Zostań studentem WSB!

Studentem studiów II stopnia (magisterskich) może zostać każda osoba z wykształceniem wyższym - absolwent dowolnego kierunku, dowolnej uczelni. O przyjęciu na studia decyduje kolejność zgłoszeń. Jeśli nie masz odebrałeś jeszcze dyplomu studiów I stopnia, możesz zarezerwować wcześniej zapisując się online. Umowę edukacyjną podpiszesz po skompletowaniu niezbędnych dokumentów.

Zapisz się na studia II stopnia w 4 prostych krokach:

KROK 1.

Wybierz studia

  • Wybierz zarządzanie w formule tradycyjnej, w połączeniu ze studiami podyplomowymi lub w trybie on-line.
  • Wypełnij formularz na stronie www. Po zakończeniu rejestracji wyślemy na Twój adres e-mail automatycznie wygenerowane i wypełnione formularze. Bądź spokojny, nasz system poprowadzi Cię przez proces zapisu, przypomni o potrzebnych dokumentach i upływających terminach.
  • Pamiętaj, że warunkiem przyjęcia na wybrany kierunek jest dostarczenie kompletu dokumentów. Decyduje kolejność zgłoszeń.
KROK 2.

Skompletuj dokumenty

  • kwestionariusz zawierający podanie o przyjęcie na studia
  • 2 kopie dyplomu ukończenia studiów wyższych  - oryginał lub odpis do wglądu
  • jedno kolorowe zdjęcie (zgodne z wymogami zdjęć do dowodów osobistych i paszportów )
  • w przypadku zmiany imienia lub nazwiska na którymkolwiek z dokumentów składanych w procesie rekrutacji – do wglądu dowód osobisty, akt małżeństwa, decyzję administracyjną albo orzeczenie sądu.
  • podpisana umowa w dwóch egzemplarzach
  • ślubowanie
  • dowód wniesienia opłaty wpisowej, którą można uiścić przelewem na konto numer 95 1020 5242 0000 2602 0187 5798 (nie dotyczy w okresie promocji 0 zł wpisowego). Dowód opłaty prosimy opisać tytułem: imię i nazwisko oraz adres osoby zapisanej na studia

Uzupełnij później

Jeśli nie uda Ci się zgromadzić wszystkich dokumentów, brakujące możesz przesłać listownie lub dostarczyć osobiście do Biura Rekrutacji w uzgodnionym terminie.

Przydatne dokumenty:

KROK 3.

Dostarcz dokumenty do Biura Rekrutacji

Złóż komplet dokumentów wraz z podpisaną umową o świadczenie usług edukacyjnych.

Po skompletowaniu wszystkich dokumentów otrzymasz wpis na listę na studia oraz informacje o tym, kiedy uzyskasz dostęp do swoich planów zajęć, harmonogramów i legitymacji.

Bądź spokojny, w razie pytań, pracownicy Biura Rekrutacji pomogą Ci i przekażą wszelkie niezbędne informacje.

KROK 4.

To już! Jesteś studentem WSB!

 

Teraz możesz:

  • zalogować się do Extranetu
  • sprawdzić harmonogram pierwszego zjazdu
  • dowiedzieć się, kiedy odbędzie się uroczysta Inauguracja roku akademickiego
  • przeczytać w “Strefie studenta”  o tym, co i gdzie jako student będziesz mógł załatwić, a także o organizacjach studenckich, do których będziesz mógł dołączyć.
Projekt
Zamówienie na fakturę

Zamówienie na fakturę można przesłać pisemnie na adres Wyższej Szkoły Bankowej w Opolu: ul. Augustyna Kośnego 72 , 45-372 Opole z dopiskiem: kwestura, faxem 77 401 94 20 lub na adres e-mailowy: dofs.opole@wsb.wroclaw.pl.

Koperta
Korespondencję i pytania kieruj do

Biuro Rekrutacji

ul. Augustyna Kośnego 72

Tel.: 77 401 94 44 /01/02/03

E-mail: opole@wsb.wroclaw.pl

Godziny otwarcia


poniedziałek: 09:00-17:00
wtorek: 09:00-17:00
środa: 09:00-17:00
czwartek: 09:00-17:00
piątek: 09:00-17:00
sobota: 09:00-14:00

Nie czekaj, wypełnij formularz rejestracyjny i zgłoś się na studia już dziś.

do 30 maja
czesne już od
348 zł
323 zł
miesięcznie

Zapisując się do 30 maja, zyskujesz:

  • 600 zł dzięki zniżce w czesnym, która rozliczana jest w czasie dwóch lat studiów. Na pierwszym roku Twoje czesne jest 300 zł tańsze, tak samo jak na drugim roku.
  • dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej.