Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Zgłębisz tajniki kreowania pozytywnych emocji wokół marki.
- Poznasz aspekty prawne i społeczno-kulturalne w budowaniu marki.
- Nauczysz się budować oraz analizować pozycję marki na rynku, aby zapewnić dobre relacje pomiędzy producentem a klientem.
- Dowiesz się, jakie korzyści płyną z dbania o markę osobistą i jaką rolę odgrywa marka w biznesie.
- Nauczysz się, jak zarządzać marką na różnych poziomach: osobistym, produktowym, korporacyjnym.
- Poznasz nowe trendy i sposób ich zastosowania w budowaniu marki i komunikacji marketingowej.
Praca dla Ciebie:
- właściciel firmy działającej w branży marketingowej,
- specjalista w agencji reklamowej lub marketingowej,
- brand menedżer,
- specjalista w dziale marketingu.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
Marka jest bardzo istotnym instrumentem komunikowania się przedsiębiorstwa z klientami. Ma duże znaczenie, jeśli istnieje potrzeba wyróżnienia produktu spośród produktów konkurencyjnych – zwłaszcza w Internecie. Na zajęciach dowiesz się, jaką rolę w biznesie odgrywa marka, co wnosi do firmy i co dzięki niej przedsiębiorstwo zyskuje. Poznasz korzyści, jakie daje marka personalna i jak stworzyć brand doskonały.
Specjalność ta została przygotowana z myślą o osobach zainteresowanych procesami kreowania i zarządzania marką. Celem jest kształcenie brand menedżerów odpowiedzialnych za powodzenie rynkowe marki – osób koordynujących działania związane z planowaniem, organizacją, wdrażaniem i kontrolą przedsięwzięć w tym zakresie.
Program studiów
Przedmioty kształcenia ogólnego:
- Podstawy zarządzania
- Podstawy ekonomii
- Podstawy marketingu
- Podstawy psychologii
- Podstawy prawa
- Środki i techniki sprzedaży
- BHP
- Podstawy finansów
- Technologia informacyjna
- Elementy socjologii
- Podstawy komunikacji
- Zarządzanie marką
- Zachowania konsumentów
- Ochrona własności intelektualnej
- Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
- Psychologia marketingu i sprzedaży
- Zarządzanie projektami
- Metody efektywnego uczenia się
- Badania marketingowe
- Język obcy
- Zarządzanie jakością
- Negocjacje w biznesie
- Komunikacja marketingowa
- Metodyka projektu dyplomowego
- Wprowadzenie na rynek pracy
- Nauka o organizacji
- Cultural Differences
- Design Thinking
- przedmioty specjalnościowe
- Seminarium dyplomowe
- Praktyka zawodowa
- Wychowanie fizyczne - zajęcia fakultatywne.
Przedmioty kształcenia specjalnościowego:
- Marka koropracyjna
- Marka osobista
- Marka w social mediach
- Zarządzanie produktem
- Strategia komunikacji marki
- Employer Branding
- Strategie brandingowe
- Marketing dóbr luksusowych
- Storytelling i copywriting
- Tożsamość i wizerunek marki.