Zamknij

Marketing kultury

Online
2 semestry
Jeśli wiesz już, co chcesz studiować
Zapisz się online

Studia online

Studia w formule online (synchronicznie), bez względu na sytuację pandemiczną.  
 
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Wyższych Szkół Bankowych z Poznania, Szczecina, Chorzowa i Warszawy  Dzięki temu na zajęciach online spotkasz się z uczestnikami i wykładowcami z innych miast.

słuchacz z laptopem

Wybierając studia Marketing Kultury masz okazję poznać najlepsze praktyki komunikacji marketingowej. Spotykać się z Tobą będą praktycy pracujący w lub dla instytucji kultury. Niezależnie od tego, czy będzie weekend, czy dzień powszedni, żaden kryzys Ciebie nie zaskoczy. Ponadto nauczysz się, w jaki sposób odczytywać dane wynikające z działań w Internecie oraz co dalej z tym możesz zrobić. Zobaczysz, że najciekawsze akcje promocyjne i eventy nie zawsze miały za sobą milionowe budżety - liczy się przede wszystkim pomysł. I właśnie tego Cię nauczymy.  

g

Co zyskujesz?

  • Nabędziesz najnowszą wiedzę z zakresu marketingu online i offline
  • Będziesz umiał stworzyć budżet i plan eventu oraz strategię promocji wydarzenia
  • Dowiesz się, w jaki sposób działać, gdy pojawi się sytuacja kryzysowa
  • Nauczysz się jak budować persony i tworzyć mapy podróży klienta
  • Przekonasz się, że warto postawić odbiorcę w centrum naszych działań
  • Będziesz wiedział, jakie są typy contentu, jak stworzyć strategię contentową oraz jak ją zrewidować
  • Dowiesz się, jakie regulacje prawne z zakresu marketingu obowiązują

Dla kogo?

  • Dla pracowników instytucji kultury/NGO
  • Dla pracowników firm współpracujących z sektorem kultury
  • Dla wszystkich osób zainteresowanych marketingiem
  • Dla osób pracujących w działach marketingu/promocji

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu.

do 31 lipca
700 zł
taniej

Zapisując się do 31 lipca, zyskujesz 700 zł: 
•    300 zł zniżki w czesnym rozliczane przez cały okres studiów 
•    400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

Jeśli jesteś naszym absolwentem:

  • Twoja zniżka w czesnym wyniesie 500 zł i będzie rozliczana również przez cały okres studiów.
  • Jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Marketing kultury.

 
Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 146
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Michał Weksler
Martyna Tarnawska
Monika Serafin
Martyna Gutowska
Aleksandra Książek
Adam Piwek
Kamila Jakubiak
Krzysztof Neumann
Izabela Heksel
Michał Weksler

Od ponad 11 lat związany ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty, na początku jako specjalista ds. marketingu, a potem jako Kierownik ds. Marketingu i tak jest do teraz. Do jego obowiązków należało i należy tworzenie strategii marketingowej największego festiwalu filmowego w Polsce – Nowe...

Martyna Tarnawska

Od ponad 11 lat związany ze Stowarzyszeniem Nowe Horyzonty, na początku jako specjalista ds. marketingu, a potem jako Kierownik ds. Marketingu i tak jest do teraz. Do jego obowiązków należało i należy tworzenie strategii marketingowej największego festiwalu filmowego w Polsce – Nowe...

Monika Serafin

Współtwórczyni konferencji „Marketing w Kulturze”, największego tego typu wydarzenia w Polsce. Przez lata związana z Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku, gdzie odpowiadała za strategię i promocję.  Zainteresowana Employer Brandingiem i marketingiem internetowym. Lokalna...

Martyna Gutowska

Współorganizatorka konferencji Marketing w Kulturze. Na co dzień pracuje w Instytucie Kultury Miejskiej w Gdańsku, gdzie zajmuje się promocją wydarzeń. Wcześniej doświadczenie zawodowe zdobywała pracując m.in. w mediach i branży turystycznej. Kulturoznawczyni oraz absolwentka...

Aleksandra Książek

Od 2013r. zajmuje się marketingiem pracując w teatrach instytucjonalnych tj. Teatr Polski we Wrocławiu, Wrocławski Teatr Współczesny. Pobocznie współpracowała także w Wrocławski Teatrem Arka oraz Wrocławskim Teatrem Pantomimy. Teatr to jej pasja, z którą chętnie dzielę się z...

Adam Piwek

Od ponad 15 lat Podaje Rękę w imieniu marek, organizacji społecznych i instytucji kultury. Od ponad 10 lat buduje społeczności i zajmuje się skuteczną komunikacją z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Na swoim koncie ma działania zarówno dla sektora biznesowego (m.in. Santander...

Kamila Jakubiak

Od zawsze towarzyszył jej entuzjazm wobec kultury. Przez 12 lat udało jej się zebrać doświadczenie pracy we wszystkich sektorach, począwszy od NGOsów i jednostek samorządowych, przez uczelnię wyższą po instytucje kultury, takie jak Filharmonia Wrocławska, Międzynarodowy Festiwal...

Krzysztof Neumann

Właściciel CodeSquare - Interaktywni.net. Nadaje odpowiedni kierunek działaniom SEO. Posiada certyfikaty Google Analytics Individual Qualification, oraz Google Mobile Sites certification. Prezes Stowarzyszenia Hackerspace Wałbrzych. Absolwent Politechniki Wrocławskiej.

 
Izabela Heksel

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywa m.in. w Zarządzie Dróg i Utrzymania Miasta we Wrocławiu w Dziale Prawnym, a także w Orleccy Bezpieczeństwo i Edukacja Michał Geilke w zakresie outsourcingu Inspektora Ochrony Danych. Absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego, Wydziału Prawa,...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF