Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Opanujesz tajniki kreowania pozytywnych emocji wokół marki, 
  • poznasz aspekty prawne i społeczne- kulturalne w budowaniu marki, 
  • nauczysz się budować oraz analizować pozycję marki na rynku, aby zapewnić dobre relacje pomiędzy producentem a klientem. 
psychologia
  • Dowiesz się jakie korzyści płyną z dbania o markę osobistą i jaką rolę odgrywa marka w biznesie,
  • nauczysz się jak zarządzać marką na różnych poziomach: osobistym, produktowym, korporacyjnym,
  • poznasz nowe trendy i sposób ich zastosowania w budowaniu marki i komunikacji marketingowej.

Praca dla Ciebie:

  • Właściciel firmy działającej w branży marketingowej,
  • specjalista w agencji reklamowej lub marketingowej,
  • brand menedżer,
  • specjalista w dziale marketingu.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Specjalność została przygotowana z myślą o osobach zainteresowanych procesami kreowania i zarządzania marką. Celem jest kształcenie brand managerów, odpowiedzialnych za powodzenie rynkowe marki- osób koordynujących działania związane z planowaniem, organizacją, wdrażaniem i kontrolą przedsięwzięć w tym zakresie. 

 

Marka jest bardzo istotnym instrumentem komunikowania się przedsiębiorstwa z klientami. Ma duże znaczenie, jeśli istnieje potrzeba wyróżnienia produktu spośród produktów konkurencyjnych – zwłaszcza w Internecie. Na zajęciach dowiesz się, jaką rolę w biznesie pełni marka, co wnosi do firmy i co dzięki niej przedsiębiorstwo zyskuje. Poznasz korzyści, jakie daje marka personalna i jak stworzyć brand doskonały. 

studentka przy laptopie

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu.

do 31 lipca
czesne już od
290 zł
265 zł
miesięcznie

Zapisując się do 31 lipca, zyskujesz: 

  • 300 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego  
  • jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 800 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

Dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej. 
 

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Podstawy marketingu
  • Badania marketingowe
  • Zarządzanie marką
  • Nauka o organizacji
  • Podstawy finansów
  • Środki i techniki sprzedaży
  • Negocjacje w biznesie
  • Komunikacja marketingowa
  • Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
  • Psychologia...
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Prodziekan M.Różycka
Izabela WIlczewska
Marek Dylewski
Tomasz Owsik-Kozłowski
MRylski
dr Monika Różycka

Prodziekan Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu Wydział Ekonomiczny w Szczecinie. Prowadzi wykłady i szkolenia. Doradca biznesowy. MBA. Ekspert w podnoszeniu zyskowności firm. Certyfikowany trener FinxS Sales Assessment Extended Tools Polska. Audytor wiodący ISO 9001. Specjalizuje się...

mgr Izabela Wilczewska

Wykładowca WSB, pełniąca również funkcję menedżera kierunku Marketing i Sprzedaż.  Specjalista z długoletnim doświadczeniem z zakresu public relations, marketingu, reklamy i psychologii. W życiu zawodowym i na zajęciach wykorzystuje wiedzę zdobytą podczas studiów z public...

Dr hab. Marek Dylewski

Profesor w Wyższej Szkole Bankowej. Prowadzi zajęcia przede wszystkim w zakresie podstaw finansów, finansów przedsiębiorstw i finansów publicznych. Doświadczenie praktyczne związane z pracą w sektorze bankowym oraz w sektorze publicznym. Autor wielu publikacji, w tym monografii,...

dr Andrzej Kokiel

Jest doktorem nauk humanistycznych. W pracy naukowej specjalizuje się w problematyce wartości mieszczących się w strukturze osobowości człowieka. Prowadzi zajęcia na Psychologii i Pedagogice w Wyższej Szkole Bankowej. Jest opiekunem merytorycznym Koła Naukowego Psychoterapii....

prof. dr hab. Jan Nikołajew

Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie na kierunku pedagogika. Autor wielu artykułów, czasopism, monografii, publikacji naukowych. Wykładał na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku: Socjologia. Rektor Wyższej Szkoły Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie,...

Tomasz Owsik-Kozłowski

Tomasz Owsik-Kozłowski – magister filologii polskiej, rzecznik prasowy i specjalista ds. PR w Agencji Rozwoju Metropolii Szczecińskiej. 

W trakcie studiów na Uniwersytecie Szczecińskim rozpoczął współpracę z czasopismem „Przegląd Uniwersytecki” i portalem wSzczecinie.pl....

dr Katarzyna Szymańska

Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie na kierunku pedagogika. Doktor nauk humanistycznych zainteresowana zwłaszcza procesami poznawczymi, filozofią umysłu oraz teoriami percepcji. Promuje idee neurodydaktyki, nauczania i uczenia się wykorzystującego wiedzę o mózgu i...

dr inż. Michał Rylski

Adiunkt w WSB w Poznaniu, na Wydziale Ekonomicznym w Szczecinie. Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego, specjalność: Innowacje w transporcie. Inżynier, logistyk oraz coach Noble Manhattan Coaching. Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w kraju i za granicą, w zakresie...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF