Czego nauczysz się wybierając tę specjalność?

  • Komunikować się za pomocą obrazu,  
  • integrować podstawy artystyczne z technikami cyfrowymi.  
Opis specjalności
  • Obsługiwać profesjonalne programy graficzne i multimedialne, 
  • tworzyć podstawowe grafiki dla gier. 
Opis specjalności
  • Realizować animacje i grafiki 3D, 
  • efektywnie używać narzędzi graficznych.
multimedia
  • Łączyć różne dziedziny ekspresji - od rysunku poprzez fotografię do video i multimediów, 
  • poznasz nowe kierunki tworzenia grafiki cyfrowej z wykorzystaniem sztucznej inteligencji  inspirowanej systemami biologicznymi. 
multimedia

Praca dla Ciebie:

  • Specjalista ds.zastosowania obrazu w komunikacji biznesowej i społecznej, 
  • specjalista ds.projektowania reklam w firmie mediowej, 
  • specjalista ds.projektowania grafiki dla gier, 
  • specjalista ds.zarządzania komunikacją wizualną, 
  • specjalista ds. reklamy w agencji mediowej, 
  • twórca plakatów i innych nośników informacji, 
  • specjalista ds. retuszu cyfrowego, 
  • kreator treści cyfrowych dla video blogów, 
  • fotograf specjalistyczny: produktowy, modowy, reporter. 

Co jeszcze powinieneś wiedzieć?

  • Podążając ścieżkami tej specjalności, nauczysz się nie tylko pracować z grafiką cyfrową i tradycyjną, ale także stosować proces projektowy: rozumieć oczekiwania odbiorcy, przekładać je na właściwe rozwiązania.
  • Specjalność adresowana jest do osób zainteresowanych kreacją, projektowaniem i wytwarzaniem treści cyfrowych. Warsztat kierunkowy jest wzmacniany wiedzą powiązaną z grafiką cyfrową dla systemów webowych, projektowaniem i wykorzystaniem form 3D w komunikacji, projektowaniem treści cyfrowych dla gier, technikami sensorycznej i wizualnej reprezentacji danych, a także nowymi kierunkami grafiki cyfrowej i włączeniem do procesu wytwarzania grafiki sztucznej inteligencji.
  • W realizacji projektów możliwa jest współpraca z uczestnikami innych specjalności. Dochodzi tam do wymiany doświadczeń, budowania interdyscyplinarnych zespołów, które integrują osoby zorientowane technologicznie i artystycznie. Będzie to miało miejsce również na przedmiotach wspólnych, jeszcze przed wprowadzeniem podziału na specjalności. 
Opis specjalności

Program studiów

Przedmioty kształcenia ogólnego:

  • Wprowadzenie do komunikacji społecznej
  • Podstawy marketingu i public relations 
  • Podstawy grafiki cyfrowej
  • Podstawy algorytmizacji
  • Podstawy kształtowania relacji społecznych i komunikacji w przestrzeni 
  • Psychofizjologia widzenia 
  • Nowe trendy w kulturze masowej i audiowizualnej oraz mediach społecznościowych  
  • Rysunek analogowy i malarstwo
  • Projektowanie graficzne znaków i symboli
  • Fotografia i obraz ruchomy 
  • BHP - sylabus
  • Psychologia i socjotechnika w komunikacji i  marketingu
  • Projektowanie przestrzeni multimedialnej w relacjach społecznych
  • Kody sensoryczne w komunikacji 
  • Metody efektywnego uczenia się i pisania prac pojektowych
  • Podstawy programowania
  • Nowe trendy w mediach społecznościowych, komunikacji i sztuce cyfrowej II
  • Komiks i ilustracja w mediach
  • Rysunek cyfrowy i narzędzia informatyczne w grafice 
  • Eksperymentalna fotografia i obraz ruchomy
  • Projekt zespolowy 1
  • Język obcy (PDW)
  • Warsztaty audio i wideo
  • Pomiary biometryczne i oddziaływanie przekazu cyfrowego
  • Podstawy kompozycji dźwięku i obrazu 
  • Animacja studyjna analogowa i cyfrowa
  • Komunikacja werbalna w przekazie medialnym
  • Przekaz audio-video w komunikacji masowej
  • Eksperymentalny obraz i dźwięk
  • Media społecznościowe w komunikacji
  • Prawa autorskie i majątkowe w projektach medialnych
  • Projektowanie zorientowane na użytkownika
  • Projekt zespołowy  2
  • Język obcy (PDW)
  • Etyka w komunikacji medialnej
  • Zarządzanie projektem medialnym 
  • Grafika 3D w komunikacji 
  • Rynek pracy w grafice cyfrowej i multimediach 
  • Komercjalizacja produktów cyfrowych
  • Rzeczywistość wirtualna
  • Projekt zespołowy 3

 

Przedmioty kształcenia specjalnościowego:

  • Animacje graficzne dla systemów internetowych 
  • Grafika koncepcyjna dla gier 
  • Sensoryczna i wizualna reprezentacja danych 
  • Obraz i dźwięk w systemach immersyjnych oraz sieciowych 
  • Formy 3d w komunikacji 
  • Sztuczna inteligencja i systemy biologiczne  w sztuce.
Zobacz program studiów
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF