Zostań studentem WSB!

Od 20 maja nasze Biura Rekrutacji są dla Was znowu otwarte. Najważniejsze jest dla nas wspólne bezpieczeństwo, dlatego prosimy, abyście podczas wizyty w Biurze Rekrutacji, przestrzegali określonych zasad, które dotyczą m.in.:

  • dezynfekcji rąk,
  • noszenia maseczek
  • zachowania bezpiecznego dystansu.

Na miejscu znajdziecie instrukcje, które dokładnie określają, jak zachować się, by wizyta w Biurze Rekrutacji przebiegała bezpiecznie dla zdrowia. 

Studentem studiów II stopnia może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie lub inżynierskie) oraz jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność złożenia kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Zapisz się na studia II stopnia w 4 prostych krokach:

KROK 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów II stopnia wybierz jeden dla siebie.
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po jego potwierdzeniu automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu oraz przypomni o dodatkowych, wymaganych dokumentach, które powinieneś jeszcze zgromadzić.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje też kolejność zgłoszeń.
  • Pamiętaj, że będziesz mógł być przyjęty na wybrany kierunek, jeżeli dostarczysz do Biura Rekrutacji komplet dokumentów. Po dokonaniu zapisu na studia online, masz na to 7 dni. Jeśli z różnych przyczyn, nie możesz pojawić się w Biurze Rekrutacji osobiście, wyślij nam skany wymaganych dokumentów, odpowiadając na e-mail, z którego otrzymałeś dokumenty. W ciągu kilku dni skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić dalsze kroki rekrutacji na studia.
  • Jeżeli miałeś kontakt z kimś chorym, albo masz objawy przeziębienia, wtedy poinformuj nas telefonicznie, na czacie dostępnym na naszej stronie www lub mailowo, że doniesiesz dokumenty później i zostań w domu. 
KROK 2.

Aby zostać studentem WSB powinieneś skompletować i dostarczyć do Biura Rekrutacji w ciągu 7 dni kalendarzowych, poniżej wymienione dokumenty. 
Lista wymaganych dokumentów:

  • kwestionariusz z podaniem (dokument generuje system zapisów online, dostaniesz go w wypełnionej formie na swój adres e-mail)
  • umowa edukacyjna - prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalną, wydrukowaną umowę dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach, parafowaną na każdej stronie.
  • dyplom ukończenia studiów wyższych - jeśli jesteś przed obroną i nie masz jeszcze dyplomu, dostarczysz go w późniejszym terminie, teraz dostarcz nam pozostałe dokumenty
  • 2 kolorowe zdjęcia (zgodne z wymogami zdjęć do paszportu, zrobione na wprost, wymiary: 35x45mm) 
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej w wysokości 85 zł, której można dokonać przelewem na konto numer 32 1750 1019 0000 0000 0335 2269 (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.

Cudzoziemcy zobowiązani są złożyć poza powyżej wymienionymi dokumentami:

  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem z apostille/legalizacją - oryginał lub odpis dokumentu do wglądu,
  • kserokopia tłumaczenia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem z apostille/legalizacją na j.polski,
  • dokument poświadczający znajomość języka polskiego lub rozmowa z Dziekanem,
  • do wglądu paszport/dowód osobisty, strona ze zdjęciem,
  • nostryfikacja dyplomu potwierdzająca uprawnienia do ubiegania się o przyjęcie na studia – dotyczy dyplomów nie uznawanych z mocy prawa.
Przydatne dokumenty:
KROK 3.

W ciągu 7 dni kalendarzowych od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów: przychodząc osobiście, korzystając z wrzutni na dokumenty, wysyłając je do nas pocztą tradycyjną, wysyłając skany dokumentów mailem (pamiętaj, że będzie trzeba później dostarczyć ich oryginały ale na termin umówimy się już indywidualnie).

 

Jeśli wybierasz opcję elektronicznego dostarczania dokumentów możesz zrobić to na 2 sposoby:

1)    Wydrukuj i podpisz w wyznaczonych miejscach dokumenty, które dostałeś od nas e-mailem. Przygotuj kopie pozostałych dokumentów, zeskanuj je wszystkie,
 a następnie wyślij je zwrotnie odpowiadając na otrzymany e-mail. Jeżeli nie masz w domu skanera, skorzystaj ze swojego telefonu komórkowego. Użyj jednej z darmowych aplikacji, które mogą pełnić jego funkcję. Ich listę znajdziesz tutaj.
2)    Wypełnij edytowalne dokumenty w formacie pdf i podpisz je korzystając z klawiatury, rysując lub wstawiając obraz odręcznego podpisu. Nie jesteś pewien, jak to zrobić? To łatwe - sprawdź, jak to działa. Wraz z pozostałymi dokumentami prześlij nam je zwrotnie e-mailem. 

 

Na przesłanie dokumentów drogą elektroniczną masz 7 dni od momentu zapisu na studia przez formularz online. Jeśli z różnych przyczyn, nie możesz pojawić się w Biurze Rekrutacji osobiście, wyślij nam skany wymaganych dokumentów, odpowiadając na e-mail, z którego otrzymałeś dokumenty. W ciągu kilku dni skontaktujemy się z Tobą, aby uzgodnić dalsze kroki rekrutacji na studia. Pamiętaj, że przy składaniu kompletu dokumentów kwestionariusz z podaniem, ślubowanie oraz umowa (w dwóch egzemplarzach) powinny być czytelnie podpisane imieniem i nazwiskiem.


Jeśli jesteś przed obroną i nie masz jeszcze dyplomu, dostarczysz go w późniejszym terminie - teraz przekaż nam pozostałe dokumenty.

 

Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej. 


Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!


Teraz możesz:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w “Strefie studenta” o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro rekrutacji - studia I i II stopnia

Aleja Wojska Polskiego 128 - Parter

Tel.: 91 422 58 58

E-mail: rekrutacja@wsb.szczecin.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 09:00-17:00
wtorek: 09:00-17:00
środa: 09:00-17:00
czwartek: 09:00-17:00
piątek: 09:00-17:00
sobota: 10:00-14:00

Nie musisz rezygnować, czy odkładać na później decyzji o studiowaniu - zapisz się na studia już dziś!

do 30 czerwca
czesne już od
290 zł
265 zł
miesięcznie

Zapisując się do 30 czerwca, zyskujesz:

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest przez dwa lata studiów
  • dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz więcej:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej w ciągu dwóch lat studiów
  • dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.