Co zyskujesz studiując marketing i sprzedaż online na WSB?

online

Ten kierunek realizujesz w formie online - studiujesz kiedy chcesz.

 

Dzięki platformie internetowej WSB zyskasz dostęp 24h na dobę, 7 dni w tygodniu do wykładów, materiałów edukacyjnych i ćwiczeń opracowanych przez nasz zespół wykładowców - praktyków, metodyków i specjalistów od mediów w edukacji.

 

Przez cały okres trwania studiów będziesz miał stały kontakt z wykładowcami WSB poprzez naszą platformę. Dodatkowo będziesz mógł spotkać się osobiście ze swoimi wykładowcami podczas zjazdów konsultacyjnych w siedzibie WSB

marketing

Studiując marketing w trybie online zyskasz możliwość godzenia roli studenta z innymi wieloma istotnymi rolami życiowymi takimi, jak rola  matki czy ojca, osoby pracującej, studiującej inny kierunek studiów i chcącej zdobyć wiedzę z zarządzania, lubiącej uczyć się i pracować online, przebywającej za granicą, właściciela przedsiębiorstwa, czy kierownika/dyrektora z nienormowanym czasem pracy.

online

To TY decydujesz kiedy się uczysz.

 

Możesz studiować bez wychodzenia z domu. W trakcie nauki wykorzystujesz specjalnie przygotowane materiały dostępne w Internecie i na platformie Moodle: nagrania wideo, quizy, case-study, selftesty, zadania, projekty grupowe, materiały dydaktyczne. Natomiast zaliczenia i egzaminy odbywają się w uczelni, w określonym terminie.

Studia w trybie online wpisują się w podejście work-life integration, które sprzyja regeneracji sił w napiętym grafiku tygodnia i są najbardziej elastyczną czasowo formą studiów spośród bogatej oferty studiów WSB.

Laptop
studia online
komfort studiowania - studiujesz kiedy chcesz
Organizacja
konsultacje z wykładowcami
Medal
zawód pożądany na rynku pracy

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia.

do 15 sierpnia
czesne już od
385 zł
360 zł
miesięcznie

Zapisując się do 15 sierpnia, zyskujesz: 

  • 300 zł dzięki zniżce w czesnym, która jest rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego, 
  • jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 800 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

Dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

turystyka
Poznasz specyfikę pracy w obszarach nowoczesnego marketingu i sprzedaży.
marketing
Zdobędziesz wiedzę i umiejętności z zakresu planowania i analiz marketingowych
Nauczysz się technik pozyskiwania klienta indywidualnego i biznesowego.
pedagogiczne
Dowiesz się, jak wykorzystywać nowoczesne narzędzia marketingowe, takie jak Google Analytics, Google Trendy, Google Adwords oraz poznasz techniki budowania wizerunku marki i relacji w mediach społecznościowych.
studenci

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
E - marketing
Niestacjonarne Online
od 445 zł 470 zł
Zarządzanie sprzedażą
Niestacjonarne Online
od 445 zł 470 zł

Program studiów

  • BHP
  • Podstawy socjologii
  • Rozwój umiejętności interpersonalnych
  • Podstawy zarządzania
  • Zarządzanie zespołem
  • Podstawy marketingu
  • Prawo handlowe
  • Technologia informacyjna
  • Mikroekonomia
  • Psychologia w marketingu
  • Techniki sprzedaży
  • Zarządzanie produktem
  • Negocjacje w biznesie
  • Badania marketingowe
  • Statystyka opisowa
  • Logistyka marketingowa
  • Marketing B2B
  • Analiza rynku i konkurencji
  • Strategie sprzedaży
  • Zachowania konsumentów
  • Przedsiębiorczość
  • Komunikacja marketingowa
  • Efektywność w marketingu
  • Wyzwania rynku pracy
  • Global marketing
  • Język obcy

 

Zobacz szczegółowy program studiów na kierunku Marketing i sprzedaż (niestacjonarne).

Zobacz program studiów

Wykładowcy

Magdalena Olejniczak
Jacek Kall
dr hab. Maciej Błaszak
Michał Pajdak
wykładowca
Maja Błaszak
dr inż. Magdalena Olejniczak

Menedżer kierunku marketing i sprzedaż 

Absolwentka kierunku Towaroznawstwo na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu Marketingu Usług w Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.  Pracę naukowo – dydaktyczną rozpoczęła w roku 2012 prowadząc przedmioty...

prof. nadz. WSB dr hab. Jacek Kall

Profesor nadzwyczajny WSB, doktor habilitowany nauk o zarządzaniu, z tematyki zarządzania marką. Autor kilku książek, między innymi najczęściej cytowanej (według Google Scholar) książki na temat reklamy, wydanej w języku polskim („Reklama”) oraz najczęściej cytowanej książki...

Marcin Fijoł

Doradca Wsparcia Sprzedaży i Trener Biznesu wywodzący się z branży marketingowej, w której swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w kraju oraz za granicą pracując zarówno po stronie agencji reklamowych oraz klienta. Pracował dla takich marek jak The Mirror, 20th Century Fox, Philips,...

Bartłomiej Majchrzak

Prawnik, konsultant, absolwent Wydziału Prawa i Administracji UAM w Poznaniu, związany z WSB w Poznaniu od blisko 5 lat jako członek zespołów projektowych, wykładowca oraz p.o. menedżera kierunku Prawo w Biznesie (2013 - 2014). Od 2013 r. związany z Naveo Sowiński i Sęk sp. j. - firmą...

dr hab. Maciej Błaszak

Kognitywista, biolog, doktor habilitowany filozofii, profesor Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Stypendysta Uniwersytetu w Kilonii (Stypendium DAAD, Niemcy) i Uniwersytetu w Edynburgu (Stypendium Tempus, Szkocja). Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu i Akademii im. Leona...

Michał Pajdak

Absolwent Uniwersytetu Kalifornijskiego w Berkeley i Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu (studia magisterskie i doktoranckie), certyfikowanym trenerem (certyfikat House of Skills) i coachem biznesowym, mentorem.  Jest laureatem rządowego programu - TOP 500 Innovators.  Od 13 lat zajmuje się...

Anna Szajerska

Zawodowo związana z branżą marketingową od 12 lat. Jej praca koncentruje się wokół całościowej realizacji zadań związanych z kompleksowym zarządzaniem wizerunkiem marki. Prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców, jest konsultantką ds. strategii i wizerunku marki. W jej portfolio...

Maja Błaszak

Jeśli lubisz to, co robisz, to nigdy w życiu nie będziesz musiał przepracować ani jednego dnia.
Każdego dnia w pracy szukam wyzwań, każdy nowy dzień stawia przede mną nowe zadania i zaskakuje mnie. To pozwala mi czuć się świetnie, każdego dnia, gdy idę do pracy. To tak jakbym...

dr inż. Piotr Szafer

Prowadzi zajęcia z technologia informacyjnej, narzędzi informatyki, arkusz kalkulacyjnego w finansach oraz towaroznawstwa. Prowadził własną działalność w zakresie usług informatycznych. Kierunkami zainteresowań są praktyczne aplikacje w zakresie budowy podstaw społeczeństwa...

Poznaj innych wykładowców

Dla kogo?

To kierunek dla osób, które:

  • interesują się skuteczną sprzedażą i zarządzaniem projektami
  • z łatwością poruszają się w social mediach 
  • chcą budować swoją sieć kontaktów branżowych
  • lubią pracę z ludźmi i mają wysokie zdolności interpersonalne
  • są kreatywne i myślą nieszablonowo 
  • nie boją się wyzwań i pracy pod presją czasu
  • mają zdolności sprzedażowe i negocjacyjne.
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji Studia I stopnia

13 sierpnia oraz 15 sierpnia biuro rekrutacji będzie nieczynne

ul. Powstańców Wielkopolskich 5 budynek GG, pokój 03, parter
Adres korespondencyjny: ul. Powstańców Wielkopolskich 5
61-895 Poznań

E-mail: rekrutacja-1stopien@wsb.poznan.pl
Tel.: 61 655 33 00 600 851 082

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00-16:00
  • śr: 10:00-15:00
  • cz-pt: 09:00-16:00
  • so: 10:00-14:00
Pobierz stronę do PDF