Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Customer Experience Management

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
WIEDZA O KLIENCIE
(24 godz.)
  • Persona - zbuduj prawdziwy obraz swojego Klienta  (6 godz.)
  • Voice of Customer i customer data  (6 godz.)
  • Budowanie relacji i skuteczna komunikacja z klientem  (10 godz.)
ISTOTA CX I ZARZĄDZANIE DOŚWIADCZENIEM KLIENTA
(54 godz.)
  • Istota CX i CEM  (6 godz.)
  • Audyt CX - co i jak badać przygotowując firmę do wdrożenia CEM  (6 godz.)
  • Budowa i wdrażanie strategii CEM (12 godz.)
  • Employee experience czyli jak doświadczenia pracowników wpływają na doświadczenia Klientów  (12 godz.)
  • Zarządzanie procesami nakierowanymi na klienta (8 godz.)
  • Product and service experience - Jak projektować produkty i usługi dla klientów (8 godz.)
  • Metody badań opinii i satysfakcji klientów (10 godz.)
  • Zarządzanie call center w służbie CX (4 godz.)
  • Jak mówić i pisać, by klient zauważył, zrozumiał i kupił nasz przekaz (6 godz.)
  • Nowe technologie i digital CX  (4 godz.)
  • Omnichannel customer experience management  (4 godz.)
  • Aspekty prawne w zarządzaniu relacjami z Klientami   (4 godz.)
  • Mapowanie podróży Klienta (8 godz.)
  • CRM - programy do zarządzania Klientami (6 godz.)
FIRMA W PROCESIE ZMIAN
(20 godz.)
  • Lider w procesie zarządzania zmianą (6 godz.)
  • Zarządzanie zmianą we wdrażaniu CX (6 godz.)
  • Wskaźniki biznesowe realizacji CX i EX (8 godz.)
WDRAŻANIE CEM - CASE STUDIES
(24 godz.)
  • CEM w branży bankowo-finansowej (8 godz.)
  • CEM w branży turystyczno-hotelarskiej (8 godz.)
  • CEM w średniej wielkości firmie produkcyjno-usługowej (8 godz.)
PROJEKT I SEMINARIUM DYPLOMOWE
(8 godz.)
  • Seminarium dyplomowe
  • FORMA ZALICZENIA: testy semestralne i egzamin końcowy polegający na obronie projektu