Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie).  

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

 

Kierunek, który Cię interesuje jest efektem współpracy Uniwersytetów WSB Merito z całej Polski.

 

online - błękit

Czy nasza rzeczywistość jest już przesycona mediami społecznościowymi? Oczywiście – do tego stopnia, że nie wyobrażamy sobie bez nich funkcjonowania. Dlatego właśnie ten rodzaj mediów wciąż będzie – tak jak był i jest – doskonałym narzędziem promocji. Social media nie są już tylko miejscem informowania o życiu prywatnym, to pełnoprawne narzędzia dla specjalistów marketingu, którzy chcą informować o korzyściach swoich produktów lub usług. Tworzenie treści, które przynoszą korzyści odbiorcy, dobór mediów w zależności od oferowanych usług czy produktów, storytelling, umiejętne włączanie emocji do przekazu, dobieranie influencerów i skuteczna z nimi współpraca – tego wszystkiego dowiesz się i będziesz mieć okazję przećwiczyć pod okiem uznanych specjalistów podczas studiów na kierunku Social Media i Influencer Marketing.

Celem studiów jest przygotowanie absolwenta, który skutecznie będzie pełnił swoją funkcję osoby zajmującej się w firmie zadaniami dotyczącymi social media i influencer marketingu. Absolwenci będą potrafili sprawnie korzystać w swojej praktyce zawodowej, czy to we własnym biznesie, czy też w dziale marketingu korporacji, z możliwości, jakie dają social media i influencer marketing.

marketing

W sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.

 

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@poznan.merito.pl

Skontaktuj się z nami

Korzyści?

  • Absolwenci poznają sposób funkcjonowania mediów społecznościowych, dowiedzą się, jakie funkcjonują tu mechanizmy psychologiczne i socjologiczne, na co zwrócić uwagę, na co położyć nacisk, a jakich działań unikać.
  • Absolwenci zdobędą praktyczne umiejętności i poznają przydatne narzędzia z zakresu: tworzenia contentu, storytellingu, wykorzystania popularnych platform do celów biznesowych, dowiedzą się o tajnikach współpracy z influencerami. Nauczą się, jak unikać błędów podczas planowania kampanii w SM.
  • Wartością dodaną studiów jest możliwość uczenia się od praktyków – osób zajmujących się w swojej pracy zarówno tworzeniem strategii działania w mediach społecznościowych jak i szczegółowych treści dających szeroki oddźwięk i zapewniających zasięg.
  • Zajęcia będą prowadzić osoby, które na co dzień opracowują i wdrażają strategie marketingowe z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Wykładowcy łączą codzienną aktywność biznesową z prowadzeniem wykładów i warsztatów, dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem ze studentami studiów podyplomowych. Przytaczane case study pochodzą z ich praktyki biznesowej. Zajęcia kładą szczególny nacisk na warsztatową formę.

 

Dla kogo?

  • Studia są przeznaczone dla osób zaangażowanych w działania marketingowe, które chcą aktywnie wykorzystywać takie narzędzia jak LinkedIn, Instagram, Facebook, Tiktok, Youtube, blogi, współpraca z influencerami.
  • Uczestnikami mogą być właściciele małych firm, którzy chcą sami realizować strategię marketingową z wykorzystaniem social mediów i influencer marketingu, osoby zatrudnione na stanowiskach specjalistów, koordynatorzy, kierownicy, którzy chcą poszerzyć swoją wiedzę w tym zakresie.

Co zyskujesz?

Zdobywasz wiedzę z zakresu:

 

  • narzędzi social media,
  • podstaw tworzenia strategii social media,
  • trendów konsumenckich i ich odzwierciedlenia w mediach społecznościowych, 
  • zachowań klienta, 
  • tworzenia contentu marketingowego,
  • tworzenia person, podróży klienta i projektowania doświadczeń klienta. 

 

Absolwent nabywa umiejętności:

  • potrafi przygotować podstawy strategii marketingowej w social mediach, 
  • potrafi zaprojektować skuteczną kampanię z wykorzystaniem social mediów,
  • umie przygotować strategię zgodnie z trendami konsumenckimi, 
  • opracowuje plan działań, 
  • potrafi zbudować mapę empatii i personę klienta,
  • zna narzędzia i podstawowe platformy social media, 
  • potrafi opracować i wdrożyć strategię komunikacji z odbiorcami z wykorzystaniem social media,
  • potrafi zaplanować dostarczanie wartości na ścieżce doświadczeń klienta,
  • potrafi przygotować strategię z wykorzystaniem influencer marketingu,
  • umie zaplanować kampanie z influencerami,
  • umie tworzyć treści dopasowane do potrzeb odbiorcy w prosty i skuteczny sposób.

Absolwent nabywa umiejętności społeczne:

  • potrafi obserwować trendy i prowadzić analizy strategiczne w obszarze social media i influencer marketingu,
  • potrafi pracować samodzielnie i w zespole nad budową strategii marketingowej w social media i influencer marketingu, 
  • jest świadomy swoich mocnych stron i obszarów do rozwoju, jest otwarty na doskonalenie swoich kompetencji.

Jakie są szczególne warunki uczestnictwa?

  •  Ukończone studia wyższe. 

Bezpłatne szkolenia

Uczestnikom naszych studiów podyplomowych dajemy możliwość uzyskania dodatkowych umiejętności przez uczestnictwo w bezpłatnych szkoleniach z różnych obszarów, np. psychologii, biznesu, marketingu i nowych technologii.

Szkolenia realizowane są w II semestrze. Szczegółowe informacje przekazywane są przez koordynatora kierunku.

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
230 zł
185 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 230 zł/mies.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Social media i influencer marketing.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 164
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Sławomir Kośmicki
Monika Czaplicka
Pawel Tkaczyk
Honorata Zakrzewska – Krzyś
Filip Karpiński
Joanna Bogielczyk
Sławomir Kośmicki

Praktyk biznesu, od 20 lat prowadzi firmę Nawigator Doradztwo Gospodarcze. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń, coachingu i doradztwa.
Absolwent Politechniki Poznańskiej, MBA na AE i Georgia States University, ukończył Psychologię w Zarządzaniu na UAM Poznań.
Zajmuje się kompetencjami...

Monika Czaplicka

Szefowa agencji social media Wobuzz. Popularność zapewniły jej „Kry­zysy w social mediach wybuchają w week­endy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. W branży online od 2006 roku. Prowadzi bloga czaplicka​.eu. Specjalizuje się w kryzysach, a także social...

Paweł Tkaczyk

Paweł Tkaczyk – jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się...

Honorata Zakrzewska – Krzyś

Content ninja w Grant Thornton. Prasowy dziennikarz ekonomiczny z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym. Wieloletni współpracownik Grupy Wydawniczej Infor oraz Wydawnictwa Wiedza i Praktyka. Pisała m.in. dla Dziennika Gazety Prawnej czy Wydawcy Harvard Business Review Polska. Stały...

Filip Karpiński

W swojej pracy łączy produkcję filmową z rozwiązaniami IT szukając najbardziej efektywnych i zoptymalizowanych kierunków promocji. Od 14 lat doradza firmom jak przenieść swój biznes do świata internetu. Współpracuje z firmami z różnych branż od usługowej, po handlową i...

Joanna Bogielczyk

Magister socjologii oraz antropologii Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Pracę zawodową rozpoczęła w Colgate-Palmolive Poland Sp. z o.o., gdzie przez blisko 10 lat odpowiadała za kontakty ze środowiskiem medyczno-farmaceutycznym.

W 2008 roku postanowiła wykorzystać...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych

Budynek RR, parter
ul. Ratajczaka 1-3
61-891 Poznań

E-mail: rekrutacja-sp@poznan.merito.pl
Tel.: 61 655 33 00 532 795 478

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00 - 16:00
  • śr: 10:00 - 15:00
  • cz-pt: 09:00 - 16:00
  • so: 10:00 - 14:00
Pobierz stronę do PDF