Zostań studentem WSB!

Od 20 maja nasze Biura Rekrutacji są dla Was znowu otwarte. Najważniejsze jest dla nas wspólne bezpieczeństwo, dlatego prosimy, abyście podczas wizyty w Biurze Rekrutacji, przestrzegali określonych zasad, które dotyczą m.in.:

  • dezynfekcji rąk,
  • noszenia maseczek
  • zachowania bezpiecznego dystansu.

Na miejscu znajdziecie instrukcje, które dokładnie określają, jak zachować się, by wizyta w Biurze Rekrutacji przebiegała bezpiecznie dla zdrowia.

 

Studentem studiów II stopnia może zostać każda osoba, która ukończyła studia I stopnia (licencjackie lub inżynierskie) lubjednolite studia magisterskie. O przyjęciu na studia decyduje kolejność złożenia kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

 

Numer infolinii: +48 61 635 00 31

Rekrutacja krok po kroku

KROK 1.

Wybierz studia

  • Spośród kierunków studiów II stopnia wybierz jeden dla siebie.
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail link weryfikacyjny, a po jego potwierdzeniu automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu oraz przypomni o dodatkowych, wymaganych dokumentach, które powinieneś jeszcze zgromadzić.
  • Przy przyjmowaniu na studia decyduje też kolejność zgłoszeń.
  • Pamiętaj, że będziesz mógł być przyjęty na wybrany kierunek, jeżeli dostarczysz do Biura Rekrutacji komplet dokumentów.  Od momentu zapisu online na studia masz na to 7 dni kalendarzowych. Dokumenty możesz nam dostarczyć:

    - przychodząc osobiście do Biura Rekrutacji
    -  korzystając z wrzutni stojącej na terenie uczelni
    -  wysyłając je do nas pocztą tradycyjną
    -  jeśli nie chcesz lub nie możesz wyjść z domu, możesz je przesłać w formie podpisanych skanów. To, kiedy i w jakiej formie przekażesz nam dokumenty, ustalimy indywidualnie (więcej o tym przeczytasz w “Kroku 3”).

Jeżeli miałeś kontakt z kimś chorym, albo masz objawy przeziębienia, wtedy poinformuj nas telefonicznie, na czacie dostępnym na naszej stronie www lub mailowo, że doniesiesz dokumenty później i zostań w domu.

 

KROK 2.

Aby zostać studentem WSB powinieneś skompletować i dostarczyć nam w późniejszym 7 dni kalendarzowych wymienione dokumenty. 

Lista wymaganych dokumentów:

  • podanie i kwestionariusz (oba uzupełnione dokumenty generuje system zapisów online, dostaniesz je wypełnione na swój adres e-mail)
  • umowa edukacyjna - prześlemy ją na Twoją skrzynkę mailową, po tym jak zapiszesz się online. Pamiętaj, by oryginalną, wydrukowaną umowę dostarczyć nam później w 2 egzemplarzach, parafowaną na każdej stronie.
  • dyplom ukończenia studiów I stopnia - jeśli jesteś przed obroną i nie masz jeszcze dyplomu, dostarczysz go w późniejszym terminie, teraz wyślij nam pozostałe dokumenty
  • 2 kolorowe zdjęcia (zgodne z wymogami zdjęć do paszportu, zrobione na wprost, wymiary: 35x45mm) - dostarcz nam je później wraz z oryginałami dokumentów, które prześlesz lub przyniesiesz do Biura Rekrutacji
  • ślubowanie (uzupełnione generuje system zapisów online)
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej w wysokości 85 zł, której można dokonać przelewem na konto numer 73 1750 1019 0000 0000 0161 1836 (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia

 

KROK 3.

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów: przychodząc osobiście, korzystając z wrzutni na dokumenty, wysyłając je do nas pocztą tradycyjną, wysyłając skany dokumentów mailem (pamiętaj, że będzie trzeba później dostarczyć ich
oryginały ale na termin umówimy się już indywidualnie). Jeśli wybierasz opcję elektronicznego dostarczania dokumentów możesz zrobić to na 2
sposoby:

  1. Wydrukuj i podpisz w wyznaczonych miejscach dokumenty, które dostałeś od nas e-mailem. Przygotuj kopie pozostałych dokumentów, zeskanuj je wszystkie, a następnie wyślij je zwrotnie odpowiadając na otrzymany e-mail. Jeżeli nie masz w domu skanera, skorzystaj ze swojego telefonu komórkowego. Użyj jednej z darmowych aplikacji, które mogą pełnić jego funkcję. Ich listę znajdziesz TUTAJ.
  2. Wypełnij edytowalne dokumenty w formacie pdf i podpisz je korzystając z klawiatury, rysując lub wstawiając obraz odręcznego podpisu. Nie jesteś pewien, jak to zrobić? To łatwe - sprawdź (link), jak to działa. Wraz z pozostałymi dokumentami prześlij nam je zwrotnie e-mailem. 

Na przesłanie dokumentów drogą elektroniczną masz 7 dni od momentu zapisu na studia przez formularz online. 

 

Jeśli jesteś przed obroną i nie masz jeszcze dyplomu, nic nie szkodzi! Ponieważ możesz go dostarczyć  w późniejszym terminie - teraz wyślij nam pozostałe dokumenty i zacznij studia jako wolny słuchacz. 

 

Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci podpisaną przez nas umowę oraz informacje na temat dostępu do harmonogramu zjazdów i planu zajęć.

 

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

 

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!

 

Teraz możesz:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w “Strefie studenta”  o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
Kontakt
Korespondencję i pytania kieruj na adres:

Biuro Rekrutacji Studia II stopnia

ul. Powstańców Wielkopolskich 5 - budynek GG, pokój 03, parter

Tel.: Infolinia: +48 61 635 00 31, 61 655 33 00, 532 795 478

E-mail: rekrutacja-2stopien@wsb.poznan.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 09:00-16:00
wtorek: 09:00-16:00
środa: 10:00-15:00
czwartek: 09:00-17:00
piątek: 09:00-17:00
sobota: 10:00-14:00
Wystawiamy faktury VAT: