Opis kierunku

Branding jest obecnie jednym z najważniejszych aspektów marketingu. Innowacyjne rozwiązania są natychmiast kopiowane, a różnorodność ciekawych produktów i usług na rynku oraz utrzymująca się tendencja do podnoszenia jakości i obniżania cen, utrudnia konkurowanie. Dlatego współczesny marketing to rywalizacja marek.

Celem studiów jest budowanie kompetencji wśród specjalistów odpowiedzialnych w organizacjach  za komunikację marketingową oraz wśród właścicieli małych firm, poprzez rozwinięcie przez nich umiejętności planowania, tworzenia i dystrybucji treści realizujących strategie wizerunkowe marek. Program integruje teorię i praktykę, aby jak najlepiej przygotować uczestników studiów do konstruktywnego działania w świecie brandingu. 

Co zyskujesz?

  • Zdobędziesz unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania marki, cenione na rynku pracy.
  • Poznasz najlepsze praktyki brandingowe stosowane na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania.
  • Nauczysz się taktycznego działania w mediach społecznościowych, co pozwoli na osiąganie lepszych wyników. 
  • Dowiesz się jak opracowywać strategię działań content marketingowych od strony praktycznej.
  • Odkryjesz i  przećwiczysz sposoby tworzenia wartościowych treści, realizujących strategię komunikacji marki. 
  • Będziesz mógł  omówić swoje doświadczenia z ekspertami i praktykami w branży marketingowej.
  • Rozwiniesz swoją kreatywność i twórcze myślenie.
     

Dla kogo?

  • Studia kierowane są do osób odpowiadających za działania wizerunkowe pracodawcy albo pragnących rozpocząć karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej. 
  • Rekomendowane są również właścicielom małych firm, samodzielnie kreujących własną markę.

Opinie uczestników

Branding & Content Marketing to kolejny po Administracji kierunek studiów podyplomowych, który wybrałem w WSB w Opolu. Dbając o swój rozwój zawodowy i osobisty, postanowiłem skorzystać z bogatej oferty, jaką przygotowała opolska uczelnia. Śmiało mogę potwierdzić, że decyzja o wyborze WSB była jak najbardziej trafna. Wykwalifikowana kadra, profesjonalna organizacja zajęć i praktyczna wiedza przekazywana na zajęciach – to mieszanka wybuchowa. Gorąco polecam! Ja, na pewno jeszcze tu wrócę!

Bartosz Banachowski

Absolwent kierunku Branding & Content Marketing

kg2

Solidna baza wiedzy i narzędzi, ćwiczenia rozwijające kreatywność i wykładowcy otwarci na branżowe dyskusje. To studia, które pomagają spojrzeć na codzienne zawodowe działania z innej perspektywy.

Katarzyna Gierczycka

Absolwentka kierunku Branding & Content Marketing

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu!

do 30 września
700 zł
taniej

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się na studia bez wychodzenia z domu!

Zapisując się do 30 września, zyskujesz 700 zł:

  • 300 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskujesz więcej!
Twoja zniżka wyniesie 900 zł:

  • 500 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku branding&content marketing w WSB w Opolu.

 

Studia mają charakter praktyczny i ukierunkowane są na rozwój umiejętności. Łączą teorię, opartą na naukowych dowodach, z elementami warsztatowymi oraz wymianą doświadczeń między...

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 192
Liczba zjazdów: 12
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Kamila C Mnich
Jacek Lipski
Magdalena Daniłoś
Krzysztof Wadas
Dominik Trzmielewski
Anna Przybysz
Kamil Bolek
Karol Suchodolski
Kamila C. Mnich

Praktyk branży kreatywnej, wykładowca, certyfikowany coach i trener. Opiekun merytoryczny kierunku Branding i Content Marketing w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu oraz Wyższej Szkole Bankowej w Poznaniu. Pracowała w dużych agencjach reklamowych, jako copywriter, członek zespołów...

Jacek Lipski

Ekspert z zakresu budowania strategii marketingowych i planowania działań w social media. Prowadzi firmę B&L Consulting specjalizującą się w doradztwie marketingowym, szkoleniach oraz obsłudze marketingowej małych firm oraz startupów. Doświadczenie zawodowe zdobywał jako...

Magdalena Daniłoś

Ekspert w zakresie komunikacji video marketingowej. Niegdyś dziennikarz, teraz praktyk marketingu. Swoje doświadczenie zdobywała realizując przez ponad 10 lat projekty z obszaru komunikacji video oraz digital marketingu. Szkoleniowiec, wykładowca akademicki oraz opiekun merytoryczny...

Krzysztof Wadas

Zastępca Dyrektora ds. Marketingu w Agata S.A. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS. Marketingowiec, psycholog społeczny, ekonomista i trener biznesu. Swoją wiedzę i kompetencje w obszarze marketingu od lat z sukcesem wykorzystuje w pracy z polskimi markami. Był między innymi kierownikiem...

Dominik Trzmielewski

Członek Okręgowej Izby Radców Prawnych w Warszawie. Absolwent Uczelni Łazarskiego w Warszawie oraz Uniwersytetu Warszawskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywał w dużej warszawskiej kancelarii prawnej obsługującej podmioty gospodarcze. Obecnie, po uzyskaniu tytułu radcy prawnego,...

Anna Przybysz

CEO culturePR.agency. Szkoleniowiec i praktyk branży Public Relations. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z komunikacją medialną oraz content marketingiem. Zawodowo pomaga firmom mówić językiem klienta. Członkini Akademii PRoto. Publikowała m.in. na łamach PRoto, Marketer +,...

Kamil Bolek

Członek zarządu i dyrektor marketingu w LTTM, największej w Polsce grupie świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, w skład której wchodzą LifeTube, TalentMedia i Mellon Media.
Wiedzą o YouTube, youtuberach i influencer marketingu dzieli się na konferencjach,...

Karol Suchodolski

Senior Account Manager & Team Leader - Gaming, związany z branżą marketingu internetowego od 2015 roku. W tym czasie współpracował bezpośrednio z ponad 25 twórcami internetowymi. Współtworzył ponad 350 projektów dla takich marek jak: Acer, Dell, Disney, EA Games, Intel, McDonald's i...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

godziny pracy we wrześniu 2021 r.

ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole

E-mail: opole@wsb.wroclaw.pl
Tel.: 77 401 94 44 77 401 94 01/02/03 539 670 648 539 670 650 698 932 970

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 09:00-17:00
  • so: 09:00-13:00
Pobierz stronę do PDF