Dorota Mejri

trener biznesu, coach, psycholog, certyfikowany trener Fris, coach Action Learning, obecnie prowadzi własną firmę szkoleniową GROWTH ZONE

opiekun merytoryczny kierunku Zarządzanie kryzysem i zmianą
Zajmuje się wspieraniem firm i organizacji w doskonaleniu kompetencji kadry zarządzającej i ludzi, którymi kierują. Od ponad 20 lat prowadzi warsztaty i realizuje projekty doradcze z zakresu przywództwa, komunikacji menedżerskiej, zarządzania kryzysem i zmianą, budowania zespołu i efektywności osobistej. Uczestniczy w projektach optymalizujących procesy w firmach produkcyjnych, wspierając rozwój kompetencji miękkich ich liderów w duchu lean management.  Ekspert INFOR WIDEOAKADEMII HR w obszarze zarządzania zmianą.
Przeprowadziła dziesiątki szkoleń i warsztatów z zakresu zarządzania i rozwijania kompetencji menedżerskich dla m.in. Agroma Olsztyn Sp. z o.o., Energetyka Cieplna Opolszczyzny, Dr. Oetker, Poczta Polska S.A., Atos Origin Polska, Elzab. S.A., Servisco Sp. z o.o., Cormay Medical, Reckitt Benckiser, BGDe, OCE Poland, Alcatel, OPEC, SUPER MEDIA, Dalkia Warszawa, PGE Dystrybucja S.A, Maflow Boryszew Group, Asseco Poland, Koncern farmaceutyczny Merck Poland, Emmerson, Wielton, CNH Industrial i wielu innych.
Publikuje dla miesięcznika Personel i Zarządzanie. Autorka książki „Mistrz, brygadzista, lider – szefowie pierwszej linii – miękki poradnik dla zarządzających produkcją” oraz eseju w książce „Lwice biznesu”. Członek grupy Experiential Educators Europe, w ramach której uczestniczy w wymianie wiedzy i doświadczenia, prowadząc warsztaty na terenie Europy i zapraszając zagranicznych trenerów do prowadzenia warsztatów w Polsce. Pracowała m.in. w Izraelu, współprowadząc warsztaty w zagrożonych rejonach w przy granicy ze Strefą Gazy.
Członek Rady Izby Gospodarczej Regionu Płockiego, w ramach której aktywnie uczestniczy w organizowanych przez nią inicjatywach biznesowych (Forum Biznesu, Śniadania biznesowe, warsztaty dla firm, członków Izby Gospodarczej).  Aktywnie współpracuje z Miastem Płock, współorganizując wydarzenia w ramach Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. 
Pomysłodawczyni i współorganizatorka cyklicznej konferencji Płockie Spotkania z Rozwojem Osobistym, której ideą przewodnią jest wspieranie i rozwijanie umiejętności osobistych: przedsiębiorczości, automotywacji, asertywności, inteligencji emocjonalnej i komunikacji. 
Autorka projektów: Konferencja Liderów Przedsiębiorczości oraz Akademia Menedżera Growth Zone adresowanych do wszystkich, którzy chcę rozwijać swoje kompetencje liderskie i interpersonalne.
Praktyk zarządzania: w przeszłości kierownik HR w firmie budowlanej, obecnie prowadzi własną firmę szkoleniową GROWTH ZONE
Prywatnie miłośniczka wspinaczki, jazdy na rolkach, tańca oraz wędrówki z plecakiem.
WYKSZTAŁCENIE 
•    Coaching i Mentoring Organizacyjny (Uniwersytet Łódzki)
•    CoachWise Coaching Essentials  - Coaching Center Warszawa
•    CoachWise Mentoring Essentials  - Coaching Center Warszawa
•    Szkoła Trenerów i Psychoterapeutów Gestalt - Instytut Terapii Gestalt w Krakowie
•    Zarządzanie Zasobami Ludzkimi – Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie – studia podyplomowe
•    Zarządzanie i Marketing - Politechnika Lubelska.
•    Magister Psychologii - Katolicki Uniwersytet Lubelski

CERTYFIKATY
•    CoachWise Coaching Certificate - Coaching Center Warszawa
•    CoachWise Mentoring Certificate - Coaching Center Warszawa
•    Certyficate of Active Reviewing Metod – dr Roger Greenaway
•    Certyfikowany Trener FRIS
•    Coach Action Learning (WIAL POLSKA)
 

Andrzej Biziuk
Andrzej Biziuk

Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Dyrektor zarządzający i konsultant w zespole LeanQ Team. Zrealizował kilkaset szkoleń oraz warsztatów z zakresu zarządzania zespołem, organizacji pracy liderów, programów sugestii pracowniczych, design thinking oraz treningu trenerów. Posiada doświadczenie zawodowe oraz doradcze w firmach usługowych, produkcyjnych i handlowych z branży m.in. kosmetycznej, papierniczej, FMCG, poligraficznej, spożywczej, dystrybucyjnej i meblarskiej. Specjalizuje się w narzędziach miękkich wspierających wdrożenie Lean Management (LM) oraz narzędziach LM wspomagających zarządzanie wynikami i zespołami. W ciągu ostatnich lat lider i konsultant projektów rozwojowych z zakresu LM; wcześniej Dyrektor Handlowy, Szef Zespołu Trenerów oraz Dyrektor Zarządzający w firmach usługowych i produkcyjnych. Współtwórca programów szkoleniowych Akademia Lean Managera oraz Certyfikowany Koordynator Lean.

Piotr Bielawski

Konsultant i trener LeanQ Team

kilkadziesiąt warsztatów wdrożeniowych z zakresu Lean Leadership, Lean Management i ScrumLean
 w ciągu ostatnich kilkunastu lat project manager w projektach z zakresu doskonalenia efektywności procesów produkcyjnych oraz budowy kultury ciągłego doskonalenia,  Szef Działu Lean, Szef Działu Planowania, Dyrektor produkcji, Dyrektor Operacyjny
doświadczenie w firmach produkcyjnych m.in. poligraficznych i opakowaniowych, mechanicznych, budowy narzędzi oraz usługowych m. in. w edukacji
specjalizuje się w analizie i doskonaleniu procesów produkcyjnych, Wizualnym zarządzaniu wynikami, zarządzaniu projektami, TWI, Lean Lidership, Zarządzaniu Utrzymaniem Ruchu, projektowaniu i zarządzaniu procesami, optymalizacji kosztów wytworzenia

Łukasz Serafinowski wsb
Łukasz Serafinowski

Absolwent Wydziału Zarządzania Politechniki Gdańskiej. Konsultant i project manager w zespole LeanQ Team. Zrealizował kilkadziesiąt szkoleń i warsztatów z zakresu Lean Management, Business Excellence i budowy kultury Lean w organizacjach z wykorzystaniem gier symulacyjnych. Specjalizuje się we wspieraniu projektów transformacji procesów; projektowaniu, zarządzaniu i optymalizacji procesów biznesowych; wprowadzaniu mechanizmów zwinnego zarządzania (Scrum, ScrumLean) procesami usługowymi i produkcyjnymi; prowadzeniu audytów procesowych organizacji usługowych i produkcyjnych. W zespole LeanQ Team odpowiedzialny za: projektowanie oraz rozwój decyzyjnych i procesowych gier symulacyjnych; Diagnozy organizacji z wykorzystaniem narzędzi process mining i business intelligence. Posiada doświadczenie doradcze w: usługach [HR, SSC (Centra usług wspólnych), laboratoria, gastronomia, edukacja, usługi logistyczne], IT, produkcji (elektroniczna, mechaniczna, systemy przeciwpożarowe, meblarska, spożywcza), TLS (transport, logistyka, spedycja).

Arkadiusz Tałałaj
Arkadiusz Tałałaj

Absolwent Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Konsultant i  project manager w zespole LeanQ Team. Zrealizował kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu Lean Management oraz Supply Chain Management (SCM). Posiada doświadczenie zawodowe i doradcze w przemyśle m.in. elektronicznym, motoryzacyjnym, mechanicznym, meblarskim, obróbki tworzyw sztucznych, branży wydawniczej i dystrybucyjnej. Specjalizuje się w zarządzaniu łańcuchem dostaw, optymalizacji procesów logistycznych, wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań informatycznych i procesowych z wykorzystaniem narzędzi LM: Value Stream Mapping, 5S, Standaryzacja Pracy, One-Piece-Flow, MRP, Kanban. w ciągu ostatnich lat lider i konsultant projektów z zakresu optymalizacji łańcucha dostaw oraz efektywności produkcji; wcześniej m. in. Master Planner, Kierownik Logistyki i Szef Produkcji. Twórca projektów edukacyjnych Szkoła Planisty Produkcji oraz Szkoła Zakupów i Zaopatrzenia; autor artykułów i publikacji z zakresu logistyki i łańcucha dostaw.

Anna Worsztynowicz

Certyfikowany Trener i Partner FRIS®. Psycholog, certyfikowany coach (ACC ICF oraz EPC - Erickson Professional Coach), wykładowca akademicki (m.in. Uniwersytet Śląski, Uniwersytet SWPS, Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku). Właścicielka firmy „Praktyka psychologiczna. Coaching”. Od ponad 20 lat przekazuje praktyczną wiedzę z zakresu psychologii podczas wykładów, szkoleń i warsztatów. Od kilku lat z sukcesem wspiera klientów indywidualnych i biznesowych jako coach i konsultant. Specjalizuje się w rozwoju kompetencji osobistych i społecznych (efektywna komunikacja, budowanie relacji, udzielanie informacji zwrotnych, asertywność), w rozwijaniu kompetencji menedżerskich oraz w budowaniu/rozwijaniu zespołów. Spędziła kilka tysięcy godzin w salach wykładowych i szkoleniowych oraz kilkaset godzin "w relacji jeden na jeden" jako coach i konsultant.

Maciej Worsztynowicz wsb
Maciej Worsztynowicz

Absolwent Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Śląskiej. Konsultant i project manager w zespole LeanQ Team. Zrealizował kilkaset szkoleń i warsztatów z zakresu Lean Management (LM). Posiada doświadczenie doradcze w przemyśle m.in. motoryzacyjnym, elektronicznym, mechanicznym, obróbki tworzyw sztucznych i spożywczym. Specjalizuje się w optymalizacji i doskonaleniu procesów w oparciu o Value Stream Mapping (VSM), realizacji projektów wdrożeniowych z zakresu doskonalenia procesów produkcyjnych oraz optymalizacji łańcucha dostaw z wykorzystaniem narzędzi Lean Management. W ciągu ostatnich lat lider i konsultant projektów wdrożeniowych z zakresu inżynierii procesu i zarządzania produkcją: wcześniej m.in. Inżynier Procesu, Lider Nowych Uruchomień, Kierownik Działu Optymalizacji Procesów Produkcyjnych oraz Menedżer Lean.