Opis kierunku

Rosnąca liczba sklepów internetowych jest naturalną koleją rzeczy w dobie cyfryzacji. W ostatnim czasie konkurencja na rynku digital rośnie w jeszcze szybszym tempie. Klasyczne zwiększenie sprzedaży oraz techniki zarządzania e-handlem przechodzą transformację, dlatego konieczne jest nowe podejście do zarządzania efektywnością e-sprzedaży. 

Zarządzanie efektywnością e-sprzedaży to kierunek tworzony przez praktyków, którzy na co dzień zajmują się optymalizacją procesów w e-commerce. 

Cel

Celem studiów jest przedstawienie praktyczne funkcjonowania e-sklepu opartego o 4 najważniejsze filary funkcjonowania - back office, technologia, marketing oraz analityka. Słuchacze w ramach każdego z modułów będą mogli wypracować plany i strategie do praktycznego zastosowania w swoich biznesach. Każdy z przedmiotów będzie sfokusowany na optymalizacji procesów. 

Co zyskujesz?

W ramach studiów rozwiniesz kompetencje, które pomogą Ci w:

  • strategicznym podejściu do e-handlu
  • wykorzystaniu w praktyce sprawdzonych metod optymalizacji procesów
  • nowoczesnym zarządzaniu efektywnością e-sprzedaży
  • skupieniu się na najważniejszych obszarach do optymalizacji e-sprzedaży
  • wykorzystaniu nowoczesnych technologii
  • optymalizacji technologicznej w e-sklepach
  • opomiarowaniu sprzedaży i relacji z klientami.

Dla kogo?

Studia skierowane są do wszystkich, którzy pracują w e-commerce i ich zadaniem jest optymalizacja procesów sprzedażowych, a w szczególności dla:

  • właścicieli sklepów, którzy chcą zwiększyć udział internetowego kanału sprzedaży
  • managerów e-sprzedaży, którzy szukają optymalizacji, chcę przygotować biznes do dynamicznego wzrostu
  • pracowników działów e-commerce, którzy chcą zaktualizować wiedzę o najnowsze technologie
  • specjalistów ds. marketingu i e-handlu.

Nie czekaj, wypełnij formularz i zgłoś się już dziś.

do 31 lipca
studia
700 zł
taniej

Zapisując się do 31 lipca zyskujesz 700 zł dzięki:

  • 300 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.
     

Jeśli jesteś naszym absolwentem, zyskujesz więcej!
Twoja zniżka wyniesie 900 zł:

  • 500 zł zniżki w czesnym
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Zarządzanie efektywnością e-sprzedaży.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Paulina Walkowiak
Paulina Walkowiak

Jedyna specjalistka od analizy wzorców zachowań online w CEE. Prowadzi autorski bootcamp Data-driven Design, zajęcia ze studentami, występuje publicznie w Polsce i za granicą. Mówczyni TEDx. Specjalizuje się w łączeniu i analizowaniu danych z wielu źródeł i odkrywaniu insightów. Z...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online

Kontakt

Na Twoje pytania odpowie Biuro Rekrutacji - studia II stopnia, podyplomowe i MBA

Godziny otwarcia:
  • pn-wt: 09:00-16:00
  • śr: 09:00-17:00
  • cz-pt: 09:00-16:00
  • so: 09:00-13:00
Pobierz stronę do PDF