Czego nauczysz się, wybierając tę specjalność?

Rekrutacja na ten kierunek została zakończona.

Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się, gdy rekrutacja ponownie zostanie uruchomiona. 

Formularz

 

  • Będziesz wiedzieć, jak skonstruować proces, zaprojektować usługę dla klienta i ją wdrożyć.
  • Dowiesz się, jak dostarczać usługę, jak mierzyć jej efektywność i poprawiać jej jakość.
  • Poznasz sposoby identyfikowania i eliminowania zagrożenia występującego w poszczególnych fazach cyklu życia usługi.
  • Partnerem merytorycznym kierunku zarządzanie w formule online jest IBM Global Services Delivery Centre Polska sp. z o.o. Dzięki temu uczysz się przedmiotów specjalnościowych stworzonych przez IBM. 

Co łączy Ubera, PizzaPortal.pl, Microsoft Office 365, Szpitalny Oddział Ratunkowy, SalesForce oraz Netflixa ? To usługi dostarczane każdego dnia milionom, jeżeli nie miliardom ludzi na całym świecie. Codziennie pracownicy tych firm dbają o dopasowanie ich do potrzeb i wymagań swoich klientów. Dlaczego? Z prostej przyczyny - rynek zmienia się bardzo dynamicznie. Zmieniają się potrzeby klientów, pojawiają się nowi konkurenci i nowe produkty a obecni w mgnieniu oka wprowadzają innowacje zachęcające klienta do zmiany. Aby dynamicznie reagować na nowe potrzeby klienta wymagana jest odpowiednia strategia działania i odpowiednia organizacja pracy. Metody zwinne pozwalają w sposób elastyczny do nich się dopasować - wprowadzić wymagane zmiany w usłudze, uruchomić nowy produkt czy zmienić model sprzedaży aby skutecznie pozyskać nowych klientów.

 

Aby dynamicznie reagować na nowe potrzeby klienta wymagana jest odpowiednia strategia działania i odpowiednia organizacja pracy. Metody zwinne pozwalają w sposób elastyczny do nich się dopasować - wprowadzić wymagane zmiany w usłudze, uruchomić nowy produkt czy zmienić model sprzedaży aby skutecznie pozyskać nowych klientów.

 Korzyści

  • Zdobędziesz specjalistyczną wiedzę z obszaru tworzenia i zarządzania usługami w sposób zwinny.
  • Poradzisz sobie z dynamicznym wprowadzeniem zmian w dowolnym typie usługi.
  • Nauczysz się jak korzystać z najlepszych praktyk wykorzystywanych w takich firmach jak Amazon, Netflix czy Toyota. 

Dla kogo

  • Osób, które chcą nauczyć się od podstaw w sposób zwinny projektować, tworzyć i rozwijać usługi.
  • Osób chcących przenieść doświadczenie ze zwinnego tworzenia produktów na obszar usługowy.
  • Osób chcących poszerzyć wiedzę dotyczącą zarządzania usługami.
  • Kandydaci powinni mieć umiejętność posługiwania się komputerem na poziomie przeciętnego użytkownika (korzystanie z przeglądarki internetowej do zapoznania się z treścią na stronach internetowych, obsługa poczty elektronicznej, edytora tekstu oraz arkusza kalkulacyjnego).

Praca dla Ciebie

  • Koordynator procesów
  • Menedżer procesów
  • Architekt procesów
  • Menedżer produktu
  • Menedżer serwisu

Od 10 lat pracuję w branży IT w obsłudze klienta zagranicznego. Każdy, kto myśli o rozwoju kariery, powinien zwrócić uwagę na obszar związany z usługami. Praktycznie w całym kraju dynamicznie powstają wciąż nowe centra usług, w których absolwenci specjalizujący się w zarządzaniu usługami z całą pewnością znajdą zatrudnienie. Praca w takim charakterze daje ogromne możliwości rozwijania myślenia procesowego oraz analitycznego. Polecam!

Tomasz Bździuch

Service Management Department Manage

Celem studiów jest poznanie nowoczesnych, w tym także zwinnych metod zarządzania usługami w dowolnej branży. Studia dostarczają praktycznych zastosowań w zakresie ITIL, procesów biznesowych, podstaw zarządzania projektami, zarządzania operacyjnego, zarządzania jakością i komunikacją, Agile Managementu oraz Lean Managementu. Nowoczesna formuła online dostarczy wyczerpujących materiałów dydaktycznych oraz ćwiczenia ułatwiające zrozumienie przedstawionych zagadnień, przećwiczenie ich, zastosowanie szablonów dokumentów zarządzania usługami, analizowanie praktycznych case-study, ułatwiających zrozumienie przedstawionych zagadnień.

Dzięki dodatkowemu dyplomowi:
 

  • Uzyskasz wiedzę z zakresu Metodyki DevOps.
  • Poznasz Agile w zarządzaniu usługami.
  • Poznasz metody Kanban, procesu PDCA, metody Scrum i ScrumBan.
  • Zdobędziesz wiedzę o Lean Management w zarządzaniu usługami.
  • Poznasz zasady organizacji stanowiska pracy.
  • Poznasz zarządzanie wizualne.
  • Zdobędziesz wiedzę z mapowania strumienia wartości.
  • Poznasz ewolucje Metody Zarządzania Usługami.

 

Partner biznesowy specjalności

 

Behshesa to zespół oparty na doświadczonych liderach zmiany. Ich celem jest efektywne wdrażanie zwinnych metod pracy, ludzkiej strony zarządzania oraz procesu weryfikowanej nauki (tzw. podejściu empirycznym) w każdej branży.  

Pracując z organizacjami dostarczają kompleksowych rozwiązań, które budują kulturę doskonalenia i rozwoju, niezależnie od etapu, na którym jest organizacja. Dla klientów rozpoczynających przygodę zwinną zaczynają od projektowania transformacji następnie wspierając ich w procesie zmiany. Wartością jaką otrzymuje organizacja jest odpowiednia kultura wymagana do pełnej samodzielności w przyszłości. Pracują z liderami, managerami, zespołami HR oraz deweloperami. Usługi bazują na wykorzystaniu szerokiego wachlarza metod – szkoleń, coachingu, mentoringu czy shadowingu. Ich szkolenia i warsztaty przeprowadzają przy pomocy akredytowanych metod oraz przygotowanych przez nas gier symulacyjnych.  

 

logo Behshesa

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
wpisowe
475 zł
441 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia zyskujesz:

 

  • 800 zł dzięki zniżce w czesnym, która na studiach II stopnia i II stopnia z podyplomowymi rozliczana jest przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

 

  • Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1200 zł i będzie rozliczana przez cały okres studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną ratę czesnego.
  • Dodatkowo jesteś zwolniony(-na) z opłaty wpisowej w wysokości 85 zł.

Program studiów

  • Wprowadzenie do metodologii zarządzania usługami 15h
  • Strategia oraz projektowanie usług 15h
  • Projektowanie oraz modelowanie procesów biznesowych 20h
  • Wdrożenie usługi 25h
  • Podstawy zarządzania projektami 10h
  • Zarządzanie operacyjne usługami 25h 
  • Zarządzanie jakością w usługach IT 25h
  • Komunikacja, konflikty i negocjacje 15h
  • Lean Management w zarządzaniu usługami 12h
  • Ewolucja Metody Zarządzania Usługami 12h   
  • Metodyka DevOps 12h    
  • Agile w zarządzaniu usługami 12h
  • Metodyka DevOps 12h    
  • Agile w zarządzaniu usługami 12h
Zobacz program studiów

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
Pobierz stronę do PDF