Co zyskujesz, studiując design w biznesie w WSB?

licencjackie
  • To nowatorski kierunek, który umożliwi Ci kreatywne działania projektowe. W połączeniu z elementami studiów biznesowych pomogą w tworzeniu innowacji procesowych i produktowych.
  • Studia pomogą Ci zrozumieć zależności pomiędzy światem sztuki i biznesu oraz zasady ich  kreowania.
  • Wykorzystasz na zajęciach różnorodne oprogramowanie komputerowe wspomagające procesy projektowe.
  • Będziesz pracował z różnymi materiałami, z użyciem nowoczesnych i tradycyjnych technik plastycznych, zarówno w murach uczelni, jak i podczas warsztatów czy plenerów.
licencjackie
  • Nauczysz się m.in zasad ergonomii, rysunku technicznego i poznasz zagadnienia związane ze sztuką aktualną i historią designu.
  • Na zajęciach z zakresu marketingu i reklamy dowiesz się o innowacyjnych metodach promocji i sprzedaży wyrobów oraz usług.
  • Zajęcia z modułu biznesowego rozszerzą zakres Twoich kompetencji i przygotują Cię do sprawnego wejścia na rynek pracy.
  • Zdobędziesz wiedzę z zakresu projektowania, zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej.

 

Gwarancja uruchomienia kierunku!

ikonki
praktyczne zajęcia
ikonka
nauka na aktualnych oprogramowaniach do projektowania
ikonki
umiejętność oprogramowania 2D i 3D

Nie czekaj, załóż Konto Kandydata i zapisz się online na studia

do 26 marca
czesne już od
375 zł
308 zł
miesięcznie

Zapisując się do 26 marca, zyskujesz: 

  • 885 zł dzięki zniżce w czesnym, która jest rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

 

 

 

 

 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 283 zł

Jeśli jesteś absolwentem uczelni WSB lub DSW, zyskasz jeszcze więcej. Twoja zniżka w czesnym wyniesie 1500 zł i będzie również rozliczana na pierwszym roku studiów, obniżając proporcjonalnie każdą kolejną opłatę czesnego. 

Dodatkowo jesteś zwolniony z opłaty wpisowej. 

 

Promocja dotyczy oferty dostępnej w rekrutacji zimowej. 

Czego nauczysz się w trakcie studiów?

licencjackie
Wykorzystywać zdolność kreatywnego myślenia, niezbędnego podczas procesu świadomego kształtowania wizerunku firmy/produktu/usługi.
licencjackie
Stosować metody tworzenia innowacyjnych rozwiązań w oparciu o zasady design thinking
Zastosować wiedzę i umiejętności z zakresu projektowania 2D i 3D.
licencjackie
Zaprojektować skuteczne procesy sprzedaży, bazując na analizie zachowań, nawyków i sposobie postrzegania klienta.
licencjackie

Zobacz specjalności na tym kierunku

Specjalności:
Design produktów i usług
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe
od 458 zł
Fotografia reklamowa
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe
od 458 zł
Game Design
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe Od marca
od 400 zł 467 zł
Home Design
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe
od 458 zł
Nowe technologie w designie
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe
od 458 zł
Projektowanie marki i wizerunku firmy
Niestacjonarne Stacjonarne Tradycyjne Hybrydowe Od marca
od 400 zł 467 zł

Wykładowcy

Izabela Matuszewska
Wojciech Adamiak
Magdalena Stefaniak
Tomasz Słaboń
Krzysztof Chmielewski
dr inż. Michał Nowicki
Monika Rak
andrzej marjański
andrzej jackiewicz
Izabela Matuszewska 

Absolwentka ASP w Łodzi. Dyplom z Fotografii reklamowej został nagrodzony Nagrodą Galerii 86 przyznana na XX konkursie im. Władysława Strzemińskiego. W roku 2000 dzięki wygranemu konkursowi „Outbreak” otrzymała stypendium w Szwecji Örebro Konskola. Swoje prace prezentowała na...

Wojciech Adamiak

Posiada dziesięcioletnie doświadczenie przy tworzeniu i reklamie rozwiązań internetowych, w tym prowadzeniu kampanii marketingowych, a także wiedzę i doświadczenie w realizacji kampanii w Social Media: - kampanie reklamowe w ramach kanałów social media (kampanie obejmujące takie media...

Magdalena Stefaniak

Absolwentka ASP w Łodzi na kierunku Projektowanie Graficzne ze specjalizacją w Identyfikacji Wizualnej. Od 11 lat CEO / dyrektor kreatywny Agencji Reklamowej MARKINI. Przygotowuje kompleksową strategię wizualną dla marek, tworzy  key visuale oraz hasła reklamowe. Projektuje logotypy oraz...

Tomasz Słaboń

Absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi (dyplom w pracowni grafiki warsztatowej i malarstwa) oraz Wyższej Szkoły Gospodarowania Nieruchomościami w Warszawie (Wydział Ekonomii). Manager od ponad 20 lat jest związany z branżą reklamową. Przez ostatnie 12 lat współtworzy Agencję...

Krzysztof Chmielewski

Absolwent Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej Telewizyjnej i Teatralnej w Łodzi na Wydziale Operatorskimi i Realizacji Telewizyjnej. Od ponad 10 lat zawodowo związany z branżą multimedialną w szczególności wideo. Karierę swoją rozpoczynał jako dziennikarz radiowy i telewizyjny. Autor...

dr inż. Michał Nowicki

Zaangażowany w pracę adiunkt w grupie pracowników badawczo-dydaktycznych Wydziału Organizacji i Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Członek grupy badawczej OPI 4.0 - Organizational Problems of Industry 4.0 Recenzent dla wydawnictwa MDPI oraz IDEAS SPREAD Publisher (Journal of Economics...

Monika Rak

Doktor sztuk plastycznych, artystka działającą na pograniczu rysunku i tkaniny. W swojej pracy doktorskiej „Konstrukty rysunkowe.  W poszukiwaniu plastycznych metod analizy rzeczywistości” podjęła próbę wyznaczenia własnej kategorii plastycznej nazwanej konstruktem rysunkowym,...

dr Andrzej Marjański

Doktor nauk o zarządzaniu. Jego zainteresowania naukowe i badawcze oraz działalność ekspercka związane są z przedsiębiorczością rodzinną, zarządzaniem małymi i średnimi przedsiębiorstwami, strategiami rozwoju przedsiębiorstw oraz bezpieczeństwem i zarządzaniem...

Andrzej Jackiewicz

Opiekun merytoryczny kierunku studiów podyplomowych "Rachunkowość finansowa i podatki" w WSB w Łodzi, wieloletni kierownik studiów podyplomowych „Rachunkowość finansowa i podatkowa” w Społecznej Akademii Nauk w Łodzi. Do 2022 r. prowadził wykłady z rachunkowości finansowej,...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF