Po ukończeniu tej specjalności będziesz:

  • Mógł pracować w dużych międzynarodowych firmach dostarczajacych usługi takich jak np. IBM, PWC, ING, Capgemini itp.
  • Wiedział, jak skonstruować proces, jak zaprojektować usługę dla klienta, jak ją wdrożyć, jak negocjować z klientem, jak dostarczać usługę, jak mierzyć jej efektywność i poprawiać jej jakość.
  • Mógł objąć szeroka gamę stanowisk od koordynatora procesów przez managera procesów, architekta procesów, managera produktu, managera serwisu, konsultanta w szerokim tego słowa znaczeniu.
  • Identyfikował i eliminował zagrożenia występujące w poszczególnych fazach cyklu życia usługi.

Program studiów

Przedmioty kierunkowe:

  • Język angielski
  • Praktyka zawodowa
  • Seminarium magisterskie
  • BHP
  • Egzamin semestralny
  • Gospodarka światowa
  • Koncepcje zarządzania
  • Zarządzanie strategiczne
  • Prawo gospodarcze
  • Metody ilościowe w zarządzaniu
  • Rachunkowość zarządcza
  • Strategie...

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Zainteresowała Cię specjalność?
Zrób kolejny krok i zacznij studia w WSB.

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro rekrutacji - studia I i II stopnia

Parter
Aleja Wojska Polskiego 128
70-491 Szczecin

E-mail: rekrutacja@wsb.szczecin.pl
Tel.: 91 422 58 58

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 09:00-17:00
  • so: 10:00-14:00
Pobierz stronę do PDF