Rok 2019:  stawiając na zmianę jako temat przewodni 5 edycji konferencji progressDay,  nawet nie przepuszczaliśmy jak bardzo ta tematyka będzie istotna w niedługiej przyszłości. Wówczas mówiliśmy o zmianie w podejściu do pracowników, zmianie w traktowaniu danych oraz zmianach związanych z prawem. Wszystko to z myślą o podążaniu i o skorzystaniu z samej zmiennej, tak by wygrywać w biznesie.


Rok 2020: tematyka zmiany wydaje się nam jeszcze bliższa niż kiedykolwiek. Funkcjonowanie wielu branż zmieniło się z dnia na dzień niemalże całkowicie. Dlatego nasi goście, w trakcie tegorocznej "Konferencji progressDay, nie czekaj działaj vol.6" także będą rozmawiać o zmianach w biznesie. Wspólnie zastanowimy się jakie są najlepsze rozwiązania w dobie kryzysu, czy koronawirus zmienił coś na lepsze w zarządzaniu firmami, co jest dziś kluczem do sukcesu. Będziemy także rozmawiać o rekomendacjach dla firm w zakresie dobrego przygotowania się do zmian. Ale przede wszystkim spróbujemy wspólnie znaleźć odpowiedź na pytanie Jak rozwijać biznes w dzisiejszej rzeczywistości.
 

Termin i miejsce:

  • 14 października 2020 r. (środa), godz.: 11.00 - 15.00
  • online, transmisja na YouTube
  • uczestnictwo: bezpłatne, wymagana rejestracja

Harmonogram i tematyka:
  • 11.00 - 11.10 - przywitanie gości i uczestników: Tomasz Smorgowicz, Ekspert ds. CSR, strategii komunikacyjnych oraz budowania marek

  • 11.10 - 11.50 - rozmowa z Arkadiuszem Bulcem,  Business Development Manager, Blue Media
    Internet jako miejsce budowania relacji z klientem: Jak zmienił się handel w e-commerce w czasie pandemii? Zmiany w nawykach zakupowych Polaków - ekonomia subskrypcji.

  • 12.00 - 12.40 - rozmowa z Tomaszem Stefunko, Kierownikiem ds. Przygotowania Kontentu, Visual Communication CROPP, LPP S.A.
    Komunikacja z „nowym” konsumentem: Jak budować skuteczny komunikat? Co jest kluczowe, aby odnieść sukces w sprzedaży produktu?
    CASE STUDY: Zarządzanie strategiczne w czasie kryzysu (case study firmy LPP S.A. w czasie pandemii).
  • 12.50 -13.30 - rozmowa z Martą Siudak, HR Generalist w Kemira Gdańsk
    Pracownik Twoim partnerem w biznesie: Jak zmieniły się relacje pomiędzy pracownikami, a pracodawcą po ostatnim lock-downie firm? Nowe wyzwania dla tworzenia wizerunku marki Pracodawcy (Employer Branding).

  • 13.50 - 15.00 - panel ekspercki: Maja Paradecka, Arkadiusz Bulc, Tomasz Stefunko
    Jak zarządzać, aby kryzys stał się początkiem nowej szansy dla biznesu?

 

Zapisz się!

 


W odpowiedzi na wypełniony formularz zgłoszeniowy dostaniesz mail z linkiem do wydarzenia. Spotkanie przeprowadzimy w formule online na serwisie YouTube (w czasie rzeczywistym 14 października). Uczestnictwo w projekcie jest bezpłatne i bardzo wygodne, ponieważ w konferencji można wysłuchać z każdego miejsca - wystarczy tylko  dowolne urządzanie z dostępem do internetu.

 

Dlaczego warto:
  • zaproszeni eksperci udzielą porad na temat strategii biznesowych, które sprawdzają się w czasie pandemii
  • będzie to okazja do rozwinięcia kompetencji zawodowych oraz do poznania rozwiązań i narzędzi, które wpływają korzystnie na obecne funkcjonowanie firm, organizacji czy instytucji
  • tematyka konferencji dotyczy niemalże każdego biznesu, warto więc czerpać inspirację, wiedzę i rozwiązania, do których nierzadko dochodzi się miesiącami
  • możesz zadać pytanie do panelistów już na etapie wypełniania formularza zgłoszeniowego na konferencję
  • prelegenci zamiast wystąpienia w formie prezentacji, przyjmą formułę rozmowy, a rozmowa “na żywo” to już zdecydowanie bardzo atrakcyjny format
  • przed nami jeszcze wiele miesięcy w podobnej rzeczywistości, dzięki uczestnictwie w konferencji poznasz konkretne rozwiązania i najważniejsze wyzwania w przyszłości.

 

Prelegenci:

Tomasz Stefunko
Kierownik ds. Przygotowania Kontentu, Visual Communication CROPP, LPP S.A.
Koszykarz, fotograf i manager.
Od 7 lat współtworzy zespoły produkcji contentu sklepów internetowych marek LPP. Po latach fotografowania, w 2016 roku objął stanowisko Koordynatora 12-osobowego zespołu fotografów akcesoriów, a z początkiem 2020 roku został zastępcą Kierownika działu produkcji contentu e-commerce (Sinsay, Mohito, Cropp, House). W wyniku zmian w filozofii zarządzania komunikacją wizualną brandów, od lipca kieruje zespołem składającym się z producentki, fotografek, stylistek, wizażystek i stylistek włosów, retuszerek i specjalistek ds. operacyjnych, którego zadaniem jest dostarczenie contentu zdjęciowego i wideo na potrzeby e-commerce, SoMe i sklepów stacjonarnych brandu CROPP.



Maja Paradecka
HR Manager w Kemira Gdańsk
Od wielu lat związana z obszarem HR. Pracowała dla międzynarodowych organizacji, w których miała możliwość współtworzyć i rozwijać strategie personalne. Obecnie pracuje w fińskiej firmie Kemira, która w Gdańsku w 2013 r. otworzyła BSC (Business Service Center). Interesuje się zagadnieniem międzykulturowości i jej wpływu na działanie organizacji. Jej ścieżki zawodowe były związane głównie ze skandynawską kulturą organizacyjną chociaż prywatnie na jej drodze stanęły Włochy, gdzie studiowała i doskonaliła znajomość języka włoskiego.



Marta Siudak
HR Generalist w Kemira Gdańsk
Doświadczona specjalistka HR, w Kemira Gdańsk odpowiada m.in. za obaszar employer brandingu, szkolenia i onboarding. Doradca rozwoju i autorka warsztatów aktywizujących kobiety. Action Learninng Coach (WIAL).



Arkadiusz Bulc
Business Development Manager, Blue Media
Z branżą e-commerce związany od ponad 2 lat, gdzie na początku zajmował się sprzedażą bezpośrednią, pozyskiwaniem klientów, budowaniem relacji i dostarczaniem rozwiązań dla partnerów biznesowych. Obecnie zajmuje się współpracą z partnerami i programem partnerskim w Blue Media S.A.
Wcześniej przez wiele lat związany z branżą telekomunikacyjną, gdzie pełnił role związane ze sprzedażą, zarządzaniem sprzedażą oraz szkoleniami i rozwojem umiejętności pracowników jednej z największych firm telekomunikacyjnych. Aktywnie uczestniczył i wspierał m.in. wdrażanie i rozwój usługi Orange Finanse na rynku polskim.

 

Nad całością czuwa i wszystkie rozmowy poprowadzi:
 

Tomasz Smorgowicz
Ekspert ds. CSR, strategii komunikacyjnych oraz budowania marek.
Partner oraz CEO w Studio 102 Group, a także Prezes Fundacji Rozwoju Społecznej Odpowiedzialności HELISA. Wykładowca akademicki WSB w Gdyni oraz Gdańsku.
W 2015 r. nominowany do nagrody “Ludzie, którzy zmieniają biznes” Forum Odpowiedzialnego Biznesu oraz TVP INFO. Pomysłodawca i organizator trójmiejskiej akcji społecznej pod tytułem Projekt Mistrzowie oraz SPOKO – Społeczny Kosz. Ekspert ds. marketingu oraz CSR organizacji zrzeszającej przedsiębiorców -  Pracodawcy Pomorza. Prywatnie tata Igi i Karola, a także zapalony biegacz. W wolnym czasie zagorzały historyk oraz DJ-ej.

 

Wiedzę zdobytą podczas konferencji  możesz także pogłębić na studiach podyplomowych mamy ponad 70 kierunków do wyboru.
 

Sprawdź kierunki
 

Do 16 października studia podyplomowe 700 zł taniej.

 

Zapraszamy

Partnerzy wydarzenia
Czytaj więcej