 lat bierze udział w projektach. Prowadzi własną firmę, której celem jest wspieranie różnych organizacji w prowadzeniu projektów. Od 2009 roku współpracuje z Wyższą Szkołą Bankową w Toruniu, gdzie pełni funkcję opiekuna merytorycznego podyplomowych studiów Zarządzania Projektami oraz Zaawansowanego Zarządzani Projektami i Programami.

Opis: Podczas warsztatów odpowiemy na pytania: Jakie są różnice między metodykami? Na co zwrócić uwagę przy wyborze odpowiedniej metodyki ? Jakie są dostępne narzędzia wspierające wybór metodyki?

Formularz zapisów

 

Data: 10.10 g. 17.00

Tytuł: Employer Branding
Prowadząca: Izabela Mazurek-Turska

Formularz zapisów

 

Data: 15.10 g. 17.00

Tytuł: Jak żyć w zgodzie ze soba i czerpać z życia satysfakcję?
Prowadząca: Jolanta Serocka - z odwagą wspiera innych w realizacji ważnych dla nich celów jako doradca metodyczny, polonista, akredytowany coach ACC ICF, trener biznesu i kompetencji edukacyjnych. Wykorzystuje 20-letnie doświadczenie pracy z ludźmi, aby uczyć konstruktywnego dialogu międzypokoleniowego. Jako autorka nowatorskiego projektu „META:MATURA” skutecznie zachęca pokolenie Z do odkrycia swoich mocnych stron i zaplanowania kariery łączącej pasję z zarabianiem. W ramach life coachingu, a także coachingu kariery dzieli się wiarą w zmianę z osobami z innych pokoleń (m. in. z bezrobotnymi 50+), towarzysząc im w odnalezieniu nowych dróg życiowych i zawodowych. Ma za sobą ponad 300 godzin coachingu indywidualnego i tyle samo warsztatów rozwoju osobistego. Projektuje i prowadzi warsztaty dla edukacji oraz biznesu dostosowane do potrzeb klienta. Absolwentka filologii polskiej na UMK w Toruniu, 4 studiów podyplomowych (m.in. „Coaching”, „Akademia Trenera Biznesu” w WSB) oraz Akademii Professional Coaching ACSTH. Z zaangażowaniem propaguje ideę coachingu opartego na najwyższych standardach etycznych i kompetencyjnych. Stawia na odwagę, autentyczność oraz efektywność w działaniu, uwielbia wyzwania, w tym literackie – zadebiutowała opowiadaniem w książce „Kreatywne pisanie. 12 debiutów”.

Opis: Zdarza Ci się mieć poczucie, że życie przecieka Ci przez palce, bo nie robisz tego, co dla Ciebie ważne? Chcesz w większym stopniu cieszyć się życiem, akceptując siebie takim, jakim jesteś? Zapraszam Cię na warsztaty, podczas których: -lepiej poznasz siebie, -przyjrzysz się swoim wartościom i zdecydujesz, jak je realizować w swoim życiu, -odpowiesz sobie na pytanie, jak być sobą w każdej życiowej roli, osiągając w życiu satysfakcję.

Formularz zapisów

 

Udział w warsztatach jest bezpłatny! 

Czytaj więcej