Jakub Kłos
Jakub Kłos

Od 8 lat związany zawodowo z marketingiem, sprzedażą oraz rozwojem biznesu.

Obecnie, jako freelancer, pomaga i doradza markom jak zwiększać skuteczność działań z zakresu Digital Marketingu oraz komunikacji w mediach społecznościowych.

Wcześniej Head of Business Development w infoShare Academy, gdzie odpowiadał za rozwój platformy szkoleniowej z kursami online dla branży IT. Założyciel marek GIT Wakacje i Jestem GIT działających w branży turystycznej.

Koordynator merytoryczny i wykładowca na kierunkach Social Media Manager oraz Digital Marketing Manager.  Absolwent marketingu internetowego na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie.

 

Piotr Bucki
Piotr Bucki

od 18 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce. Współautor i redaktor merytoryczny Startup Manual (Wolves Summit 2015), autor i opiekun serii BuckiAcademi wydanej z wydawnictwem 4 Głowy (2016). Publikuje regularnie na InnPoland oraz stronie www.bucki.pro. Pisze dla Malemana, Dolce Vita, Madame, Marketing w Praktyce i wielu innych. Autor książki „Porozmawiajmy o komunikacji”, „Life is a pitch and then you die” oraz „Złap równowagę”. Przetłumaczył 12 książek z zakresu psychologii i poradnictwa. Współpracuje z najlepszymi ośrodkami startupowymi w Polsce – m.in. LPNT, Inkubator Starter, GPNT i PPNT, a także z największym rządowym programem na świecie Startup Chile i Inkubatorami w Słowenii i Austrii. Występował m.in. na Wolves Summit, Davos Communication Forum, PODIM Słowenia, Internet Beta, Social Media Convent, Inspiration Day w Szczecinie, PMI Congress w Antwerpii i wielu wielu innych konferencjach w kraju i na świecie.

Magdalena Ciszewska
Magdalena Ciszewska

Absolwentka Międzynarodowych Stosunków Politycznych w Wyższej Szkoły Handlowej w Warszawie.  Specjalizuje się w budowaniu i realizacji strategii marketingowo-sprzedażowych, a od kilku lat jest związana z Wyższą Szkołą Bankową w Gdańsku, gdzie prowadzi zajęcia na kilku kierunkach.  Swoją karierę zawodową poświęciła online marketingowi i nowym mediom. W ciągu 20 lat swojej pracy budowała globalne strategie marketingowe dla takich marek jak ClickMeeting, GetResponse, Heinz, Ford, Diageo, GlaxoSmithKline, Wedel.  Jest ekspertem w pozycjonowaniu marek, optymalizacji lejków sprzedażowych, tworzeniu strategii marketingowych i wdrażaniu kampanii promocyjnych. Obecnie rozwija też swój startup – platformę technologiczną dla branży beauty. 

Michał Fila Zdjęcie
Michał Fila

Wraz z zespołem od ponad 4 lat współtworzy social media Just Join IT — najpopularniejszego job boardu dla branży IT.

Wierzy, że skracanie dystansu marki jest najlepszym sposobem na angażowanie społeczności. Prywatnie miłośnik szachów i Beskidów.

Jarosław Gilewicz
Jarosław Gilewicz

Doświadczony marketingowiec, który swoją wiedzę i umiejętności budował w takich firmach jak Polskapresse, Acxiom GSC, Cyfrowe.pl czy Infoshare Conference. Obecnie jako Digital Marketing Freelancer działa jako niezależny konsultant marketingowy oraz prowadzi szkolenia z zakresu marketingu internetowego.  Jego konikiem są nowe technologie z zakresu automatyzacji oraz digitalizacji procesów pozyskiwania klientów.  Prywatnie mąż i ojciec, perkusista, cukrzyk, browarnik domowy i fan seriali z kategorii sci-fi oraz fantasy. 

Grzegorz Gołębiewski
Grzegorz Gołębiewski

Od zawsze związany z branżą IT. Swoją pierwszą stronę internetową stworzył w podstawówce na temat ulubionej gry. Przez 10 lat zajmował się projektowaniem stron i późniejszym ich wdrażaniem. Przez kilka lat pracował jako projektant dla firm farmaceutycznych i finansowych. W ostatnich latach pracował jako Senior UX/UI Designer w portalu No Fluff Jobs - job boardzie dla programistów, gdzie odpowiadał m.in. za stworzenie nowej stylistyki całej strony, tworzenie prototypów i projektowanie interfejsów od strony graficznej. Obecnie pracuje w infoShare Academy, gdzie współtworzy marketing tej firmy. 

Anna Kupracz
Anna Kupracz

Polonistka, pijarowiec, contentowiec i copywriter. Była dziennikarka, rzecznik prasowa Portu Gdańsk, obecnie Content Manager w trójmiejskiej szkole programowania infoShare Academy oraz nauczyciel akademicki. Gramatyczna nazistka, a jednocześnie miłośniczka kreatywnego pisania przesiąkniętego poczuciem humoru i ironią. Zajmuje się tworzeniem i realizacją strategii komunikacji, contentem oraz media relations.  

Obsesyjnie czyta reportaże, zaciekle ogląda filmy dokumentalne i śledzi dramy influencerów. 

Michał Mallek
Michał Mallek

Pomaga firmom rosnąć używając "no bullshit" marketingu. Pracuje jako Growth Hacker w firmie z branży HR tech.  

Z wykształcenia inżynier automatyki i robotyki. Doświadczenie zdobywał pracując w digital marketingu dla firm z branży szkoleniowej, IT, hotelarstwa oraz przy wielu projektach freelancerskich. Realizuje się prowadząc szkolenia, webinary i konsultacje dla start-upów. Ma za sobą udaną kampanię crowdfundignową.  

W swojej pracy skupia się na zrozumieniu potrzeb klientów i wypracowaniu dla nich propozycji wartości. Uważa, że kluczowa w marketingu jest analiza danych i umiejętność przełożenia działań na biznes.  

Tomasz Palak Zdjęcie
Tomasz Palak 

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie (m.in felietony we „Wprost”). Sześciokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca WSB, WSAiB, WSEI i UTH. Ekspert proszony o wypowiedź przez podmioty zewnętrzne — m.in. Rzeczpospolitą czy money.pl. Rozmowy z nim prowadzono między innymi w ramach audycji Mała Wielka Firma oraz Dzień dobry TVN. Organizator cyklicznego wydarzenia Crash Mondays. Prywatnie gitarzysta.

Beata Zielińska 
Beata Zielińska 

Kreatorka strategii marek foodowych, klientocentryczka, łowczyni trendów konsumenckich. Od ponad 20 lat specjalizuje się w kreowaniu strategii marek foodowych, sprzedażą oraz obserwacją trendów foodowych i zachowań konsumenckich w Polsce i na świecie.  Wspierała marki wielu ogólnopolskich producentów spożywczych będąc liderem projektów strategicznych związanych z tworzeniem i rozwojem marek foodowych oraz ich repozycjonowaniem, wdrażaniem nowych produktów na rynek.  Absolwent Politechniki Gdańskiej oraz Master Business Administration, trener biznesu, z pasji fotograf. Obecnie buduje własną markę jako freelancer strategii i doradztwa marketingowego.

Mateusz Zych
Mateusz Zych

Od ponad 5 lat związany z reklamą płatną w takich kanałach jak: Google, Facebook, LinkedIn. W swojej codziennej pracy oprócz paneli reklamowych wykorzystuje Google Analytics oraz inne narzędzia, przydatne do prawidłowej optymalizacji kampanii. Gdy nie tworzy kolejnej reklamy, koduje nowy landing pod reklamę.  Związany z wieloma branżami. Posiada szerokie doświadczenie w prowadzeniu działań reklamowych.