Opis kierunku

Studia niestacjonarne w salach wykładowych

 

W trakcie zjazdów spotkasz się z wykładowcą oraz pozostałymi uczestnikami osobiście. W przypadku decyzji Ministerstwa Edukacji i Nauki o braku możliwości prowadzenia zajęć stacjonarnych, zajęcia dydaktyczne będą prowadzone zdalnie. 

tradycyjny

Marketing internetowy ma ogromne znaczenie we współczesnej gospodarce, dlatego studia z innowacyjnego e-marketingu idealnie wpisują się w aktualne trendy i otoczenie biznesowe.

Celem studiów jest kształcenie wysokiej klasy specjalistów z zakresu marketingu internetowego, którzy zdobędą umiejętności skutecznego wykorzystywania narzędzi internetowych oraz wiedzę na temat najnowszych trendów w e-marketingu.

Jeśli zainteresował Cię ten kierunek i chcesz dowiedzieć się więcej w kwestiach merytorycznych (np. planu zajęć czy programu studiów) skontaktuj się z nami bezpośrednio - dsp@wsb.poznan.pl

 

Natomiast w sprawach związanych z rekrutacją (np. ilości dostępnych miejsc czy terminy składania dokumentów) skontaktuj się z naszym biurem rekrutacji, do którego kontakt uzyskasz na dole strony.

kontakt

Korzyści?

Zajęcia prowadzone są przez znanych i cenionych w branży ekspertów ‒ praktyków, takich jak Tomasz Frątczak (MaxRoy), Szeran Millo i Wojciech Chojnacki (Symetria), Barbara Stawarz, Artur Jabłoński, Krzysztof Murzyn (Grupa Unity), Szymon Pietkiewicz (Conversacja) oraz przedstawicieli takich firm, jak Bluerank, Conversion, Socjomania i IPresso.

Dla kogo?

Studia z zakresu innowacyjny e-marketing adresowane są do specjalistów ds. marketingu, menedżerów, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli serwisów oraz dla tych osób, które chcą wykorzystywać narzędzia e-marketingu w komunikacji z rynkiem.

Co zyskujesz?

  • Zdobędziesz wiedzę na temat najnowszych trendów w e-marketingu.
  • Dzięki interaktywnej i warsztatowej formie zajęć będziesz miał możliwość zdobycia umiejętności skutecznego wykorzystywania narzędzi internetowych.
Dawid Koniecnzy

Najcenniejsze podczas zajęć jest doświadczenie wykładowców i fakt, że przekazywana jest aktualna wiedza. Kiedy w świecie e-marketingu zmiany następują bardzo szybko, to właśnie codzienna wprawa osób, które nas uczą dają gwarancję, że pozyskane informacje i umiejętności z powodzeniem mogę wykorzystywać w codziennej pracy. Równie ważne jak merytoryczne przygotowanie osób, które przekazują wiedzę jest dla mnie ich postawa. Jesteśmy partnerami podczas nauki, doceniam rozmowy i rozwiązania, które wspólnie znajdujemy. Otwartość i przyjazność ekspertów zachęca do aktywności i sprawia, że czas spędzony na zajęciach jest owocny, ale jednocześnie jest miłym doznaniem.

Dawid Konieczny

Uczestnik

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 31 lipca
studia
205 zł
171 zł
miesięcznie

Zapisując się do 31 lipca, zyskujesz 700 zł: 

  • 300 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej. 

 

 

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz więcej. Twoja zniżka wyniesie 900 zł

  • 500 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest również przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Program studiów

Na tych studiach dowiesz się, jak planować skuteczne działania digitalowe, który kanał komunikacji jest najskuteczniejszy dla Twojej marki oraz jak budować wizerunek w sieci. Zajęcia prowadzą eksperci z branży i przede wszystkim praktycy, którzy za pomocą warsztatowej formy zajęć przekazują uczestnikom aktualną wiedzę i trendy.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 185
Liczba zjazdów: 11
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Anna Czarkowska
studia innowacyjny e-marketing
Barbara Stawarz-García
Szymon Pietkiewicz
Anna Czarkowska

Współtwórca, opiekun merytoryczny i wykładowca studiów podyplomowych "Innowacyjny e-marketing". Absolwentka Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu i Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze marketingu internetowego, budowania strategii...

Roman Kordus

Współtwórca i opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych „Innowacyjny E-marketing” (10 zrealizowanych edycji) w wersji tradycyjnej oraz blended learning, wykładowca i szkoleniowiec z zakresu e-marketingu w WSB Poznań, Chorzów, Szczecin, Toruń. Od 13 lat związany z branża...

Barbara Stawarz-García

Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głównej Handlowej. Specjalistka w zakresie e-marketingu i komunikacji internetowej. Autorka bestsellerowej książki „Content marketing po polsku” oraz współautorka kilku innych...

Wojciech Chojnacki (Symetria)

9 lat doświadczenia w branży User Experience. Wspótworzy najbardziej doświadczoną agencją UX w Polsce, która w 2009 została polskim reprezentantem w międzynarodowej organizacji UXalliance (25 krajów). W Symetrii prowadził badania, projektował serwisy i aplikacje oraz prowadził...

Szeran Millo

11 lat doświadczenia w branży internetowej. Wspótworzy i kieruje najbardziej doświadczoną agencją User Experience w Polsce, która w 2009 została polskim reprezentantem w międzynarodowej organizacji UXalliance (25 krajów). W Symetrii pracuje z liderami zespołów, które realizują...

Szymon Pietkiewicz

Senior Copywriter & PR Manager w Agencji SEM Bluerank.
Specjalizuje się w optymalizacji treści serwisów internetowych, copywritingu na potrzeby kampanii linków sponsorowanych, a także w komunikacji marketingowej online oraz w budowaniu strategii SEO PR. Z wykształcenia jest socjologiem...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studiów Podyplomowych

budynek GG, pokój 03, parter
ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

E-mail: rekrutacja-sp@wsb.poznan.pl
Tel.: 61 655 33 00 532 795 478

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00-16:00
  • śr: 10:00-15:00
  • cz-pt: 09:00-16:00
  • so: 10:00-14:00
Pobierz stronę do PDF