Opis kierunku
W dzisiejszym świecie kompetencje w zakresie budowania marki i content marketingu stają jak umiejętność prowadzenia samochodu - potrzebne wszystkim, nie tylko zawodowym kierowcom. Absolwenci kierunku Branding i Content Marketing zdobędą wiedzę i umiejętności, które dadzą im przewagę na rynku, niezależnie od tego, czy planują rozwinąć własny biznes czy pracować dla wybranych marek.

Celem studiów jest budowanie kompetencji wśród specjalistów odpowiedzialnych w organizacjach za komunikację marketingową oraz wśród właścicieli małych firm, poprzez rozwinięcie przez nich umiejętności planowania, tworzenia i dystrybucji treści realizujących strategie wizerunkowe marek. Program integruje teorię i praktykę, aby jak najlepiej przygotować uczestników studiów do konstruktywnego działania w świecie brandingu.

Co zyskujesz?
- Zdobędziesz unikalną wiedzę i umiejętności z zakresu kreowania marki, cenione na rynku pracy.
- Poznasz najlepsze praktyki brandingowe stosowane na świecie oraz skuteczne i łatwe do zaimplementowania rozwiązania.
- Nauczysz się taktycznego działania w mediach społecznościowych, co pozwoli na osiąganie lepszych wyników.
- Dowiesz się jak opracowywać strategię działań content marketingowych od strony praktycznej.
- Odkryjesz i przećwiczysz sposoby tworzenia wartościowych treści, realizujących strategię komunikacji marki.
- Będziesz mógł omówić swoje doświadczenia z ekspertami i praktykami w branży marketingowej.
- Rozwiniesz swoją kreatywność i twórcze myślenie.
Dla kogo?
Studia kierowane są do osób rozpoczynających przygodę z marketingiem, właścicieli małych firm, samodzielnie budujących swoją markę oraz ludzi odpowiadających za działania wizerunkowe pracodawcy albo pragnących budować karierę w agencjach reklamowych, brandingowych, działach komunikacji i marketingu firm lub jednostek administracji publicznej.
Dodatkowe informacje
Studia mają charakter praktyczny i ukierunkowane są na rozwój realnych umiejętności.
Łączą teorię, opartą na naukowych dowodach, z elementami warsztatowymi oraz wymianą doświadczeń między uczestnikami. Program realizowany jest w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane oraz miniwykłady z przykładami dobrych praktyk.
Zajęcia prowadzone są przez ekspertów i praktyków w branży kreatywnej, posiadających wieloletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej. Dla uczestników studiów przygotowano autorskie materiały dydaktyczne, wraz z rekomendacjami książek, artykułów oraz filmów, będących inspiracją i wiarygodnym źródłem wiedzy z zakresu brandingu i content marketingu.
Opinie uczestników

Branding & Content Marketing to kolejny po Administracji kierunek studiów podyplomowych, który wybrałem w WSB w Opolu. Dbając o swój rozwój zawodowy i osobisty, postanowiłem skorzystać z bogatej oferty, jaką przygotowała opolska uczelnia. Śmiało mogę potwierdzić, że decyzja o wyborze WSB była jak najbardziej trafna. Wykwalifikowana kadra, profesjonalna organizacja zajęć i praktyczna wiedza przekazywana na zajęciach – to mieszanka wybuchowa. Gorąco polecam! Ja, na pewno jeszcze tu wrócę!
Program studiów
Program studiów podyplomowych na kierunku branding&content marketing w WSB w Opolu.
Studia mają charakter praktyczny i ukierunkowane są na rozwój umiejętności. Łączą teorię, opartą na naukowych dowodach, z elementami warsztatowymi oraz wymianą doświadczeń między uczestnikami. Program realizowany jest w oparciu o studia przypadków, ćwiczenia, dyskusje moderowane oraz mini wykłady z przykładami dobrych praktyk.
Wykładowcy
Kontakt
Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji
ul. Augustyna Kośnego 72
45-372 Opole
E-mail: opole@wsb.wroclaw.pl
Tel.:
77 401 94 44
77 401 94 01/02/03
539 670 648
539 670 650
698 932 970
- pn-śr: 09:00-17:00
- cz: 09:00-18:00
- pt: 09:00-17:00
- so: 10:00-14:00