Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Nauczysz się projektowania kampanii reklamowych.
- Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, Google Adwords.
- Poznasz techniki budowania wizerunku marki i relacji w mediach społecznościowych.
- Pojmiesz sposoby projektowania serwisów internetowych zorientowanych na użytkownika.
- Opanujesz analitykę działań internetowych.
Praca dla Ciebie:
- specjalista ds. marketingu,
- specjalista SEM/SEO,
- specjalista ds. marketingu internetowego,
- analityk internetowy,
- e-commerce manager.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Marketing nieustannie podlega zmianom, są one szczególnie widoczne w ostatnich latach. Większość przedsiębiorstw kieruje swoje budżety marketingowe w stronę mediów interaktywnych, które pozwalają bardziej zbliżyć się do klienta i lepiej mierzyć efektywność wszelkich działań.
- W obecnych czasach nikogo nie trzeba przekonywać do faktu, że marketing internetowy to ważny element działania każdej organizacji. Kompetencje związane z tworzeniem i zarządzaniem stronami www, promocją działań on-line, nowoczesną komunikacją w mediach społecznościowych stają się podstawą pracy marketerów, specjalistów od sprzedaży czy PR.
- Program kształcenia został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
Program studiów
Przedmioty kształcenia ogólnego:
- Metodyka pracy projektowej
- BHP
- Podstawy zarządzania
- Podstawy marketingu
- Ekonomia
- Podstawy prawa
- Etyka w biznesie
- Technologia informacyjna
- Metodyka pracy projektowej
- Komunikacja w biznesie
- Podstawy psychologii
- Zarządzanie marką
- Zachowania konsumentów
- Techniki sprzedaży
- Zarządzanie projektami
- Metodyka pracy projektowej
- Język obcy
- OWI
- Badania marketingowe
- Psychologia w MiS
- Nowoczesne technologie w MiS
- Metodyka pracy projektowej
- Język obcy
- Komunikacja marketingowa
- Negocjacje w biznesie
- WdPD
- WRP
- Content marketing
Przedmioty kształcenia specjalnościowego:
- E-commerce
- Marketing w wyszukiwarkach internetowych
- Social media marketing
- Automatyzacja marketingu
- Customer engagement
- Tworzenie treści multimedialnych
- Plany sprzedażowe
Wykładowcy
Partnerzy kierunku
Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.