Krystyna Laudańska
Krystyna Laudańska

mgr ekonomii, absolwentka Wydziału Ekonomicznego  Uniwersytetu Marii Curie Skłodowskiej;  nauczyciel dyplomowany; ukończyła studia podyplomowe w zakresie  zarządzania oraz fundusze strukturalne UE i kierowanie projektami na Uniwersytecie Gdańskim;  kurs kwalifikacyjny z nadzoru pedagogicznego. Posiada 30-letnie doświadczenie w  pracy w oświacie w tym w szkole zawodowej  i kilkunastoletni staż pracy w nadzorze pedagogicznym na stanowiskach Wizytatora i Dyrektora Wydziału. Przez 3 kadencje pełnienia funkcję rzecznika dyscyplinarnego dla nauczycieli, edukatora i trenera szkoły zawodowej z ramienia Krajowego Ośrodka Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej oraz eksperta awansu zawodowego nauczycieli. Jest autorką licznych programów szkoleń dla nauczycieli i kadry zarządzającej w oświacie, współautorką pierwszego programu modułowego do zawodu technika ekonomisty. Współpracuje z uczelniami wyższymi w zakresie form doskonalenia zawodowego nauczycieli; prowadzi zajęcia  na studiach podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego i zarządzania oświatą.

Aniceta Bosak

licencjonowany trener i coach Franklin University oraz Transforming Communication. Doświadczona specjalistka od budowania relacji, rozwoju. Trener szkoleń związanych z kontaktem z klientem (sprzedaż, obsługa klienta, profesjonalna prezentacja biznesowa i negocjacje) oraz umiejętnościami menedżerskimi. Coach i mentor.

Elżbieta Januszewska
Elżbieta Januszewska

 Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Politechniki Gdańskiej. Trzydzieści lat doświadczenia  
w pracy z ludźmi i organizacjami w edukacji - wizytator w kuratorium oświaty, urzędnik administracji przy wojewodzie, wieloletni dyrektor publicznego liceum a obecnie niepublicznej szkoły podstawowej. Skutecznie wspiera w rozwoju osobistym i zawodowym przyszłych kandydatów na dyrektorów szkół, wprowadzając w tajniki zarządzania, organizacji i budżetu szkoły. Posiada certyfikaty w zakresie kompetencji coachingowych, trenerskich, edukatorskich, public relations, technik rozwiązywania problemów pedagogicznych, personalnych. Trener umiejętności kompetencji miękkich. Współpracuje z uczelniami wyższymi prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu przygotowania pedagogicznego i zarządzania oświatą. Główne obszary pracy to: komunikacja, autoprezentacja, efektywność, marka osobista, zarządzanie przez wartości. Specjalistka w tworzeniu koncepcji pracy i wizji rozwoju szkoły. 

Anna Olszewska Mrotek
Anna Olszewska Mrotek

Wieloletnia dyrektor szkoły publicznej, doświadczona edukator, mentor, trener, coach, doradca zawodowy i personalny, tutor. Dyrektor d.s. formalno-prawnych i finansowych w szkołach niepublicznych. Prowadzi własną firmę konsultingowo-szkoleniową. Autorka ponad setki programów kursów i szkoleń. Konsultant, mentor, trener kompetencji przywódczych, menadżerskich i zarządczych dyrektorów szkół. Specjalista praktyk w zakresie m.in. uzyskiwania wysokich efektów kształcenia, budowania motywujących systemów oceniania, wprowadzania zmian w procesach edukacyjnych, stosowania prawa oświatowego, zarządzania szkołą, marketingu usług edukacyjnych, budowania wizerunku oraz promocji szkoły.  Współpracuje z uczelniami wyższymi prowadząc zajęcia na studiach podyplomowych z zakresu przygotowania nauczycieli i kadry kierowniczej do pracy w jednostkach systemu oświaty. 

Iwona Romanowska

Nauczyciel dyplomowany, edukator dorosłych, certyfikat inspektora RODO i audytora systemów bezpieczeństwa danych osobowych. Doświadczenie w pracy w szkole zawodowej i w nadzorze pedagogicznym na stanowiskach nauczyciel przedmiotów zawodowych, z-ca dyrektora szkoły zawodowej i zespołu placówek oświatowo-wychowawczych, wizytator. Specjalistka w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz edukacji i pomocy społecznej na poziomie samorządu gminnego i powiatowego – pełniła funkcje naczelnika Wydziału Edukacji w Starostwie Powiatowym w Wejherowie, Z-cy Burmistrza ds. społecznych Miasta Rumi oraz dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Wejherowie. Bogate doświadczenie w zakresie szkolenia kadr oświaty i pomocy społecznej województwa pomorskiego oraz prowadzenie zajęć na studiach podyplomowych z zakresu zarządzania oświatą. 

Jolanta Tersa

absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego - magister filologii polskiej, studia podyplomowe  w zakresie: Samorządu Terytorialnego i Rozwoju Lokalnego - Uniwersytet Warszawski,  projektów i prawa unijnego – Politechnika  Gdańska. 18 lat pracy nauczycielskiej, 21 lat w samorządzie powiatowym na stanowisku dyrektora wydziału edukacji, kwalifikacje do zarządzania szkołami, finansowania zadań oświatowych.   Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń i seminariów,  współpracy międzysamorządowej, przygotowaniu i prowadzeniu projektów edukacyjnych. Za swój priorytet uznaje działania na rzecz rozwoju i podniesienia jakości pracy szkół i placówek.

Grzegorz Machola 

Nauczyciel dyplomowany, informatyki i teleinformatyki. Posiada doświadczenie w pracy w szkołach wszystkich typów. Od 15 lat zajmuje stanowiska kierownicze w placówkach oświatowych, a od 9 jest dyrektorem Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych. Certyfikowany Trener i egzaminator programów: ECDL - Europejski Certyfikat Umiejętności Komputerowych „Intel nauczanie ku przyszłości” i „Lokalnych akademii Cissco”. Zwolennik wdrożeń nowoczesnych technologii w zarządzaniu placówką. Współpracował z Politechniką Gdańską oraz Uniwersytetem Białostockim w zakresie kształcenia nauczycieli informatyki i uzyskania kwalifikacji pedagogicznych, a także Gdańską Szkołą Wyższą na kierunku Zarządzanie i inżynieria produkcji w zakresie projektowania inżynierskiego (CAD).  

 

Dariusz Zelewski

Dyrektor Szkoły Podstawowej, nauczyciel dyplomowany, ekspert ds. awansu zawodowego.  Trener w edukacji, współpracuje z Centrum Edukacji Obywatelskiej jako asystent Szkół Uczących Się oraz Dyrektor Konsultant Studiów Podyplomowych Liderów Oświaty. Od ponad 20 lat wspiera organizacje pozarządowe w zakresie doradztwa oraz współpracy z administracją samorządową.