Opis kierunku

Studia w formule online (asynchronicznie), bez względu na sytuację pandemiczną.  

Studiujesz z dowolnego miejsca na świecie, w wybranym przez siebie czasie (asynchronicznie), wystarczy tylko połączenie internetowe. Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki materiałom zamieszczanym na platformie Moodle, która zapewnia dostęp 24 h, 7 dni w tygodniu do wykładów, materiałów edukacyjnych i ćwiczeń opracowanych przez zespół wykładowców – praktyków. 
 

Dziewczyna z laptopem w słuchawkach

Celem studiów jest poznanie nowoczesnych, w tym także zwinnych metod zarządzania usługami w dowolnej branży. Studia dostarczają praktycznych zastosowań w zakresie ITIL, procesów biznesowych, podstaw zarządzania projektami, zarządzania operacyjnego, zarządzania jakością i komunikacją, Agile Managementu oraz Lean Managementu. Nowoczesna formuła online dostarczy wyczerpujących materiałów dydaktycznych oraz ćwiczenia ułatwiające zrozumienie przedstawionych zagadnień, przećwiczenie ich, zastosowanie szablonów dokumentów zarządzania usługami, analizowanie praktycznych case-study ułatwiających zrozumienie przedstawionych zagadnień. 

Co łączy Ubera, PizzaPortal.pl, Microsoft Office 365, Szpitalny Oddział Ratunkowy, SalesForce oraz Netflixa? To usługi dostarczane każdego dnia milionom, jeżeli nie miliardom ludzi na całym świecie. Codziennie pracownicy tych firm dbają o dopasowanie ich do potrzeb i wymagań swoich klientów. Dlaczego? Z prostej przyczyny - rynek zmienia się bardzo dynamicznie. Potrzeby klientów szybko ewoluują, pojawiają się nowi konkurenci, nowe produkty a obecni konkurenci w mgnieniu oka wprowadzają innowacje. Wszystko zachęca klienta do zmian. Aby aktywnie reagować na nowe potrzeby klienta wymagana jest odpowiednia strategia działania i organizacja, która w sposób elastyczny się do nich dopasuje - wprowadzi wymagane zmiany w usłudze, uruchomi nowy produkt czy zmieni model aby skutecznie pozyskać nowych klientów. 

psychologia w zarządzaniu

Co zyskujesz?

  • Zdobędziesz specjalistyczną wiedzę z obszary tworzenia i zarządzania usługami w sposób zwinny, poradzisz sobie z dynamicznym wprowadzeniem zmian w dowolnym typie usługi, 
  • nauczysz się jak korzystać z najlepszych praktyk wykorzystywanych w takich firmach jak Amazon, Netflix czy Toyota.  

Dla kogo?

  • Osoby, które chcą nauczyć się od podstaw w sposób zwinny projektować, tworzyć i rozwijać usługi, osoby chcące przenieść doświadczenie ze zwinnego tworzenia produktów na obszar usługowy oraz osoby chcące poszerzyć wiedzę dotyczącą zarządzania usługami. 
  • Kandydaci powinni mieć umiejętność posługiwania się komputerem na poziomie przeciętnego użytkownika. Konieczna jest umiejętność wykorzystywania przeglądarki internetowej do zapoznania się z treścią na stronach internetowych (w tym materiałami wideo), wysyłania plików oraz obsługi poczty elektronicznej, edytora tekstu i arkusza kalkulacyjnego  
Łukasz Filut  

“Usługi umożliwiają dynamiczny, elastyczny rozwój swoim klientom, tym samym stawiają duże wyzwanie przed ich twórcami. Dostosowanie usług do szybko zmieniających się wymagań klienta, rynku czy rozwijających się konkurentów wymaga błyskawicznej nauki, elastycznej strategii i dynamicznego wprowadzania zmian. W tych studiach połączyliśmy doświadczenie ludzi z różnych branż, aby jak najlepiej przygotować uczestników do tych wyzwań.”

Łukasz Filut  

Opiekun merytoryczny kierunku

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu.

do 31 lipca
700 zł
taniej

Zapisując się do 31 lipca, zyskujesz 700 zł: 
•    300 zł zniżki w czesnym rozliczane przez cały okres studiów 
•    400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem:

  • Twoja zniżka w czesnym wyniesie 500 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów.
  • Jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Zwinne zarządzanie usługami 

Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Łukasz Filut 
Marcin Jamrozik
Michał Żak
Łukasz Filut  

Pracuje z metodykami zwinnymi od ponad 10 lat. Aktywnie uczestniczył w dużych transformacjach zwinnych (np. PayU, wówczas Grupa Allegro) oraz prowadził kilka innych np. w TEB Akademia i DAC Software. Specjalizuje się w wykorzystaniu Scruma, LeSS (Large-Scale Scrum) oraz OKR w wielu...

Marcin Jamrozik

Praktyk Lean Managementu, który przenosi najlepsze praktyki w obszar Scruma. Doskonalił procesy w takich organizacjach jak Orange, Centrum Rozwoju Szkół Wyższych TEB Akademia czy Wyższe Szkoły Bankowe.  Autor gier oraz warsztatów doskonalących znajomość Scruma i Kanbana. Od ponad...

Michał Żak

Scrum Master z serca, przekonania i praktyki – wspieram firmy w ich dążeniu do zwinności. Z Agile i Scrum od 6-ciu lat w branżach IT, marketing, szkolnictwo. Na swojej drodze doświadczyłem pracy jako programista, konsultant, Product Owner, Project Manager, szkoleniowiec oraz...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF