Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Social Media Manager.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
WPROWADZENIE DO SOCIAL MEDIA
(12 godz.)
  • Wstęp do Social Media (4 godz.) 

  • Podstawy komunikacji w Social Media. Metody na większe zaangażowanie odbiorców. (4 godz.) 

  • Experience Marketing: Integrowanie kanałów offline i online w działaniach marketingowych z wykorzystaniem Social Media (4 godz.) 

KANAŁY SOCIAL MEDIA - SPECYFIKA, KOMUNIKACJA, TRENDY
(28 godz.)
  • Facebook (6 godz.) 

  • Instagram (4 godz.) 

  • YouTube (6 godz.) 

  • TikTok (4 godz.) 

  • LinkedIn (4 godz.) 

  • Inne kanały Social Media: Twitter, Pinterest, Twitch (4 godz.) 

KONSUMENT W SIECI – BADANIA, TRENDY, PSYCHOLOGIA
(22 godz.)
  • Trendy konsumenckie – obserwacje, badania i wnioski potrzebne do budowania strategii Social Media (4 godz.) 

  • Psychologia zachowań konsumenckich (4 godz.) 

  • Ekonomia behawioralna dla Social Media Managerów (4 godz.) 

  • Badania marketingowe: jakościowe i ilościowe. Persony i psychografia w praktyce Social Media Managera (10 godz.) 

KOMUNIKACJA I STRATEGIA
(34 godz.)
  • Warsztat z tworzenia strategii komunikacji i harmonogramów publikacji (6 godz.) 

  • Tworzenie lejka sprzedażowego w internecie (4 godz.) 

  • Digital Marketing & Social Media: Integrowanie działań (6 godz.) 

  • Social Listening & Monitoring Internetu (4 godz.) 

  • Memetyka, czyli nauka o memach oraz ich wykorzystaniu w komunikacji (4 godz.) 

  • Wskaźniki efektywności działań marketingowych i brandingowych w Social Media. Budżet marketingowy i jego kontrola. (6 godz.) 

  • Kryzysy w Social Media - jak sobie z nimi radzić? (4 godz.) 

INFLUENCER MARKETING
(12 godz.)
  • Influencer Marketing i Ambasadorzy Marki (6 godz.) 

  • Planowanie kampanii z Influencerami - modele i zakres współpracy, KPIs (6 godz.)  

PRAWO W INTERNECIE
(4 godz.)
  • Prawne aspekty marketingu w mediach społecznościowych (4 godz.) 
CONTENT MARKETING
(14 godz.)
  • Content Marketing - treści w pracy Social Media Managera (8 godz.) 

  • Warsztat tworzenia treści: Copywriting (6 godz.) 

KREACJA W SOCIAL MEDIA
(12 godz.)
  • Podstawy projektowania graficznego dla Social Media (6 godz.) 

  • Podstawy nagrywania i montażu wideo dla Social Media (6 godz.) 

PERFORMANCE MARKETING W SOCIAL MEDIA
(26 godz.)
  • Facebook Ads Manager: Konfiguracja konta reklamowego (4 godz.) 

  • Warsztat z tworzenia kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie (8 godz.) 

  • Warsztat z tworzenia kampanii reklamowych na YouTube (4 godz.) 

  • Warsztat z tworzenia kampanii reklamowych na LinkedIn (4 godz.) 

  • Kampanie reklamowe w pozostałych kanałach Social Media: Twitter, Tik Tok, Pinterest, Spotify (6 godz.) 

Projekt
(8 godz.)
  • Seminarium projektowe (8 godz.).
Forma zaliczenia
Testy
Testy semestralne oraz egzamin końcowy polegający na obronie projektu