Wygodne zapisy na studia - krok po kroku

O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz złożenie kompletu dokumentów i spełnienie wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

sum

Sprawdź nową możliwość przejścia procesu rekrutacji z Kontem Kandydata. Zaprojektowaliśmy je tak, by maksymalnie ułatwić Ci zostanie studentem Uniwersytetu WSB Merito.  


Co zyskujesz, zakładając konto: 

  • proces rekrutacji przejdziesz online 

  • dołączysz dokumenty, podpiszesz umowę i dokonasz płatności rekrutacyjnych z dowolnego miejsca na świecie za pośrednictwem internetu 

  • sprawdzisz status swoich rekrutacji i dokumentów oraz historię zapisów 

  • w każdej chwili dokończysz przerwany proces uzupełniania formularza rekrutacyjnego.  

 

Pamiętaj, aby dostarczyć nam osobiście dyplom ukończenia studiów lub inne wymagane dokumenty.  

 

Wygodne zapisy na studia - krok po kroku

KROK 1.

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i wybierz opcję „Załóż konto” w prawym, górnym rogu. 

 

 

KROK 2.

Załóż Konto Kandydata, w którym znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące tego,  jak skutecznie przejść proces rekrutacji na wybrany przez Ciebie kierunek studiów. Znajdziesz tu również listę wszystkich dokumentów, które trzeba dostarczyć, by spełnić wymogi rekrutacyjne i zostać studentem Uniwersytetu WSB Merito. 

Jeżeli jesteś naszym studentem lub absolwentem, możesz pominąć proces zakładania konta i od razu zalogować się do niego loginem i hasłem, którego używasz w Extranecie. Część pól formularza zostanie uzupełniona automatycznie wcześniej przekazanymi nam danymi. 

 

KROK 3.

Po założeniu konta i wypełnieniu formularza rekrutacyjnego masz 7 dni na skompletowanie, dołączenie i podpisanie niezbędnych dokumentów. Tylko dzięki Kontu Kandydata możesz to wszystko zrobić bez wychodzenia z domu online, szybko i wygodnie! 

 

Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie. 

 

 

KROK 4.

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym!

KROK 5.

To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito!  

 

Teraz możesz: 

  • przeczytać w „Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach, do których możesz dołączyć.    

Przed rozpoczęciem zajęć dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł: 

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu 

  • dowiedzieć się o innych ważnych sprawach związanych ze studiami. 

Rekrutacja bez zakładania konta

KROK 1.

Wybierz kierunek studiów odpowiedni dla siebie, przejdź do zapisów online i rozpocznij wypełnianie formularza rekrutacyjnego.  

KROK 2.

Po wypełnieniu formularza i zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione dokumenty.  

Spokojnie, poprowadzimy Cię przez proces zapisu oraz przypomnimy o wszystkich wymaganych dokumentach, które musisz jeszcze zgromadzić. 

KROK 3.

W ciągu 7 dni od daty zapisu na studia dostarcz do nas komplet dokumentów. Aby proces rekrutacji na studia nie sprawił Ci kłopotu, możesz to zrobić na kilka sposobów:  

  • przychodząc osobiście 

  • korzystając z wrzutni na dokumenty 

  • wysyłając je do nas pocztą tradycyjną.

 

Masz obronę w późniejszym terminie i nie masz jeszcze dyplomu ukończenia studiów? Spokojnie! Zapisz się na studia II stopnia i złóż pozostałe dokumenty, a dyplom lub zaświadczenie dostarczysz  w ustalonym z Biurem Rekrutacji terminie.

KROK 4.

Biuro Rekrutacji, po weryfikacji kompletności wszystkich otrzymanych od Ciebie dokumentów, przekaże Ci informacje o przyjęciu na studia, harmonogramie zjazdów, planie zajęć oraz możliwym odbiorze legitymacji studenckiej. 

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje. Cały czas jesteśmy z Tobą w kontakcie telefonicznym i e-mailowym! 

KROK 5.

To już! Jesteś studentem Uniwersytetu WSB Merito! 

 

Teraz możesz przeczytać w “Strefie studenta” o tym, co i gdzie załatwisz jako student, a także o organizacjach studenckich, do których możesz dołączyć.  Przed rozpoczęciem roku akademickiego dostaniesz od nas dane do logowania się do Extranetu i będziesz mógł:

  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta inauguracja roku akademickiego.   

Informacje dla osób z niepełnosprawnościami

Zapraszamy do biura rekrutacji od strony ulicy Kościuszki. Aby wejść do budynku należy:

  •  podjechać do bramy wjazdowej na parking budynku i zadzwonić dzwonkiem, który znajduje się na furtce,
  •  portier otworzy bramę wjazdową i wpuści Cię na dziedziniec wewnętrzny, a następnie otworzy drzwi prowadzące do budynku,
  •  na Twoja prośbę uruchomimy platformę, która podniesie wózek na wyższy poziom, z którego będziesz mógł przemieścić się do biura rekrutacji. 

 Poinformuj nas, jeśli potrzebujesz pomocy by wjechać na platformę.

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
wpisowe
475 zł
441 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia zyskujesz:

 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia i II stopnia z podyplomowymi rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.