Nie czekaj, zacznij studia w marcu!

Studentem studiów II stopnia może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie lub inżynierskie) lub jednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność złożenia kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

Zapisz się na studia II stopnia w 4 prostych krokach:

KROK 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów II stopnia wybierz jeden dla siebie.
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po jego potwierdzeniu automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu oraz przypomni o dodatkowych, wymaganych dokumentach, które powinieneś jeszcze zgromadzić.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie w Biurze Rekrutacji kompletu oryginalnych i podpisanych dokumentów.

Od momentu zapisu przez formularz rejestracyjny na studia masz na to 7 dni kalendarzowych, dzięki temu korzystasz z obowiązującej promocji. Dokumenty możesz nam dostarczyć:

  • przychodząc osobiście do Biura Rekrutacji
  • korzystając z wrzutni stojącej na terenie uczelni
  • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną
  • korzystając z InPost (darmowa wysyłka).

 

KROK 2.

Aby zostać studentem WSB powinieneś skompletować i dostarczyć  nam oryginały poniżej wymienionych dokumentów: 



Lista wymaganych dokumentów:

  • podanie wraz z kwestionariuszem (dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail)
  • umowa edukacyjna - prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalną, wydrukowaną umowę dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach, parafowaną na każdej stronie
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia - jeśli jesteś przed obroną i nie masz jeszcze dyplomu, dostarczysz go w późniejszym terminie, teraz dostarcz nam pozostałe dokumenty
  • 2 kolorowe zdjęcia (zgodne z wymogami zdjęć do paszportu, zrobione na wprost, wymiary: 35x45mm) 
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej w wysokości 85 zł, której można dokonać przelewem na konto numer 32 1750 1019 0000 0000 0335 2269 (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia.

Cudzoziemcy zobowiązani są złożyć poza powyżej wymienionymi dokumentami:

  • kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem z apostille/legalizacją - oryginał lub odpis dokumentu do wglądu
  • kserokopia przysięgłego tłumaczenia dyplomu ukończenia studiów wyższych wraz z suplementem z apostille/legalizacją na j.polski
  • nostryfikacja dyplomu potwierdzająca uprawnienia do ubiegania się o przyjęcie na studia – dotyczy dyplomów nieuznawanych z mocy prawa
  • potwierdzenie znajomości języka polskiego lub rozmowa z Dziekanem

  • do wglądu paszport/dowód osobisty, strona ze zdjęciem. 

Rekrutacją Cudzoziemców zajmuje się:

Biuro rekrutacji - obsługa Cudzoziemców/Admission Office, które prowadzi również dodatkowe dyżury online za pośrednictwem komunikatorów WhatsApp i Viber. Język polski i angielski (Polish and English) | +48 728 414 778

  • Poniedziałek - piątek 09:00 – 17:00
Przydatne dokumenty:
Warunki i tryb rekrutacji na studia wyższe dofinansowane z EFS w roku akademickim 2020/2021
KROK 3.

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów: przychodząc osobiście, wysyłając je do nas pocztą tradycyjną, korzystając z darmowej usługi InPostu.

 

Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów, planu zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej. 

 

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!


Teraz możesz:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w “Strefie studenta” o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro rekrutacji - studia I i II stopnia

Aleja Wojska Polskiego 128 - Parter

Tel.: 91 422 58 58

E-mail: rekrutacja@wsb.szczecin.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 09:00-17:00
wtorek: 09:00-17:00
środa: 09:00-17:00
czwartek: 09:00-17:00
piątek: 09:00-17:00
sobota: 10:00-14:00

Nie czekaj, wypełnij formularz i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu.

do 15 marca
czesne już od
290 zł
277 zł
miesięcznie

Zapisując się do 15 marca, zyskujesz:

  • 300 zł zniżki w czesnym rozliczanej w ciągu dwóch lat studiów (150 zł na pierwszym roku studiów i 150 zł na drugim)
  • dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

* cena 277 zł to najniższe czesne z oferty kierunków studiów II stopnia

Jeśli jesteś absolwentem WSB, zyskujesz więcej:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej w ciągu dwóch lat studiów (400 zł na pierwszym roku studiów i 400 zł na drugim)
  • dodatkowo zwolniony jesteś z opłaty wpisowej.

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej.