Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Wprowadzenie do komunikacji społecznej
  • Podstawy marketingu i public relations 
  • Podstawy grafiki cyfrowej
  • Podstawy algorytmizacji
  • Podstawy kształtowania relacji społecznych i komunikacji w przestrzeni 
  • Psychofizjologia widzenia 
  • Nowe trendy w kulturze masowej i audiowizualnej oraz mediach społecznościowych  
  • Rysunek analogowy i malarstwo
  • Projektowanie graficzne znaków i symboli
  • Fotografia i obraz ruchomy 
  • BHP - sylabus
  • Psychologia i socjotechnika w komunikacji i  marketingu
  • Projektowanie przestrzeni multimedialnej w relacjach społecznych
  • Kody sensoryczne w komunikacji 
  • Metody efektywnego uczenia się i pisania prac pojektowych
  • Podstawy programowania
  • Nowe trendy w mediach społecznościowych, komunikacji i sztuce cyfrowej II
  • Komiks i ilustracja w mediach
  • Rysunek cyfrowy i narzędzia informatyczne w grafice 
  • Eksperymentalna fotografia i obraz ruchomy
  • Projekt zespolowy 1
  • Język obcy (PDW)
  • Warsztaty audio i wideo
  • Pomiary biometryczne i oddziaływanie przekazu cyfrowego
  • Podstawy kompozycji dźwięku i obrazu 
  • Animacja studyjna analogowa i cyfrowa
  • Komunikacja werbalna w przekazie medialnym
  • Przekaz audio-video w komunikacji masowej
  • Eksperymentalny obraz i dźwięk
  • Media społecznościowe w komunikacji
  • Prawa autorskie i majątkowe w projektach medialnych
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika
  • Projekt zespołowy  2
  • Język obcy (PDW)
  • Etyka w komunikacji medialnej
  • Zarządzanie projektem medialnym 
  • Grafika 3D w komunikacji 
  • Rynek pracy w grafice cyfrowej i multimediach 
  • Komercjalizacja produktów cyfrowych
  • Rzeczywistość wirtualna
  • Projekt zespołowy 3

 

Przedmioty kształcenia specjalnościowego:

  • Identyfikacja wizualna 
  • Informacja w przekazie wizualnym 
  • Interfejs użytkownika i web design 
  • Projektowanie opakowań oraz branding 
  • Promocja i reklama 
  • Skład DTP i poligrafia.