Opis kierunku

W dzisiejszym świecie kompetencje w zakresie budowania marki i content marketingu stają jak umiejętność prowadzenia samochodu - potrzebne wszystkim, nie tylko zawodowym kierowcom. Absolwenci kierunku Branding i Content Marketing zdobędą wiedzę i umiejętności, które dadzą im przewagę na rynku, niezależnie od tego, czy planują rozwinąć własny biznes czy pracować dla wybranych marek.  
 

Celem studiów jest budowanie kompetencji wśród specjalistów odpowiedzialnych w organizacjach  za komunikację marketingową oraz wśród właścicieli małych firm, poprzez rozwinięcie przez nich umiejętności planowania, tworzenia i dystrybucji treści realizujących strategie wizerunkowe marek. Program integruje teorię i praktykę, aby jak najlepiej przygotować uczestników studiów do konstruktywnego działania w świecie brandingu. 

Co zyskujesz?

  • Zdobędziesz unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania marki, cenione na rynku pracy.
  • Poznasz najlepsze praktyki brandingowe stosowane na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania.
  • Nauczysz się taktycznego działania w mediach społecznościowych, co pozwoli na osiąganie lepszych wyników. 
  • Dowiesz się jak opracowywać strategię działań content marketingowych od strony praktycznej.
  • Odkryjesz i  przećwiczysz sposoby tworzenia wartościowych treści, realizujących strategię komunikacji marki. 
  • Będziesz mógł  omówić swoje doświadczenia z ekspertami i praktykami w branży marketingowej.
  • Rozwiniesz swoją kreatywność i twórcze myślenie.
     

Dla kogo?

Studia kierowane są do osób rozpoczynających przygodę z marketingiem, właścicieli małych firm, samodzielnie budujących swoją markę oraz ludzi odpowiadających za działania wizerunkowe pracodawcy albo pragnących budować karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej.  

Dodatkowe informacje

Studia mają charakter praktyczny i ukierunkowane są na rozwój realnych umiejętności.  
Łączą teorię, opartą na naukowych dowodach, z elementami warsztatowymi oraz wymianą doświadczeń między uczestnikami.  Program realizowany jest w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane oraz miniwykłady z przykładami dobrych praktyk. 

 

Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.  

Opinie uczestników

Branding & Content Marketing to kolejny po Administracji kierunek studiów podyplomowych, który wybrałem w WSB w Opolu. Dbając o swój rozwój zawodowy i osobisty, postanowiłem skorzystać z bogatej oferty, jaką przygotowała opolska uczelnia. Śmiało mogę potwierdzić, że decyzja o wyborze WSB była jak najbardziej trafna. Wykwalifikowana kadra, profesjonalna organizacja zajęć i praktyczna wiedza przekazywana na zajęciach – to mieszanka wybuchowa. Gorąco polecam! Ja, na pewno jeszcze tu wrócę!

Bartosz Banachowski

Absolwent kierunku Branding & Content Marketing

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku branding&content marketing w WSB w Opolu.

 

Studia mają charakter praktyczny i ukierunkowane są na rozwój umiejętności. Łączą teorię, opartą na naukowych dowodach, z elementami warsztatowymi oraz wymianą doświadczeń między uczestnikami.  Program realizowany jest w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane oraz mini wykłady z przykładami dobrych praktyk.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 192
Liczba zjazdów: 12
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Kamila C Mnich
Jacek Lipski
Marcin Woźniak
Krzysztof Wadas
Dominik Trzmielewski
Adam Pioch
Anna Przybysz
Andrzej Tucholski
Kamila C. Mnich

Praktyk branży kreatywnej, wykładowca, certyfikowany coach i trener.  

Opiekun merytoryczny kierunku Branding i Content Marketing w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu.  

 

Pracowała w dużych agencjach reklamowych, jako copywriter,...

Jacek Lipski

Praktyk marketingu z ponad 16 letnim doświadczeniem, które zdobywał w agencji reklamowej Vena Art w Lublinie, korporacjach (Żagiel S.A., Vattenfall Distribution Poland) oraz we własnej firmie konsultingowo-szkoleniowej (B&L Consulting).

 

Specjalizuje się w audytach marketingowych...

Marcin Woźniak

Ekspert w zakresie marketingu internetowego. Od 8 lat realizuje działania związane  z przygotowywaniem strategii marketingowych, obsługą social media, kampaniami SEM i przygotowywaniem stron internetowych. Od 2015 roku prowadzi własną agencję EPIC, gdzie skupia się kompleksowo na...

Krzysztof Wadas

Marketingowiec praktyk, ekonomista, psycholog społeczny i trener biznesu. Laureat nagrody Dyrektor Marketingu Roku 2020/2021 w kategorii zespołowej. Od kilkunastu lat pracuje w biznesie, tworzy strategie marek oraz markami zarządza. Obecnie pełni funkcję Dyrektora ds. Marketingu w Agata...

Dominik Trzmielewski

Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Absolwent Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Swoje ponad dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe zdobywał początkowo w dużej warszawskiej kancelarii prawnej obsługującej przedsiębiorców. Obecnie, po...

Adam Pioch

Od ponad 15 lat specjalizuje się w Storytellingu. Tworzy opowieści i uczy jak to robić.  Storytelling wykorzystuje w marketingu, szkoląc swoich klientów z tworzenia angażujących biznesowych opowieści. 

 

Jest współautorem książki Biblia e-Biznesu 2., oraz Biblii e-Biznesu 3....

Anna Przybysz

Szefowa Akademii Icon, Starszy konsultant Icon Strategies. Doświadczenie zdobywała pracując po stronie agencji oraz w działach PR. Przed dołączeniem do Icon Strategies pełniła funkcję PR managera w OFFON Agency, agencji wideomarketingu oraz spółce technologicznej i-systems. Jako...

Andrzej Tucholski

Psycholog biznesu i strateg skuteczności. Ukończył zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim  z semestrem na Universidade Portucalense, a także psychologię biznesu na Uniwersytecie SWPS. Prowadzi zajęcia na Wyższej Szkole Biznesu, Uniwersytecie SWPS, na AGH  oraz w Wyższej Szkole...

Poznaj innych wykładowców

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole

E-mail: opole@wsb.wroclaw.pl
Tel.: 77 401 94 44 77 401 94 01/02/03 539 670 648 539 670 650 698 932 970

Godziny otwarcia:
  • pn-śr: 09:00-17:00
  • cz: 09:00-18:00
  • pt: 09:00-17:00
  • so: 10:00-14:00
Pobierz stronę do PDF