Opis kierunku

Kierunek e-commerce jest kierunkiem realizowanym w 100% online. Podczas 9 miesięcy nauki, uczestnicy zdobędą praktyczne umiejętności sprzedaży i rozwoju marki w Internecie. Układając program studiów, wyszliśmy z założenia, że posiadanie dobrego produktu czy usługi to tylko część sukcesu. Jeśli nie będziemy pokazywać klientom marki i promować jej w Internecie, to zmniejszymy lub całkowicie uniemożliwimy sprzedaż naszych produktów i usług. Studia e-commerce nauczą uczestników, jak z sukcesem sprzedawać online, docierać do klientów,  pokażą jakie są zagrożenia i możliwości tej formy biznesu. Warsztaty prowadzone są przez praktyków, którzy w e-commerce mają olbrzymie doświadczenie, które zdobyli popełniając błędy, przed którymi uchronią uczestników tego kierunku. Podczas studiów testowanych będzie wiele narzędzi, więc każdy będzie mógł z łatwością dopasować rozwiązania do własnego biznesu. 

E-commerce

Co zyskujesz?

  • będziesz na bieżąco z trendami sprzedażowymi rynku e-commerce
  • będziesz wiedział co zrobić, krok po kroku, by stworzyć własny biznes online
  • poznasz skuteczne narzędzia do promowania własnej sprzedaży internetowej i zaistnienia w sieci
  • zdobędziesz umiejętność zbudowania silnej marki online
  • będziesz znał możliwości i zagrożenia wynikające z działania na tym rynku
  • zajęcia będą prowadzone przez doświadczonych ekspertów znających i tworzących firmy na rynku e-commerce
  • zajęcia są w 100% prowadzone online, więc nie tracisz czasu na dojazdy na zajęcia

Dla kogo?

  • specjaliści ds. sprzedaży
  • specjaliści ds. sprzedaży internetowej
  • specjaliści ds. e–commerce
  • pracownicy agencji PR 
  • specjaliści ds. rozwoju rynków
  • specjaliści ds. marketingu internetowego
  • właściciele firm
  • menadżerowie

Studia podyplomowe online

Studia na tej specjalności prowadzone są zawsze w formule online (bez względu na sytuację pandemiczną).
Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i kolegami z grupy kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem, łącząc się z nami z miejsca, w którym aktualnie przebywasz.

 

Korzyści ze studiowania online.
Możliwość studiowania online, bez wychodzenia z domu, to duża oszczędność czasu. Dodatkowym atutem studiów w WSB, jest darmowa licencja do MS 365 dla uczestników, dzięki której będziesz mieć dostęp do niezbędnych narzędzi wykorzystywanych w procesie nauczania.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku E-commerce.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 171
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Paweł Tkaczyk
Ewa Baryła
Adrian Pakulski
Anita Walkowska
Michał Kukliński
Marcin Kuna
Damian Kołata
Paweł Tkaczyk

Jak sam twierdzi – zarabia na życie opowiadaniem historii. Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza startupom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Startup Weekend czy Startup Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog...

Ewa Baryła

Jest doświadczonym trenerem, menadżerem, autorką artykułów oraz liderem wielu projektów, również międzynarodowych. Przez kilkanaście lat pracowała w międzynarodowym koncernie jako menadżer ds. rozwoju i trener. Obecnie jest członkiem zarządu i trenerem w firmie szkoleniowo –...

Adrian Pakulski

CEO agencji SEO Paq Studio i współwłaściciel spółki e-commerce'owej z branży motocyklowej Enduro7. Od 9 lat zajmuje się SEO i pozycjonowaniem w Google ze szczególnym uwzględnieniem e-commerce. Odpowiedzialny za budowę strategii pozyskiwania ruchu z wyszukiwarek dla firm B2B, B2C oraz...

Anita Walkowska

Absolwentka studiów wyższych z dziedziny zarządzania, specjalista ds marketingu internetowego, certyfikowany partner Google, konsultant, coach. Łączy kreatywność z wieloletnią praktyką w tworzeniu, rozwijaniu i prowadzeniu skutecznych strategii marketingu cyfrowego w zakresie szeroko...

Michał Kukliński

Od kilku lat z powodzeniem działa w branży SEO, obecnie jako CEO Agencji Marketingowej Efectownia. Zajmuje się tam szeroko rozumianym marketingiem internetowym. W swoich działaniach stawia na kompleksowość, oferując swoim klientom pozycjonowanie stron www, prowadzenie profili w social...

Marcin Kuna

Absolwent studiów wyższych zaawansowanego marketingu w Wielkiej Brytanii, specjalista ds. Marketingu Internetowego, obecnie w końcowej fazie studiów doktorskich w zakresie marketingu i ekonomii ze specjalizacją w marketingu w mediach społecznościowych, konsultant i analityk z...

Damian Kołata

E-Commerce Operations Director na Polskę i Europę Wschodnią w firmie Fiege. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu łańcuchem dostaw w międzynarodowym środowisku. Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu, Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Akademii Leona...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Brzozowa 5/7
93-101 Łódź

E-mail: rekrutacja@wsb.lodz.pl
Tel.: 42 214 44 70 42 214 44 71
Infolinia: 42 293 04 41

Godziny otwarcia:
  • pn-pt: 08:00-16:00
Pobierz stronę do PDF