Zobacz inny kierunek

Akademia biznesu dla doświadczonej kadry zarządzającej WSB Poznań - Studia podyplomowe

2 semestry naukirekrutacja zakończonastudia tradycyjnenowość
  • Opis kierunku
  • Program kierunku
  • Wykładowcy
  • Cena studiów
  • Masz pytanie?

Akademia biznesu dla doświadczonej kadry zarządzającej - studia podyplomowe w WSB w Poznaniu

Cel
Studia mają na celu rozwijać umiejetności strategiczne słuchaczy, podnosić ich kompetencje zarządcze oraz kształcić postawy lidera.

Od kilku lat odpowiadam za całość zadań związanych z kompleksowym zarządzaniem Wydziałem Finansów i Bankowości WSB w Poznaniu. W swojej pracy przekonałam się, że każdego dnia, a nawet w każdej godzinie istnieją nowe wyzwania, z którymi trzeba się zmierzyć. Możliwość omawiania biznesowych case studies z innymi osobami zajmującymi kierownicze stanowiska wyższego szczebla i mierzącymi się z podobnymi
zadaniami to niezwykle cenne doświadczenie.

Małgorzata Kluska-Nowicka
wicekanclerz

Korzyści 

Jako słuchacz studiów podyplomowych:

  • Będziesz rozwiązywać biznesowe przypadki, wykorzystując nowoczesne i skuteczne narzędzia pozwalające na faktyczny wzrost efektywności działań swoich i firmy
  • Nabędziesz umiejętności projektowania i wdrażania strategii według najpopularniejszych i najnowszych metod na przykładzie własnej firmy i rzeczywistych przedsiębiorstw
  • Rozwiniesz kluczowe umiejętności menedżerskie
  • Zdobędziesz przekrojową wiedzę na temat wszystkich obszarów funkcjonowania przedsiębiorstw (strategia, finanse, HR, prawo, rozwój osobisty menedżera i zespołu)

Na tym kierunku kładziemy szczególny nacisk na interaktywne metody nauczania: analizy przypadków (case studies), dyskusje i pracę w grupach, realizację projektów, symulacje oraz prezentacje. Kluczowym elementem programu jest aktywne uczestnictwo słuchaczy w zajęciach. Podczas zajęć aktywnie pracujesz, wynieniasz się poglądami i odnoszisz się do własnych doświadczeń w binesie.

Studia dają możliwość kontynuowania nauki na prestiżowym Programie MBA. Możesz dołączyć do słuchaczy MBA na I sememestrze, a my zaliczymy Tobie te moduły, które już zrealizowałeś w ramach Akademii biznesu. 

Uczestnicy
Program kierowany jest do osób z minimum 15-letnim doświadczeniem zawodowym w tym przynajmniej 3-letnim menedżerskim, które chcą wymieniać się wiedzą z słuchaczami o podobnym poziomie doświadczeń zawodowych i życiowych:

 

Program kierunku: 
Program studiów na kierunku Akademia biznesu dla doświadczonej kadry zarządzającej w WSB w Poznaniu
  • Liczba miesięcy nauki: 9
  • Liczba godzin: 164
  • Liczba zjazdów: 10

1) Zarządzanie i przywództwo (72 godz.)

  • Prawne aspekty w życiu lidera (8 godz.)
  • Rachunkowość finansowa (16 godz.)
  • Finanse dla menedżerów (16 godz.)
  • Kluczowe aspekty HR dla menedżerów: zatrudnianie, rozwijanie, ocenianie i zwalnianie pracowników (8 godz.)
  • Świadome przywództwo – budowanie, zarządzanie i motywowanie zespołu (8 godz.)
  • Turkusowy model zarządzania – od idei do efektywności (8 godz.)
  • Zarządzanie zespołami rozproszonymi (8 godz.)

2) Strategie organizacyjne firmy (40 godz.)

  • Analiza strategiczna przedsiębiorstwa (16 godz.)
  • Zarządzanie strategiczne (16 godz.)
  • Innowacje organizacyjne w praktyce (8 godz.)

3) Zarządzanie sobą (52 godz.)

  • Zarządzanie sobą – analiza zasobów i obszarów do pracy w oparciu o Insigts Discovery (16 godz.)
  • Zarządzanie sobą – stres, energia i automotywacja w życiu szefa (16 godz.)
  • Przywództwo w coachingowej kulturze organizacyjnej (10 godz.)
  • Konflikty w organizacjach opartych na współpracy (10 godz.)

Forma zaliczenia:
Warunkiem ukończenia studiów jest zaliczenie 5 określonych modułów. Forma zaliczenia to m.in. grupowe i indywidualne projekty dotyczące rozwiązań konkretnych problemów menedżerskich, indywidualne prace pisemne.

Wykładowcy: 

Tomasz Szwed
Szkoleniami podnoszącymi kwalifikacje menedżerskie, zajmuje się od 1996 roku. Od 2000 roku prowadzi własną działalność szkoleniową pod nazwą TS – Programy Szkoleniowe i współpracuje z m.in. Wyższą Szkołą Bankową, Wydziałem Szkoleń i Rozwoju BRE Banku, Międzynarodową Szkołą Bankowości i Finansów, Uniwersytetem im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Posiada certyfikat metody Thomas International, ukończył specjalistyczny program szkoleniowy train the trainer z zakresu coachingu i zarządzania przez coaching (IMPACT POLSKA). Wdrażał i brał udział w projekcie rozwoju indywidualnego (executive coaching) dla dyrektorów placówek sieci detalicznej BRE BANKU jako coach. Sesje coachingowe (głównie executive coaching) prowadzi od 2004 roku. W coachingu ceni zdrowy rozsądek i bezpośredni kontakt z klientem, nie będąc fanem nowoczesnych form komunikacji typu skype. Członek Wielkopolskiego Stowarzyszenia Coachingu. Mąż, tata Weroniki i Zosi, ceniący życie z dala od miejskiego zgiełku. W pracy często pomagają mu słowa księdza Tischnera, że „…życie nie jest do sprawiedliwości, ino do miłości.”

dr Grzegorz Dzwonnik
Konsultant, menedżer, wykładowca akademicki. Specjalizuje się w szeroko rozumianym wprowadzaniu zmian, w szczególności tych, które ukierunkowane są na budowanie potencjału konkurencyjności przedsiębiorstw. Partner konsorcjalny międzynarodowego think tanku Systemic Excellence Group (http://www.systemic-excellence-group.com).
Od wielu lat zawodowo związany z projektowaniem strategii przedsiębiorstw, zarządzaniem strategicznym (w tym portfelami projektów) oraz zarządzaniem projektami. Posiada certyfikaty PMP, P2P, CSM, CSPO. Prowadził i nadzorował kilkadziesiąt projektów i programów strategicznych.
Od 2005 roku zaangażowany w międzynarodowe assessmenty projektowe w ramach IPMA International Project Excellence Award. Ich istotą jest m.in. identyfikowanie najlepszych praktyk w obszarze projektami. Jako Team Lead Assessor kieruje międzynarodowymi zespołami eksperckimi. Dotąd prowadził oceny projektów realizowanych m.in. przez Leica Geosystems AG (Szwajcaria), Reliance Industries Ltd (Indie), Siveco Romania SA (Rumunia), Siemens AG (Niemcy), Iran Minerals Production And Supply Co. (Iran), Tecnimont Sp.A. (Włochy), NPC (Iran), Sberbank (Rosja).

dr Józef Andrzej Aleszczyk
Wykładowca, nauczyciel akademicki. Posiada bogate doświadczenie dydaktyczno-naukowe oraz ścisłe związki z praktyką gospodarczą: począwszy od stanowiska głównego księgowego poprzez kolejne stanowiska dydaktyczno-naukowe do doradztwa ekonomicznego podmiotów gospodarczych, członka i prezesa zarządu spółek kapitałowych, członka i przewodniczącego rad nadzorczych oraz kierownika urzędu centralnego. Jest autorem programów nauczania szkół wyższych, studiów podyplomowych oraz Master of Business Administration.

dr Mariusz Piotrowski
Doktor nauk prawnych, radca prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu na Kierunku Prawo, starszy wykładowca w Katedrze Prawa i Polityki Społecznej w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu (wykłady z prawa pracy, prawa cywilnego i prawoznawstwa). Prowadzi Kancelarię Radcy Prawnego od roku 1990. Specjalizuje się w zagadnieniach prawa pracy, cywilnego, gospodarczego i podatkowego.

Grzegorz Szałajko
Efekty pracy Grzegorza są̨ wysoce cenione przez wiele międzynarodowych i polskich firm, z którymi regularnie współpracuje w roli doradcy, coacha i trenera. Jako Consortial Partner w międzynarodowymthink-­‐tanku Systemic Excellence Group, Grzegorz współuczestniczy również w skutecznym przygotowaniu dużych organizacji do zmian na poziomie strategicznym. Ponadto, jego zaangażowanie w działania wiodących organizacji w dziedzinie zarządzania projektami pozwala jego klientom być zawsze na bieżąco z najnowszymi trendami i rozwiązaniami.

Ceny studiów podyplomowych na kierunku Akademia biznesu dla doświadczonej kadry zarządzającej w WSB w Poznaniu
 

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.  

zapisz-sie-onlin.png

Kwoty w tabeli to ceny po odjęciu obowiązującej promocji w czesnym.

12 RAT10 RAT2 RATY1 RATA
815 zł965 zł4825 zł9650 zł

Na Twoje wszelkie pytania odpowie:


Biuro Rekrutacji Studia Podyplomowe

budynek GG, pokój 03, parter, INFOLINIA 61 667 01 70

    • ul. Powstańców Wielkopolskich 5
    • 61-895 Poznań
    • PON - WTO:
    • ŚRO:
    • CZW - PIĄ:
    • 09:00 - 16:00
    • 10:00 - 17:00
    • 09:00 - 16:00
    • tel. 61 655 33 00
    • fax

Javascript is required to view this map.
52.40409516.921774