Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż online w WSB?

WSB

Studiując marketing i sprzedaż w trybie online, zyskasz możliwość godzenia roli studenta z innymi wieloma istotnymi rolami życiowymi takimi, jak rola matki i ojca, osoby pracującej, studiującej inny kierunek studiów i chcącej zdobyć wiedzę z zarządzania, lubiącej uczyć się i pracować online, przebywającej za granicą, właściciela przedsiębiorstwa, czy kierownika/dyrektora z nienormowanym czasem pracy.

 

Studia na tym kierunku możesz realizować w sposób:

  • online - zajęcia realizujesz online w oparciu o materiały wideo, czy manuale zamieszczone na platformie Moodle (nauczanie asynchroniczne).
  • Materiały z wykładów i ćwiczeń są dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu na platformie WSB.

To TY decydujesz kiedy się uczysz - przez cały okres trwania studiów możesz mieć stały kontakt z wykładowcami WSB poprzez naszą platformę. Dodatkowo możesz spotkać się osobiście ze swoimi wykładowcami podczas zjazdów konsultacyjnych w siedzibie WSB.

Opis kierunku

Studia w trybie online wpisują się w podejście work-life integration, które sprzyja regeneracji sił w napiętym grafiku tygodnia i są najbardziej elastyczną czasowo formą studiów spośród bogatej oferty studiów WSB.

Studia online, to metoda uczenia się przez Internet. Możesz uczyć się bez wychodzenia z domu. W trakcie nauki wykorzystujesz specjalnie przygotowane materiały dostępne w Internecie i na platformie Moodle. Sam decydujesz kiedy się uczysz i wypełniasz testy sprawdzające. Natomiast zaliczenia i egzaminy odbywają się na uczelni w określonym terminie.

student laptop

Wybierając marketing i sprzedaż - studia online:

  • Będziesz studiować na podstawie programu kształcenia, który został przygotowany z ekspertami na co dzień zajmującymi się obsługą przedsiębiorstw w zakresie nowoczesnego marketingu, innowacyjnych strategii biznesowych i komunikacji z rynkiem opartej na nowych technologiach.
Opis kierunku
  • Na zajęciach nauczysz się obsługi nowoczesnych narzędzi marketingowych – programów monitorujących działania w Internecie, systemów zarządzania sprzedażą i relacjami z klientami, menedżerów reklam, programów do tworzenia grafik, biur prasowych online i wielu innych.
  • Wraz ze swoją grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych grach strategicznych, symulacjach sytuacji rynkowych. W ramach warsztatów będziesz planował wprowadzenie nowych produktów na rynek i tworzył kreatywne kampanie reklamowe.
Opis kierunku
  • Studiując marketing i sprzedaż - studia online poznasz wielu cenionych ekspertów podczas licznych wykładów otwartych, spotkań guest speakerów, webinarów czy bezpłatnych szkoleń dodatkowych.

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

Organizacja
zajęcia prowadzone przez doświadczonych praktyków
Krawat
praktyki zawodowe

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

marketing online
Nauczysz się technik sprzedaży bezpośredniej i internetowej.
marketing online2
Dowiesz się, jak wykorzystywać profesjonalne narzędzia komunikacji marketingowej, w swojej pracy.
Wraz z grupą ćwiczeniową weźmiesz udział w licznych symulacjach rynkowych, sprzedażowych, reklamowych.
marketing online3
Nauczysz się korzystać ze specjalistycznych narzędzi marketingowych.
marketing online4

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
E-marketing
Niestacjonarne Online Od marca
od 430 zł
Zarządzanie sprzedażą
Niestacjonarne Online Od marca
od 430 zł

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Metodyka pracy projektowej
  • BHP
  • Podstawy zarządzania
  • Podstawy marketingu
  • Ekonomia
  • Podstawy prawa
  • Etyka w biznesie
  • Technologia informacyjna
  • Metodyka pracy projektowej
  • Komunikacja w biznesie
  • Podstawy psychologii
  • Zarządzanie marką
  • Zachowania konsumentów
  • Techniki sprzedaży
  • Zarządzanie projektami
  • Metodyka pracy projektowej
  • Język obcy 
  • OWI
  • Badania marketingowe
  • Psychologia w MiS
  • Nowoczesne technologie w MiS
  • Metodyka pracy projektowej
  • Język obcy 
  • Komunikacja marketingowa
  • Negocjacje w biznesie
  • WdPD
  • WRP
  • Content marketing
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Izabela WIlczewska
Tomasz Owsik-Kozłowski
Marek Dylewski
MRylski
mgr Izabela Wilczewska

Wykładowca WSB, pełniąca również funkcję menedżera kierunku Marketing i Sprzedaż.  Specjalista z długoletnim doświadczeniem z zakresu public relations, marketingu, reklamy i psychologii. W życiu zawodowym i na zajęciach wykorzystuje wiedzę zdobytą podczas studiów z public...

dr Andrzej Kokiel

Jest doktorem nauk humanistycznych. W pracy naukowej specjalizuje się w problematyce wartości mieszczących się w strukturze osobowości człowieka. Prowadzi zajęcia na Psychologii i Pedagogice w Wyższej Szkole Bankowej. Jest opiekunem merytorycznym Koła Naukowego Psychoterapii....

prof. dr hab. Jan Nikołajew

Wykładowca w Wyższej Szkole Bankowej w Szczecinie na kierunku pedagogika. Autor wielu artykułów, czasopism, monografii, publikacji naukowych. Wykładał na Uniwersytecie Szczecińskim na kierunku: Socjologia. Rektor Wyższej Szkoły Humanistycznej Towarzystwa Wiedzy Powszechnej w Szczecinie,...

Tomasz Owsik-Kozłowski

Tomasz Owsik-Kozłowski – magister filologii polskiej, rzecznik prasowy i specjalista ds. PR w Agencji Rozwoju Metropolii Szczecińskiej. 

W trakcie studiów na Uniwersytecie Szczecińskim rozpoczął współpracę z czasopismem „Przegląd Uniwersytecki” i portalem wSzczecinie.pl....

Dr hab. Marek Dylewski

Profesor w Wyższej Szkole Bankowej. Prowadzi zajęcia przede wszystkim w zakresie podstaw finansów, finansów przedsiębiorstw i finansów publicznych. Doświadczenie praktyczne związane z pracą w sektorze bankowym oraz w sektorze publicznym. Autor wielu publikacji, w tym monografii,...

dr inż. Michał Rylski

Adiunkt w WSB w Poznaniu, na Wydziale Ekonomicznym w Szczecinie. Doktor nauk ekonomicznych Uniwersytetu Gdańskiego, specjalność: Innowacje w transporcie. Inżynier, logistyk oraz coach Noble Manhattan Coaching. Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego w kraju i za granicą, w zakresie...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF