Miło nam poinformować, że od 1 września działa Biuro Obsługi Studenta (BOS), które łączy dotychczasowe funkcje dziekanatu, działu obsługi finansowej oraz obsługę praktyk i stypendiów. 

 

Dlaczego wprowadzamy zmiany?  

 

Wiemy, jak ważna jest komunikacja z Wami. Chcemy ją usprawnić i skrócić czas oczekiwania na załatwienie sprawy. Przy wciąż rosnącej liczbie studentów dotychczasowa formuła dziekanatu, działu obsługi finansowej oraz praktyk i stypendiów wymagała udoskonalenia. Dlatego w miejsce tych działów powstaje BOS – Biuro Obsługi Studenta, gdzie w jednym miejscu, online, telefonicznie lub stacjonarnie, załatwisz wszystkie kwestie związane z tokiem studiów.   

 

Lokalizacja 

 

BOS znajduje się w tej samej lokalizacji co dotychczasowy dziekanat (parter naprzeciwko wejścia do budynku).  

 

Co zyskujesz?  

 

Biuro Obsługi Studenta jest czynne przez 7 dni w tygodniu, w godzinach od 9:00 do 17:00. To oznacza większą dostępność i skrócenie czasu oczekiwania – szczególnie kiedy zwrócisz się ze swoją sprawą w formie mailowej. Przez 7 dni w tygodniu możesz uzyskać informacje, na jakim etapie jest Twoja sprawa i wyjaśnić kwestie związane ze studiowaniem. 

 

BOS – bez kolejek 

 

Biuro Obsługi Studenta to również usprawnienie kontaktu mailowego i telefonicznego. Niezbędne dokumenty możesz przesyłać pocztą, kurierem, mailem lub umieścić we wrzutni, która znajduje się przy wejściu do BOS.  

 

Sprawdź listę spraw, które już dziś możesz załatwić online i bez kolejki.

 

Zachęcamy do kontaktu:   

 

E-mail: bos@wsb.gdynia.pl 

Telefon: 58 350 20 72 

Czytaj więcej