Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • ​​​​​​Poznasz metody obsługi i wsparcia klienta w sytuacji kryzysowej. 
  • Zrozumiesz  formy planowania procesów obsługi klienta w Internecie. 
  • Dowiesz się, jakie są sposoby badania poziomu satysfakcji klientów. 
 
SP
  • Poznasz metody komunikacji z wieloma działami o odrębnej specyfice funkcjonowania (technicznymi, logistycznymi, sprzedażowymi, finansowymi).
  • Dowiesz się, jak zarządzać procesami budowania relacji z klientem. 
  • Nauczysz się mapować doświadczenia klientów.
     
 
SP

Praca dla Ciebie:

  • specjalista ds. obsługi klienta,
  • doradca klienta,
  • customer success manager,
  • project management office specialist,
  • customer service specialist,
  • customer experience specialist,
  • specjalista ds. UX,
  • CX strategy specialist.
     
 
 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Dzisiejszy klient ma szeroki wybór - zarówno pod kątem ilości oferowanych dóbr, jak i usług. To, czy firma odniesie sukces na rynku, zależy od tego, jak dobrze rozumie potrzeby dzisiejszego klienta, jak na nie reaguje i jak dba o relacje z nim. Dzięki specjalności Customer Care dowiesz się, jak zarządzać relacjami ze współczesnymi klientami.
 

 
 

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
390 zł
323 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia zyskujesz: 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Podstawy marketingu
  • Badania marketingowe
  • Zarządzanie marką
  • Nauka o organizacji
  • Podstawy finansów
  • Środki i techniki sprzedaży
  • Negocjacje w biznesie
  • Komunikacja marketingowa
  • Nowoczesne technologie w marketingu i sprzedaży
  • Psychologia marketingu i sprzedaży
  • Zarządzanie projektami
  • Zarządzanie jakością
  • Zachowania konsumentów
  • Fachowy j. angielski lub j. niemiecki - do wyboru
  • Podstawy socjologii
  • Podstawy komunikacji
  • Podstawy psychologii
  • Ochrona własności intelektualnej
  • Technologia informacyjna
  • Podstawy prawa
  • Podstawy zarządzania
  • Mikroekonomia
  • Metody efektywnego uczenia się i tworzenia prac projektowych
  • Wprowadzenie do pracy dyplomowej
  • Wprowadzenie na rynek pracy
  • Wychowanie fizyczne - zajęcia fakultatywne
  • Bhp

Przedmioty kształcenia specjalnościowego:

  • Zarządzanie relacjami z klientem
  • E-marketing
  • Psychologia komunikacji
  • Marketing relacji
  • Obsługa klienta
  • Badania marketingowe w analizie potrzeb klientów
  • Media i komunikacja kryzysowa
  • Automatyzacja marketingu
  • Customer engagement 
     
 
Zobacz program studiów

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF