Proces rekrutacji oczami kandydata, jak najlepiej się do niego przygotować? Proces stacjonarny i online.

Każdy z nas był kiedyś osobą poszukującą pracy, czyli kandydatem, a większość z nas jeszcze takim kandydatem w życiu będzie. Mało osób jednak wie jak poruszać się w tej tematyce, aby z sukcesem zakończyć proces rekrutacji np. do wymarzonej firmy.

  • Jaką strategię przyjąć rozsyłając cv i na co zwracać uwagę w ogłoszeniach.
  • Czego można spodziewać się na spotkaniach rekrutacyjnych, a czego oczekiwać.
  • Wreszcie jakich grzechów głównych podczas procesu nie popełniać.

Wszystkiego dowiecie się na webinarze z Łukaszem Sokalem.

Prowadzący: Łukasz Sokal

Wykładowca kierunków: HR Manager, Specjalista HR, HR Business Partner

O prelegencie:

Ukończył Uniwersytet Szczeciński na kierunkach kulturoznawstwo i etnologia. Zawodowo związał się z sukcesem z ogólnopojętą tematyką Human Resources. Rozpoczynał swoją karierę w takich Agencjach Pracy jak Manpower i IDEA HR, gdzie szlifował swoje doświadczenie w realizowaniu projektów rekrutacyjnych: niskiego, średniego i wysokiego szczebla dla polskich i zagranicznych firm. Uczestniczył w  zatrudnianiu obcokrajowców ze wszystkich zakątków świata. Następnie będąc Koordynatorem Zespołu Rekrutacji w międzynarodowej korporacji Majorel (wcześniej Arvato) dbał o prawidłowe i efektywne realizowanie procesów rekrutacyjnych w szczecińskim oddziale. Dodatkowo był odpowiedzialny za koordynację działu z marketingiem i biznesem. Obecnie swoje wieloletnie doświadczenie wykorzystuje w codziennej pracy w firmie home.pl , jako Starszy Specjalista ds. rekrutacji. Negocjacje biznesowe nie są mu obce. Cały czas pozostaje na bieżąco ze zmieniającymi się trendami na rynku pracy i prawem dotyczącym zatrudniania pracowników.

Lean management - szansą na zdobycie nowych kwalifikacji i zmianę zawodu.

Jeżeli nie jesteście zadowoleni z obecnie wykonywanej pracy i chcecie ją zmienić, to jest to możliwe dzięki poznaniu praktycznej wiedzy i narzędzi lean management. Są to narzędzia, które są do zastosowania od zaraz po ich poznaniu i przećwiczeniu.

  • Poznacie narzędzia lean management i dowiecie się do czego można ich użyć.
  • Zapoznacie z rzeczywistymi przykładami skutecznych wdrożeń usprawnień w firmach produkcyjnych oraz firmach usługowych.
  • Będziecie mogli przejść krok po kroku wdrożenie etapu projektu optymalizacyjnego w firmie na przykładzie narzędzia 5S.

Prowadzący: Krzysztof Kowalski

Wykładowca kierunków: Lean Management, Six Sigma

O prelegencie:

Menedżer kierunku inżynieria zarządzania, wykładowca na studiach wyższych oraz podyplomowych w WSB w Szczecinie. Od 2017 roku prowadzi własną działalność doradczą i szkoleniową. Absolwent Wydziału Elektrycznego ZUT w Szczecinie. Ukończył studia MBA oraz Strategic Leadership Academy ICAN Institute. Doświadczenie zawodowe zdobywał w Stoczni Szczecińskiej (1992 – 1998), Sonion Polska (1998 – 2007) i DGS Poland (2007 – 2017). Pracował w obszarze Zarządzania Jakością, Zarządzania Operacyjnego i Zarządzania Organizacjami w Polsce oraz Danii. Partner biznesowy LSJ HR Group, szczecińskiej firmy rekrutacyjno-szkoleniowej.

Style Myślenia FRIS - narzędzie wspierające pracę dyrektora i nauczycieli.

Jeśli zdecydowałaś/łeś się na pracę w szkole, mogę założyć, że lubisz bądź akceptujesz fakt ciągłych zmian. Programy nauczania, regulaminy, kontrakty, uczniowie i ich rodzice, sposób prowadzenia lekcji – to tylko niektóre z elementów codziennej rzeczywistości szkolnej wciąż podlegające zmianom. Ze względu na stanowisko, które pełnisz w szkole, masz oczywiście większy lub mniejszy wpływ na ich przebieg. Natomiast, niezależnie od stanowiska, podejmujesz bardziej lub mniej satysfakcjonujące decyzje dla siebie i innych. Jak sobie w tym pomóc? Jakie sprawdzone metody funkcjonują na rynku, które wyjaśniają psychologiczne meandry w przystępny sposób? Jeśli bliskie są Ci takie lub podobne pytania, jesteś pod właściwym adresem. Zapraszam Cię na webinar, w trakcie którego opowiem, jak możesz wykorzystać w swojej pracy metodę FRIS® -  trafnie określającą i opisującą Twój naturalny sposób myślenia oraz działania. FRIS w szybki i prosty sposób dostarcza wiedzy na temat różnych sposobów myślenia, podejmowania decyzji oraz strategii rozwiązywania problemów. Jest stworzony w polskich realiach i zweryfikowany psychometrycznie, dzięki czemu daje rzetelne i trafne wyniki. W 2016r. FRIS przeprowadził projekt badawczy na ponad 5800 nauczycielach z całej Polski, wzbogacając środowisko oświatowe o konkretne wnioski i podpowiedzi do pracy. Byłam nauczycielem, wicedyrektorem i dyrektorem szkoły i pokażę Państwu, jak metoda FRIS może pomóc w usprawnieniu konkretnych działań.

Prowadzący: Elżbieta Stelmach

Wykładowca kierunków: Organizacja i zarządzanie oświatąPsychologia w edukacji i wychowaniu , Coaching i facylitacja

O prelegencie:

Absolwentka Szkoły Analizy Transakcyjnej w Poznaniu, oraz uczestnik „Education via Autonomy”, część II szkoleń zaawansowanych i superwizji z zakresu  zastosowania Analizy Transakcyjnej. Ukończyła też Akademię Coachingu Kryzysowego, Studia Podyplomowe „Coaching” na WSB w Poznaniu, „Psychologiczne Doradztwo Zawodowe i Personalne” i „Psychologię w zarządzaniu” na UAM, „Socjoterapia i profilaktyka uzależnień” na US. Trener biznesu z ponad 20 – letnim doświadczeniem, doradca zawodowy, coach kariery i kryzysowy, pedagog, przedsiębiorca. Partner i Trener FRIS®, Praktyk Analizy Transakcyjnej, trener i facylitator Super Skills, konsultant FACET5, twórca Centrum Szkoleniowo Rozwojowego Sapientia, które prowadzi od 1996r. Pracuje w firmach z branż: IT, usługowych, produkcyjnych, handlowych, tworząc programy rozwojowe, budując strategie rozwoju pracowników i menedżerów, oraz kompetencje społeczne. Wśród jej klientów są również jednostki administracji publicznej, sądy, uczelnie oraz placówki oświatowe i medyczne. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu m.in.  efektywnej komunikacji, negocjacji, autoprezentacji i wystąpień publicznych, budowania i zarządzania zespołem, asertywności. Współpracuje z uczelniami wyższymi jako wykładowca na studiach podyplomowych, m.in. WSB, US, ALK MBA. Jest pomysłodawcą kierunku: Coaching i facylitacja w edukacji/ Coaching i facylitacja w biznesie, Akademia Rozwoju Osobistego, Doradztwo Zawodowei Psychospołeczne, Organizacja i Zarządzanie w Oświacie. Pełniła na nich również rolę opiekuna merytorycznego, trenera, egzaminatora i superwizora. Posiada 16 – letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami i organizacjami w oświacie (dyrektor szkoły) oraz w branży turystycznej.  Zajmuje się też diagnozowaniem potencjału i predyspozycji zawodowych młodzieży I dorosłych pomagając im kształtować drogę edukacyjną i zawodową.

Jak rozwijać kompetencje menedżerskie?

Bycie menedżerem to niezwykle wymagająca i odpowiedzialna rola w biznesie podlegająca stałemu procesowi doskonalenia się. Rozwijanie kompetencji menedżerskich ma istotny wpływ na procesy zarządzania i sukces całej organizacji. Rozwój rozpoczyna się nie od awansu, ale od wysokiej samoświadomości i powiązany jest z podejmowaniem wyzwań oraz radzeniem sobie w trudnych sytuacjach. Warsztat ukierunkowany jest na wzmocnienie charyzmy menedżerskiej. Oparty jest na badaniach i literaturze z zakresu psychologii biznesu i zarządzania, która na
pewno stanie się ciekawą dla Ciebie inspiracją do dalszego udoskonalania się i odkrywania swojego potencjału.

Prowadzący: dr Sylwia Olszewska

Wykładowca kierunków: Psychologia w zarządzaniu , Studia menedżerskie

O prelegencie:

Psycholog biznesu, executive coach ICF, ekspertka zarządzania zasobami ludzkimi, trenerka technik NLP, RTZ, DISC-3. Od 20 lat wspiera organizacje w sprawach dotyczących zarządzania ludźmi, specjalizuje się w executive coachingu, prowadzi coaching indywidualny i team coaching; wspiera działy HR oraz HRBP-ów w tworzeniu programów szkoleniowo - rozwojowych dla pracowników. Prowadzi własną firmę Creative Training– Szkolenia i Rozwój.