Opis kierunku
Studia niestacjonarne w salach wykładowych
W trakcie zjazdów spotkasz się z wykładowcą oraz pozostałymi uczestnikami osobiście. W przypadku decyzji Ministerstwa Edukacji i Nauki o braku możliwości prowadzenia zajęć stacjonarnych, zajęcia dydaktyczne będą prowadzone zdalnie.

Marketing internetowy ma ogromne znaczenie we współczesnej gospodarce, dlatego studia z innowacyjnego e-marketingu idealnie wpisują się w aktualne trendy i otoczenie biznesowe.
Celem studiów jest kształcenie wysokiej klasy specjalistów z zakresu marketingu internetowego, którzy zdobędą umiejętności skutecznego wykorzystywania narzędzi internetowych oraz wiedzę na temat najnowszych trendów w e-marketingu.

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@wsb.poznan.pl
Natomiast w sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.

Korzyści?
Zajęcia prowadzone są przez znanych i cenionych w branży ekspertów ‒ praktyków, takich jak Tomasz Frątczak (MaxRoy), Szeran Millo i Wojciech Chojnacki (Symetria), Barbara Stawarz, Artur Jabłoński, Krzysztof Murzyn (Grupa Unity), Szymon Pietkiewicz (Conversacja) oraz przedstawicieli takich firm, jak Bluerank, Conversion, Socjomania i IPresso.
Dla kogo?
Studia z zakresu innowacyjny e-marketing adresowane są do specjalistów ds. marketingu, menedżerów, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli serwisów oraz dla tych osób, które chcą wykorzystywać narzędzia e-marketingu w komunikacji z rynkiem.
Co zyskujesz?
- Zdobędziesz wiedzę na temat najnowszych trendów w e-marketingu.
- Dzięki interaktywnej i warsztatowej formie zajęć będziesz miał możliwość zdobycia umiejętności skutecznego wykorzystywania narzędzi internetowych.

Najcenniejsze podczas zajęć jest doświadczenie wykładowców i fakt, że przekazywana jest aktualna wiedza. Kiedy w świecie e-marketingu zmiany następują bardzo szybko, to właśnie codzienna wprawa osób, które nas uczą dają gwarancję, że pozyskane informacje i umiejętności z powodzeniem mogę wykorzystywać w codziennej pracy. Równie ważne jak merytoryczne przygotowanie osób, które przekazują wiedzę jest dla mnie ich postawa. Jesteśmy partnerami podczas nauki, doceniam rozmowy i rozwiązania, które wspólnie znajdujemy. Otwartość i przyjazność ekspertów zachęca do aktywności i sprawia, że czas spędzony na zajęciach jest owocny, ale jednocześnie jest miłym doznaniem.
Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.
Zapisując się do 31 lipca, zyskujesz 700 zł:
- 300 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz więcej. Twoja zniżka wyniesie 900 zł:
- 500 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego,
- 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
Program studiów
Na tych studiach dowiesz się, jak planować skuteczne działania digitalowe, który kanał komunikacji jest najskuteczniejszy dla Twojej marki oraz jak budować wizerunek w sieci. Zajęcia prowadzą eksperci z branży i przede wszystkim praktycy, którzy za pomocą warsztatowej formy zajęć przekazują uczestnikom aktualną wiedzę i trendy.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych
budynek GG, pokój 03, parter
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań
E-mail: rekrutacja-sp@wsb.poznan.pl
Tel.:
61 655 33 00
532 795 478
- pn-wt: 09:00-16:00
- śr: 10:00-15:00
- cz-pt: 09:00-16:00
- so: 10:00-14:00