Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?
- Tworzyć elementy identyfikacji wizualnej dla biznesu,
- uruchamiać efektywne strony internetowe zorientowane na komunikację marketingową i sprzedaż.

- Projektować konkurencyjne opakowania i realizować działania brandingowe,
- edytować materiał fotograficzny.

- Tworzyć marketingowy przekaz graficzny, wideo i multimedialny,
- kreować reklamy produktów wykorzystując fotografię jako medium.

- Przygotowywać plakaty, infografiki, materiały reklamowe, materiały dla drukarni,
- optymalizować strony internetowe i zwiększać sprzedaż.

Praca dla Ciebie:
- Projektant systemów identyfikacji wizualnej,
- specjalista ds. marketingu elektronicznego,
- projektant grafiki w agencji interaktywnej,
- grafik w działach marketingu, komunikacji biznesowej i społecznej,
- projektant reklam w firmie mediowej,
- specjalista ds. zarządzania komunikacją wizualną,
- projektant grafiki cyfrowej w firmie poligraficznej.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Specjalność adresowana jest do osób zorientowanych na tworzenie grafiki cyfrowej i multimediów dla biznesu. Zapewnia wzmocnienie wiedzy, umiejętności i kompetencji z obszaru komunikacji wizualnej i marketingu. Do przedmiotów kierunkowych wprowadza wiedzę związaną z projektowaniem elementów identyfikacji wizualnej, integracją informacji w przekazie wizualnym, projektowaniem graficznym stron internetowych, projektowaniem infografiki i warstwy prezentacyjnej produktu, w tym opakowań. Wspierany jest kompleksowy proces realizacji przekazu wizualnego, poczynając od koncepcji, poprzez realizację techniczną do zastosowań praktycznych i integracji przekazu ze środowiskiem rzeczywistym.
- W realizacji projektów możliwa jest współpraca z uczestnikami innych specjalności. Dochodzi tam do wymiany doświadczeń, budowania interdyscyplinarnych zespołów, które integrują osoby zorientowane technologicznie i artystycznie. Będzie to miało miejsce również na przedmiotach wspólnych, jeszcze przed wprowadzeniem podziału na specjalności.

Program studiów
Przedmioty kształcenia ogólnego:
- Wprowadzenie do komunikacji społecznej
- Podstawy marketingu i public relations
- Podstawy grafiki cyfrowej
- Podstawy algorytmizacji
- Podstawy kształtowania relacji społecznych i komunikacji w przestrzeni
- Psychofizjologia widzenia
- Nowe trendy w kulturze masowej i audiowizualnej oraz mediach społecznościowych
- Rysunek analogowy i malarstwo
- Projektowanie graficzne znaków i symboli
- Fotografia i obraz ruchomy
- BHP - sylabus
- Psychologia i socjotechnika w komunikacji i marketingu
- Projektowanie przestrzeni multimedialnej w relacjach społecznych
- Kody sensoryczne w komunikacji
- Metody efektywnego uczenia się i pisania prac pojektowych
- Podstawy programowania
- Nowe trendy w mediach społecznościowych, komunikacji i sztuce cyfrowej II
- Komiks i ilustracja w mediach
- Rysunek cyfrowy i narzędzia informatyczne w grafice
- Eksperymentalna fotografia i obraz ruchomy
- Projekt zespolowy 1
- Język obcy (PDW)
- Warsztaty audio i wideo
- Pomiary biometryczne i oddziaływanie przekazu cyfrowego
- Podstawy kompozycji dźwięku i obrazu
- Animacja studyjna analogowa i cyfrowa
- Komunikacja werbalna w przekazie medialnym
- Przekaz audio-video w komunikacji masowej
- Eksperymentalny obraz i dźwięk
- Media społecznościowe w komunikacji
- Prawa autorskie i majątkowe w projektach medialnych
- Projektowanie zorientowane na użytkownika
- Projekt zespołowy 2
- Język obcy (PDW)
- Etyka w komunikacji medialnej
- Zarządzanie projektem medialnym
- Grafika 3D w komunikacji
- Rynek pracy w grafice cyfrowej i multimediach
- Komercjalizacja produktów cyfrowych
- Rzeczywistość wirtualna
- Projekt zespołowy 3
Przedmioty kształcenia specjalnościowego:
- Identyfikacja wizualna
- Informacja w przekazie wizualnym
- Interfejs użytkownika i web design
- Projektowanie opakowań oraz branding
- Promocja i reklama
- Skład DTP i poligrafia.