Opis kierunku

Studia w formule online (synchronicznie).


Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

sposób realizacji studiów - tradycyjny

Od początku istnienia reklamy stosujemy pewne taktyki i praktyki komunikacyjne. Część z nich nie działa, część działa, ale czy wiemy dlaczego tak się dzieje? Jakie mechanizmy sprawiają, że od produktu A wolimy produkt B? Dlaczego odbiorcy z chęcią słuchają jednej marki, a drugiej nie lubią? 
Podstawą jest bardzo dobre poznanie współczesnego konsumenta, ponieważ to z nim rozmawia nasza marka. Jak prowadzić rozmowę, byśmy doszli w tej podróży do wspólnego celu? Nauczymy Cię tego na studiach podyplomowych Psychologia reklamy i komunikacji. 

SP

Co zyskujesz?

  • Dowiesz się, jakie mechanizmy psychologiczne wykorzystywane są w reklamie.
  • Nauczysz się, jak tworzyć skuteczne strategie marketingowe.
  • Będziesz wiedzieć, jak komunikować się z otoczeniem marki i wszystkimi jej interesariuszami.
  • Pokażemy Ci, jak tworzyć wartościowy content.
  • Poznasz współczesnego konsumenta jego zachowania. Dzięki temu będziesz mógł tworzyć jeszcze bardziej dopasowaną do swojego odbiorcy komunikację.

Dla kogo?

  • Dla osób zainteresowanych psychologią reklamy i komunikacji,
  • Dla pracowników działów marketingu/promocji/komunikacji,
  • Dla rzeczników prasowych,
  • Dla kadry menadżerskiej z obszaru marketingu/mediów

Partnerzy kierunku

Współpracujemy z wieloma firmami, dzięki czemu na bieżąco dostosowujemy program nauczania do wymagań danej branży.
More bananas
dobrze powiedziane
alteratio

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
285 zł
240 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Czesne już od 240 zł 285 zł miesięcznie.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 285 zł / miesiąc

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskasz jeszcze więcej 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Psychologia reklamy i komunikacji.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 140
Liczba zjazdów: 14
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Michał Zalewski
dr Mira Krzyścin
Michał Zalewski

Ekspert w zakresie komunikacji oraz zarządzania informacją, właściciel marki Dobrze Powiedziane, konferansjer i miłośnik szwedzkiego stylu życia. Obecnie zajmuje stanowisko rzecznika oraz członka dyrekcji KBF.

dr Mira Krzyścin

Doktor nauk ekonomicznych i wieloletni praktyk komunikacji marketingowej w branży bankowej, IT, FMCG oraz medycznej. Naukowo i zawodowo zajmuje się perswazyjnością reklamy, komunikacją marketingową, psychologią ekonomii, zachowaniami konsumenckimi oraz etyką biznesu. 

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji

Parter - pokój 1
ul. Śląska 35/37
81-310 Gdynia

E-mail: rekrut@gdynia.merito.pl
Tel.: 58 669 77 21

Godziny otwarcia:
  • pn-cz: 09:00 - 16:00
  • pt: 09:00 - 15:00
Pobierz stronę do PDF