Opis kierunku

Współczesny marketing to rywalizacja marek. Z każdej strony napływają do nas przekazy marketingowe, które mają nas zainteresować i zdobyć naszą sympatię. Ale czy wiesz, że sukces marki zależy od dobrze przemyślanej strategii i planu działania? To nie kwestia wyczucia, lecz zastosowania sprawdzonych metod i ciągłego monitorowania wyników. Jeśli myślisz o budowaniu własnej marki, chcesz zacząć rozwijać się jako content creator lub brand manager, albo marzysz o rozpoczęciu pracy w agencji reklamowej, kierunek Branding i Content Marketing jest idealnym wyborem. Uczymy od podstaw i pomagamy szybko zbudować wiedzę.

sposób realizacji studiów: online

Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Jeśli myślisz o stworzeniu własnej marki lub jesteś właścicielem małej firmy, będziesz mógł omówić z nimi swoje doświadczenia, przedyskutować pomysły i rozwiniesz sieć kontaktów zawodowych.

sp nowe 3

Będziesz miał okazję zapoznać się z najlepszymi praktykami brandingowymi stosowanymi na całym świecie oraz nauczysz się, jak implementować skuteczne i łatwe do wprowadzenia rozwiązania. Dowiesz się, jak praktycznie opracowywać strategię działań content marketingowych, odkryjesz i przećwiczysz tworzenie wartościowych treści, które realizują strategię komunikacji marki. Studia to inwestycja w przyszłość, która otworzy Ci drzwi do ciekawych propozycji pracy w branży marketingowej.

Grupa studentów.

Opanujesz sztukę taktycznego działania w mediach społecznościowych i zaczniesz świadomie budować swoją markę osobistą.Nauczysz się strategicznie zarządzać swoim wizerunkiem w mediach cyfrowych i tradycyjnych, co pozwoli Ci budować silną i rozpoznawalną tożsamość w branży oraz społeczności, w której działasz.  Poczujesz przypływ kreatywności i odwagę, by zacząć realizować swoje projekty.

grupa pracują nad projektem

Jeśli jesteś zainteresowany studiami podyplomowymi i chcesz dowiedzieć się więcej, zostaw do siebie kontakt!


Wypełnij formularz, a my skontaktujemy się z Tobą.

 

Zostaw kontakt

skontaktuj się z nami.

Co zyskujesz?

  • Poznasz fundamenty tworzenia silnych marek, od idei po realizację.
  • Zrozumiesz jak myśli i emocje wpływają na decyzje konsumenckie, postrzeganie marek
    i zachowania zakupowe ludzi.
  • Odkryjesz jak powstają strategie marek i poznasz sposoby kreatywnego pozycjonowania, stosowane przez firmy, aby się rozwijać i konkurować.
  • Podczas warsztatów tworzenia treści poznasz sprawdzone metody edycji fotografii, rozwiniesz umiejętności projektowania graficznego i nauczysz się pisać i zaprojektować teksty do internetu.
  • Odkryjesz darmowe narzędzia pozwalające tworzyć profesjonalne treści i nauczysz się wykorzystywać AI,  co nada Twoim projektom zupełnie nowy wymiar.
  • Podczas warsztatów filmowych nauczysz się tworzyć i montować krótkie filmy, zyskując nowe możliwości działania w mediach społecznościowych.
  • Zanurzysz się w świecie kreatywnego myślenia, ćwicząc techniki storytellingu, potrzebne w budowaniu głębokich relacji z odbiorcami.
  • Zdobędziesz wiedzę na temat budowania relacji z mediami oraz zachowania w mediach społecznościowych w sytuacjach krytycznych i kryzysowych.
  • Poznasz podstawy prawa autorskiego, a prawnik odpowie na Twoje pytania związane z tworzeniem treści.
  • Otrzymasz autorskie materiały do nauki, rekomendacje książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.
  • Będziesz uczyć się w przyjemny, skuteczny i nowoczesny sposób, zdobywając kompetencje, które pozwolą Ci osiągnąć przewagę na rynku.

Dla kogo?

Studia kierowane są do osób pragnących rozpocząć karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej. Rekomendowane są również właścicielom małych firm, samodzielnie kreujących własną markę. Studia zostały zaprojektowane dla osób, które chcą przejść szybką ścieżkę od pierwszych kroków do specjalistycznej wiedzy.

Jak się zapisać?

Pamiętaj, że studia podyplomowe możesz zacząć, jeśli masz wykształcenie wyższe (licencjackie, inżynierskie lub magisterskie). Oznacza to, że nie musisz posiadać dyplomu magistra i już po studiach I stopnia możesz zacząć studia podyplomowe. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń oraz konieczność złożenia kompletu dokumentów i spełnienia wymogów wynikających z zasad rekrutacji.

 

Pierwszym krokiem do zapisów na studia jest wypełnienie internetowego formularza rekrutacyjnego.

 

Zachęcamy do zapoznania się ze stroną zasada rekrutacji, na której krok po kroku przeprowadzimy Cię przez formularz rekrutacyjny. Na stronie znajdziesz też regulaminy oraz wzory dokumentów do druku.

 

ZAPOZNAJ SIĘ Z ZASADAMI REKRUTACJI

 

Zastrzegamy sobie prawo do nieuruchomienia kierunku w przypadku niewystarczającej ilości zgłoszeń.

Opinie uczestników

Branding & Content Marketing to kolejny po Administracji kierunek studiów podyplomowych, który wybrałem w WSB (obecnie Uniwersytecie WSB Merito Opole). Dbając o swój rozwój zawodowy i osobisty, postanowiłem skorzystać z bogatej oferty, jaką przygotowała opolska uczelnia. Śmiało mogę potwierdzić, że decyzja o wyborze WSB była jak najbardziej trafna. Wykwalifikowana kadra, profesjonalna organizacja zajęć i praktyczna wiedza przekazywana na zajęciach – to mieszanka wybuchowa. Gorąco polecam! Ja, na pewno jeszcze tu wrócę!

Bartosz Banachowski

Absolwent kierunku Branding & Content Marketing

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
340 zł
286 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 340  zł

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku branding&content marketing w Uniwersytecie WSB Merito Opole.

 

Studia mają charakter praktyczny i ukierunkowane są na rozwój umiejętności. Łączą teorię, opartą na naukowych dowodach, z elementami warsztatowymi oraz wymianą doświadczeń między uczestnikami. Program realizowany jest w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane oraz miniwykłady z przykładami dobrych praktyk.

 

Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 192
Liczba zjazdów: 12
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Kamila C Mnich
Jacek Lipski
Marcin Woźniak
Krzysztof Wadas
Dominik Trzmielewski
Adam Pioch
Anna Przybysz
Oskar Rak
Kamila C. Mnich

Praktyk branży kreatywnej, wykładowca, certyfikowany coach i trener.  

Opiekun merytoryczny kierunku Branding i Content Marketing w Uniwersytecie WSB Merito we Wrocławiu i Uniwersytecie WSB Merito w Poznaniu.

 

Pracowała w dużych agencjach reklamowych, jako copywriter, członek...

Jacek Lipski

Praktyk marketingu z ponad 16 letnim doświadczeniem, które zdobywał w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie, korporacjach (Żagiel S.A., Vattenfall Distribution Poland) oraz we własnej firmie konsultingowo-szkoleniowej (B&L Consulting).

 

Specjalizuje się w audytach marketingowych...

Marcin Woźniak

Ekspert w zakresie marketingu internetowego. Od 8 lat realizuje działania związane  z przygotowywaniem strategii marketingowych, obsługą social media, kampaniami SEM i przygotowywaniem stron internetowych. Od 2015 roku prowadzi własną agencję EPIC, gdzie skupia się kompleksowo na...

Krzysztof Wadas

Marketingowiec praktyk, ekonomista, psycholog społeczny i trener biznesu. Laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 w kategorii zespołowej. Od kilkunastu lat pracuje w biznesie, tworzy strategie marek oraz markami zarządza. Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. Marketingu w Agata...

Dominik Trzmielewski

Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Absolwent Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobywał początkowo w dużej warszawskiej kancelarii prawnej obsługującej przedsiębiorców. Obecnie, po...

Adam Pioch

Od ponad 15 lat specjalizuje się w Storytellingu. Tworzy opowieści i uczy jak to robić.  Storytelling wykorzystuje w marketingu, szkoląc swoich klientów z tworzenia angażujących biznesowych opowieści. 

 

Jest współautorem książki Biblia e-Biznesu 2., oraz Biblii e-Biznesu 3....

Anna Przybysz

Szefowa Akademii Icon, Starszy konsultant Icon Strategies. Doświadczenie zdobywała pracując po stronie agencji oraz w działach PR. Przed dołączeniem do Icon Strategies pełniła funkcję PR managera w OFFON Agency, agencji wideomarketingu oraz spółce technologicznej i-systems. Jako...

Oskar Rak

Ekspert w dziedzinie wideo marketingu i komunikacji audiowizualnej. Wiedzę, którą zdobył w katowickiej Szkole Filmowej oraz Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, zmienia w filmy, które sprzedają i wzbudzają emocje. Ceni sobie urozmaicenie w biznesie, dlatego działa jednocześnie w...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 09:00 - 17:00
Pobierz stronę do PDF