Magdalena Olejniczak
dr inż. Magdalena Olejniczak

Menedżer kierunku marketing i sprzedaż 

Absolwentka kierunku Towaroznawstwo na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Marketingu Usług w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu).  Pracę naukowo – dydaktyczną rozpoczęła w roku 2012 prowadząc przedmioty głównie z zakresu marketingu na kierunkach zarządzanie, logistyka i inżynieria zarządzania. Zainteresowanie naukowe koncentruje w obszarze badań marketingowych, zachowań konsumentów, innowacji na rynku żywności oraz żywności prozdrowotnej.

 

Jacek Kall
dr hab. Jacek Kall, profesor UWSB Merito

Profesor nadzwyczajny UWSB Merito, doktor habilitowany nauk o zarządzaniu, z tematyki zarządzania marką. Autor kilku książek, między innymi najczęściej cytowanej (według Google Scholar) książki na temat reklamy, wydanej w języku polskim („Reklama”) oraz najczęściej cytowanej książki na temat marki, wydanej w języku polskim („Silna marka”). Współtworzył Businessman Magazine. Członek Rady Ekspertów konkursu Superbrands Polska. Ma duże doświadczenie praktyczne, głównie w obszarze badań rynku i marketingowych oraz kreowania marek (od lat współpracuje z poznańską agencją Soul&Mind, specjalizującą się w brand design).

Studia ukończył w Akademii Ekonomicznej (obecnie: Uniwersytet Ekonomiczny) w Poznaniu; tam też się doktoryzował i habilitował.

Marcin Fijoł

Doradca Wsparcia Sprzedaży i Trener Biznesu wywodzący się z branży marketingowej, w której swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w kraju oraz za granicą pracując zarówno po stronie agencji reklamowych oraz klienta. Pracował dla takich marek jak The Mirror, 20th Century Fox, Philips, Ariston, Marwit, Chata Polska, Żywiec, SGB Bank, VW Poznań. Członek Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu, absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz studiów podyplomowych Marketing Usług na Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu (obecnie Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu).

Bartłomiej Majchrzak

Prawnik, konsultant, absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu, związany z Uniwersytetem WSB Merito w Poznaniu od blisko 5 lat jako członek zespołów projektowych, wykładowca oraz p.o. menedżera kierunku Prawo w Biznesie (2013 - 2014). Od 2013 r. związany z Naveo Sowiński i Sęk sp. j. - firmą doradczą wspierającą kancelarie prawne w rozwoju. Dzięki współpracy z dziesiątkami kancelarii prawnych różnej wielkości posiada szeroką wiedzę o specyfice branży i pracy prawnika. Do zainteresowań zawodowych zalicza w szczególności prawo prywatne, ochronę i przetwarzanie danych osobowych oraz zarządzanie własnością intelektualną. Dzięki pracy jako wykładowca, trener i szkoleniowiec realizuje swoje powołanie: skutecznie dzieli się wiedzą, inspiruje, przekonuje do swoich pomysłów i zaraża entuzjazmem. Do prywatnych pasji zalicza wspinaczkę i himalaizm, muzykę elektroniczną i współczesną historię Polski.
 

dr hab. Maciej Błaszak

Kognitywista, biolog, doktor habilitowany filozofii, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stypendysta Uniwersytetu w Kilonii (Stypendium DAAD, Niemcy) i Uniwersytetu w Edynburgu (Stypendium Tempus, Szkocja). Wykładowca Uniwersytetu WSB Merito w Poznaniu i Akademii im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Zainteresowania badawcze dotyczą epigenezy umysłu, czyli możliwości kształtowania mózgu człowieka pod wpływem bodźców środowiskowych. Zajmuje się psychologią uniwersalnego projektowania (universal design), neurodydaktyką i problematyką brainfitness. Autor i współautor pięciu monografii naukowych i kilkudziesięciu artykułów. 

Michał Pajdak
Michał Pajdak

Absolwent Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (studia magisterskie i doktoranckie), certyfikowanym trenerem (certyfikat House of Skills) i coachem biznesowym, mentorem.  Jest laureatem rządowego programu - TOP 500 Innovators.  Od 13 lat zajmuje się komunikacją z klientem, sprzedażą i komercjalizacją innowacyjnych technologii IT w branży FMCG i retail. W trakcie kariery zawodowej związany był na kierowniczych stanowiskach z Opus Capita (dawniej Itella Information – spółka technologiczna należąca do fińskiej poczty), Instytutem Logistyki i Magazynowania, GS1 Polska, COMARCH S.A., LIDL, Jeronimo Martins. Obecnie: zarządza spółką AppGration Sp. z o.o.  – działającej w obszarze integracji aplikacji (danych) w chmurze (iPaaS) na bazie technologii – Youredi – Cool Vendor by Gartner 2014, a także komercjalizuje aplikację BLIX – Promocje w Telefonie, która integruje promocje handlowe dla ponad 500 000 użytkowników i jest największa aplikacją w kategorii promocje mobilne w Polsce. Jest wykładowcą na Uniwersytecie Adam Mickiewicza, na Politechnice Poznańskiej, na Uniwersytecie WSB Merito, mentorem w Wyższej Szkole Oficerskiej Wojsk Lądowych.   W 2012 był sędzią w Polish National Sales Award. Jest członkiem stowarzyszenia Top 500 Innovators, Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Specjalizuje się w:

  •  Tworzeniu i wprowadzaniu innowacji na rynek
  •  Przedsiębiorczości (program na Politechnice Poznańskiej)
  •  Mentoringu i tworzeniu Startup’ów
  •  Współpracy instytucji badawczych z podmiotami komercyjnymi
  •  Pobudzaniu kreatywności pracowników i organizacji
  •  Komunikacji z klientem (np. poprzez Elevator Pitch)
  •  Design Tinkigiem  (jeden z pierwszych programów w Polsce na Uniwersytecie WSB Merito)
  •  Strategii marketingowej (program na Uniwersytecie WSB Merito)
  •  Strategiach produktu (program na Uniwersytecie WSB Merito)
  •  Kreowaniu wizerunku organizacji ( program na UAM)
  •  Budowaniu i zarządzaniu ekosystemami biznesowymi (klienci prywatni)
  •  Wprowadzaniu innowacyjnych metod sprzedaży.
  •  Produktywności (lifehacking / growthhacking)
  •  Rozwoju osobistym w aspekcie budowania kariery zawodowej
  •  Przywództwie
wykładowca
Anna Szajerska

Zawodowo związana z branżą marketingową od 12 lat. Jej praca koncentruje się wokół całościowej realizacji zadań związanych z kompleksowym zarządzaniem wizerunkiem marki. Prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców, jest konsultantką ds. strategii i wizerunku marki. W jej portfolio znajdują się marki zarówno z rodzinnego, jak i międzynarodowego rynku (BMW, Goplana, BNP Paribas, Idea Bank, Gehwol). Współpracowała przy projektach wizerunkowych prowadzonych dla administracji państwowej na szczeblu ministerialnym, a także z kancelarią Prezydenta RP i Prezesa Rady Ministrów. Ponadto jest współzałożycielką inicjatywy „Kobieta w roli głównej”, której idea skupia się na promowaniu przedsiębiorczości wśród kobiet.

Maja Błaszak
dr Maja Błaszak

Jeśli lubisz to, co robisz, to nigdy w życiu nie będziesz musiał przepracować ani jednego dnia.
Każdego dnia w pracy szukam wyzwań, każdy nowy dzień stawia przede mną nowe zadania i zaskakuje mnie. To pozwala mi czuć się świetnie, każdego dnia, gdy idę do pracy. To tak jakbym wybierała się na spotkanie z przyjaciółmi.
Z Uniwersytetem WSB Merito  jestem związana od początku studiów. Tutaj kończyłam studia licencjackie i magisterskie na kierunku Finanse i Bankowość Unii Europejskiej.  Aktualnie przygotowuję doktorat na Uniwersytecie Ekonomicznym. Zawodowo i naukowo interesuje mnie obszar partnerstwa publiczno-prywatnego, jego wpływ na rozwój regionu i jego konkurencyjność.

Wiedzę pedagogiczną i psychologiczną zgłębiałam i wykorzystywałam jako badacz i ekspert, biorąc udział w projektach  i grantach prowadzonych na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Przez ostatnie trzy lata koordynowałam projekt „eSzkoła - Moja Wielkopolska” realizowany na Wydziale Studiów Edukacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza.  Swoje umiejętności menedżerskie mogę wykorzystywać w ramach trójmiejskiego ThinkTanku z obszaru budowania w układzie klastrowym Smart City, gdzie łączę działania uczelni, prywatnych firm, związku pracodawców i przedstawicieli administracji. 
 

dr inż. Piotr Szafer

Prowadzi zajęcia z technologia informacyjnej, narzędzi informatyki, arkusz kalkulacyjnego w finansach oraz towaroznawstwa. Prowadził własną działalność w zakresie usług informatycznych. Kierunkami zainteresowań są praktyczne aplikacje w zakresie budowy podstaw społeczeństwa informacyjnego dla nowocześnie funkcjonujących organizacji gospodarczych i instytucji oraz e-learning. Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. W 2001 roku uzyskał tytuł doktora nauk ekonomicznych w zakresie towaroznawstwa w Akademii Ekonomicznej w Poznaniu.