Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Efektywnie wykorzystywać media interaktywne w komunikacji, 
  • programować aplikacje dla mediów interaktywnych. 
Opis specjalności
  • Stosować wiedzę o technikach informatycznych stosowanych do obróbki plików graficznych,  
  • programowania interfejsów użytkownika i aplikacji webowych.  
Opis specjalności
  • Stosować algorytmy do przetwarzania i wizualizacji danych,
  • poznasz podstawy programowania gier.
student laptop
  • Używać sztucznej inteligencji do realizacji grafiki cyfrowej, 
  • realizować projekty informatyczne.
multimedia
  • Posługiwać się urządzeniami i technikami multimedialnymi, 
  • poznasz zasady komunikowania się ułatwiające współpracę z firmami. 
Opis specjalności

Praca dla Ciebie:

  • Programista aplikacji webowych, 
  • specjalista UX,  
  • projektant interakcji, 
  • programista gier,  
  • programista front-end,  
  • programista grafiki,  
  • wsparcie informatyczne działów kreatywnych.  

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Specjalność adresowana jest do osób zorientowanych na wzmocnienie wiedzy, umiejętności i kompetencji technologicznych. Do przedmiotów kierunkowych wprowadza dużą dozę wiedzy technologicznej powiązanej z projektowaniem i programowaniem aplikacji webowych, zarówno po stronie backendu jak i interfejsu użytkownika, elementy programowania grafiki 3d i interakcji w grach. Algorytmy sztucznej inteligencji i metody wizualizacji danych wzmacniają wymiar programistyczny i analityczny powiązany z grafiką cyfrową.   
  • W realizacji projektów możliwa jest współpraca z uczestnikami innych specjalności. Dochodzi tam do wymiany doświadczeń, budowania interdyscyplinarnych zespołów, które integrują osoby zorientowane technologicznie i artystycznie. Będzie to miało miejsce również na przedmiotach wspólnych, jeszcze przed wprowadzeniem podziału na specjalności. 
studentka przy laptopie

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Wprowadzenie do komunikacji społecznej
  • Podstawy marketingu i public relations 
  • Podstawy grafiki cyfrowej
  • Podstawy algorytmizacji
  • Podstawy kształtowania relacji społecznych i komunikacji w przestrzeni 
  • Psychofizjologia widzenia 
  • Nowe trendy w kulturze masowej i audiowizualnej oraz mediach społecznościowych  
  • Rysunek analogowy i malarstwo
  • Projektowanie graficzne znaków i symboli
  • Fotografia i obraz ruchomy 
  • BHP - sylabus
  • Psychologia i socjotechnika w komunikacji i  marketingu
  • Projektowanie przestrzeni multimedialnej w relacjach społecznych
  • Kody sensoryczne w komunikacji 
  • Metody efektywnego uczenia się i pisania prac pojektowych
  • Podstawy programowania
  • Nowe trendy w mediach społecznościowych, komunikacji i sztuce cyfrowej II
  • Komiks i ilustracja w mediach
  • Rysunek cyfrowy i narzędzia informatyczne w grafice 
  • Eksperymentalna fotografia i obraz ruchomy
  • Projekt zespolowy 1
  • Język obcy (PDW)
  • Warsztaty audio i wideo
  • Pomiary biometryczne i oddziaływanie przekazu cyfrowego
  • Podstawy kompozycji dźwięku i obrazu 
  • Animacja studyjna analogowa i cyfrowa
  • Komunikacja werbalna w przekazie medialnym
  • Przekaz audio-video w komunikacji masowej
  • Eksperymentalny obraz i dźwięk
  • Media społecznościowe w komunikacji
  • Prawa autorskie i majątkowe w projektach medialnych
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika
  • Projekt zespołowy  2
  • Język obcy (PDW)
  • Etyka w komunikacji medialnej
  • Zarządzanie projektem medialnym 
  • Grafika 3D w komunikacji 
  • Rynek pracy w grafice cyfrowej i multimediach 
  • Komercjalizacja produktów cyfrowych
  • Rzeczywistość wirtualna
  • Projekt zespołowy 3

 

Przedmioty kształcenia specjalnościowego:

  • Podstawy programowania systemów webowych 
  • Interfejsy użytkownika w systemach webowych 
  • Programowanie grafiki 3D 
  • Podstawy programowania gier  
  • Algorytmy i metody wizualizacji danych 
  • Sztuczna inteligencja w grafice cyfrowej. 
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF