Opis kierunku:

Studia w formule tradycyjnej. 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym podczas weekendowych zjazdów, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów. 

studia tradycyjne

Celem studiów jest rozwój Twoich kompetencji przywódczych, kształtowanie i doskonalenie umiejętności niezbędnych do efektywnego zarządzania strukturami sprzedażowymi oraz umiejętności zarządzania strategicznego i operacyjnego w organizacji, w tym w szczególności: zdobycie współczesnej wiedzy o zarządzaniu, kształtowanie umiejętności diagnozowania, projektowania oraz stosowania nowoczesnych metod i technik zarządzania, rozwój umiejętności kierowania zespołem oraz interaktywnych działań.

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach rekrutacji (np. ilość dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym Biurem Rekrutacji:

skontaktuj sie

Co zyskujesz?

  • Będziesz mieć praktyczną wiedzę na temat planowania sprzedaży, doboru pracowników, kierowania zespołem handlowców oraz motywowania pracowników sprzedaży.
  • Zajęcia prowadzone są w formie ćwiczeń, studiów przypadków, warsztatów i wykładów, co pozwoli Ci na praktyczne zapoznanie się z omawianymi zagadnieniami.

Dla kogo?

  • Studia przeznaczone są głównie dla osób zajmujących się zarządzaniem na dowolnym szczeblu hierarchii organizacyjnej, kierowników sprzedaży, dyrektorów handlowych, właścicieli firm, a także dla osób zainteresowanych pracą na stanowisku menedżerskim w obszarze sprzedaży.

Korzyści

  • Prowadzone zajęcia z tematyki Customer Experience dostarczą niezbędnej wiedzy, konieczny mindset (nastawienie, sposób myślenia), narzędzia (również informatyczne), sprawdzone strategie i dobre praktyki.
  • Zgłębisz tematykę Customer Experience Management, bez której trudno sobie obecnie wyobrazić profesjonalistę, mającego jakikolwiek wpływ na relacje z klientami, a w konsekwencji na sprzedaż oraz wynik finansowy firmy.
  • Wybrane zajęcia prowadzone są przez doświadczonych ekspertów z obszaru Customer Experience Management, którzy mają bogate doświadczenie praktyczne, są doskonale zaznajomieni z najnowszymi trendami oraz światowymi praktykami w dziedzinie CX.
  • Na obecnym, wysoce konkurencyjnym rynku, Customer Experience Management (Zarządzanie Doświadczeniami Klientów) jest tym, co wyróżnia zwycięzców. CXM powoduje, że klienci spośród podobnych formalnie i cenowo ofert wybiorą właśnie tę, z którą łączy się wyjątkowy poziom CX. Efektywne zarządzanie CX to coś, co faktycznie potrafi wyróżnić firmę spośród konkurencji, przywiązać klientów, pozyskać nowych.
 

Certyfikat:

W ramach przedmiotu Customer Experience Management uczestniczy otrzymują bezpłatny certyfikat wystawiony przez firmę CXSolutions.

 

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
230 zł
185 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki: 

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400  zł: 

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego, 

  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie sprzedażą

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 170
Liczba zjazdów: 10
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Beata Pluta
Piotr Ruta
Łukasz Sokal
Janusz Czarnowski
Rafał Tabaczek
Beata Pluta

Mentor, trener biznesu, coach zespołu ( WIAL), wykładowca na studiach podyplomowych wyższych uczelni. Menedżer z ponad 20-letnią praktyką w obszarze sprzedaży, finansów, usług w korporacjach z kapitałem skandynawskim, zarządzała dużymi zespołami na szczeblu Dyrektora Regionu i...

Piotr Ruta

Trener, konsultant, doradca i negocjator. Wykładowca na Studiach Podyplomowych na Uniwersytecie WSB Merito. Studiował na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Jest absolwentem programu the Advanced Certificate in Marketing. Od 2004 roku jest też członkiem...

Łukasz Sokal

Związany z ogólnopojętą tematyką Human Resources od 2010 roku. Rozpoczął swoją przygodę w agencjach pracy, aby potem przejść płynnie do wewnętrznych działów personalnych w firmach polskich i międzynarodowych. Od ponad  5 lat realizuje się zawodowo w WSB w Szczecinie (obecnie...

Janusz Czarnowski

Posiada wieloletnie doświadczenie w budowaniu relacji Firma-Klient w relacjach B2B i B2C. W szczególności w organizowaniu i prowadzeniu międzynarodowych negocjacji, projektowaniu oraz optymalizacji rozwiązań biznesowych. Kierował międzynarodowymi zespołami managerów w wysoce...

Rafał Tabaczek

Trener/Coach/Mówca/Wykładowca/Praktyk NLP/Konsultant
Zdobywca prestiżowej nagrody Polish National Sales Awards w kategorii Najlepszy Trener Sprzedaży w Polsce w 2014 roku. wyróżnienie PNSA – kategoria: Super Sprzedawca w 2014 roku
Ekspert w zakresie motywacji, negocjacji i wywierania...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF