Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Tworzyć elementy identyfikacji wizualnej dla biznesu, 
  • uruchamiać efektywne strony internetowe zorientowane na komunikację marketingową i sprzedaż.  
marketing
  • Projektować konkurencyjne opakowania i realizować działania brandingowe, 
  • edytować materiał fotograficzny.
Opis specjalności
  • Tworzyć marketingowy przekaz graficzny, wideo i multimedialny, 
  • kreować reklamy produktów wykorzystując fotografię jako medium. 
Opis specjalności
  • Przygotowywać plakaty, infografiki, materiały reklamowe, materiały dla drukarni,
  • optymalizować strony internetowe i zwiększać sprzedaż. 
Opis specjalności

Praca dla Ciebie:

  • Projektant systemów identyfikacji wizualnej, 
  • specjalista ds. marketingu elektronicznego,  
  • projektant grafiki w agencji interaktywnej, 
  • grafik w działach marketingu, komunikacji biznesowej i społecznej, 
  • projektant reklam w firmie mediowej, 
  • specjalista ds. zarządzania komunikacją wizualną, 
  • projektant grafiki cyfrowej w firmie poligraficznej.  

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Specjalność adresowana jest do osób zorientowanych na tworzenie grafiki cyfrowej i multimediów dla biznesu. Zapewnia wzmocnienie wiedzy, umiejętności i kompetencji z obszaru komunikacji wizualnej i marketingu. Do przedmiotów kierunkowych wprowadza wiedzę związaną z projektowaniem elementów identyfikacji wizualnej, integracją  informacji w przekazie wizualnym, projektowaniem graficznym stron internetowych, projektowaniem infografiki i warstwy prezentacyjnej produktu, w tym opakowań. Wspierany jest kompleksowy proces realizacji przekazu wizualnego, poczynając od koncepcji, poprzez realizację techniczną do zastosowań praktycznych i integracji przekazu ze środowiskiem rzeczywistym.   
  • W realizacji projektów możliwa jest współpraca z uczestnikami innych specjalności. Dochodzi tam do wymiany doświadczeń, budowania interdyscyplinarnych zespołów, które integrują osoby zorientowane technologicznie i artystycznie. Będzie to miało miejsce również na przedmiotach wspólnych, jeszcze przed wprowadzeniem podziału na specjalności. 
multimedia

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
390 zł
323 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia zyskujesz: 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach I stopnia rozliczana jest na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego. 

  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł. 

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Wprowadzenie do komunikacji społecznej
  • Podstawy marketingu i public relations 
  • Podstawy grafiki cyfrowej
  • Podstawy algorytmizacji
  • Podstawy kształtowania relacji społecznych i komunikacji w przestrzeni 
  • Psychofizjologia widzenia 
  • Nowe trendy w kulturze masowej i audiowizualnej oraz mediach społecznościowych  
  • Rysunek analogowy i malarstwo
  • Projektowanie graficzne znaków i symboli
  • Fotografia i obraz ruchomy 
  • BHP - sylabus
  • Psychologia i socjotechnika w komunikacji i  marketingu
  • Projektowanie przestrzeni multimedialnej w relacjach społecznych
  • Kody sensoryczne w komunikacji 
  • Metody efektywnego uczenia się i pisania prac pojektowych
  • Podstawy programowania
  • Nowe trendy w mediach społecznościowych, komunikacji i sztuce cyfrowej II
  • Komiks i ilustracja w mediach
  • Rysunek cyfrowy i narzędzia informatyczne w grafice 
  • Eksperymentalna fotografia i obraz ruchomy
  • Projekt zespolowy 1
  • Język obcy (PDW)
  • Warsztaty audio i wideo
  • Pomiary biometryczne i oddziaływanie przekazu cyfrowego
  • Podstawy kompozycji dźwięku i obrazu 
  • Animacja studyjna analogowa i cyfrowa
  • Komunikacja werbalna w przekazie medialnym
  • Przekaz audio-video w komunikacji masowej
  • Eksperymentalny obraz i dźwięk
  • Media społecznościowe w komunikacji
  • Prawa autorskie i majątkowe w projektach medialnych
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika
  • Projekt zespołowy  2
  • Język obcy (PDW)
  • Etyka w komunikacji medialnej
  • Zarządzanie projektem medialnym 
  • Grafika 3D w komunikacji 
  • Rynek pracy w grafice cyfrowej i multimediach 
  • Komercjalizacja produktów cyfrowych
  • Rzeczywistość wirtualna
  • Projekt zespołowy 3

 

Przedmioty kształcenia specjalnościowego:

  • Identyfikacja wizualna 
  • Informacja w przekazie wizualnym 
  • Interfejs użytkownika i web design 
  • Projektowanie opakowań oraz branding 
  • Promocja i reklama 
  • Skład DTP i poligrafia. 
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF