Opis kierunku

Studia w formule online.

 

Nową wiedzę i umiejętności zdobywasz, dzięki zajęciom realizowanym na platformie MS Teams. Z wykładowcami i uczestnikami studiów kontaktujesz się przez Internet, w czasie rzeczywistym (synchronicznie). W zajęciach uczestniczysz w weekendy, zgodnie z ustalonym harmonogramem zjazdów.

sposób realizacji studiów - online

Celem studiów podyplomowych Social Media Manager jest przygotowanie Cię do praktycznego wykorzystania najpopularniejszych platform społecznościowych w biznesie. W trakcie studiów poznasz od podszewki najpopularniejsze platformy social media oraz ich panele reklamowe. Ponadto, dowiesz się jak rozszerzać ich możliwości biznesowe przy wykorzystaniu zewnętrznych narzędzi marketingowych (w tym narzędzi AI) oraz zdobędziesz wiedzę na temat: 

  • planowania strategicznego, 
  • prowadzenia działań analitycznych, 
  • tworzenia angażujących treści oraz planowania, 
  • zarządzania budżetem reklamowym. 

Te studia to nie tylko szansa na wzrost wiedzy w obszarze działań w mediach społecznościowych. To duża dawka praktycznych informacji do wykorzystania od zaraz.  Dowiesz się jak strategicznie wykorzystywać social media i najnowsze narzędzia do działań w zakresie: komunikacji marketingowej, sprzedaży, budowania marki, a także analityki biznesowej. 

Co zyskujesz?

W trakcie studiów dowiesz się jak: 

  • tworzyć kompleksowe strategie komunikacyjne i marketingowe w social mediach,
  • nie mieć blokady twórczej i seryjnie tworzyć wyróżniające się treści,
  • wykorzystywać popularne platformy do osiągania celów biznesowych, w tym wzrostu sprzedaży produktów i usług,
  • wdrażać angażującą komunikację, którą Twoi odbiorcy zapamiętają i będą chcieli udostępniać dalej,
  • sprawnie korzystać z dostępnych na rynku narzędzi zewnętrznych,
  • sprawnie korzystać z możliwości paneli reklamowych,
  • najpierw planować, a następnie skutecznie mierzyć działania marketingowe,
  • planować budżet marketingowy i zarządzać nim tak, aby przynosił spodziewane efekty,
  • zwiększać zasięgi i rozpoznawalność marki, dzięki ambasadorom oraz współpracom influencerskim. 

Dla kogo?

  • Przedsiębiorców, właścicieli małych i średnich firm, a także freelancerów chcących rozwijać swoje firmy korzystając z szerokiego wachlarza możliwości jakie dają media społecznościowe.
  • Specjalistów marketingu, którzy aspirują do objęcia stanowiska Social Media Managera.
  • Osób, które chcą wzmocnić swoje kompetencje w obszarze marketingu, poszerzyć, uporządkować czy ugruntować wiedzę o nowych narzędziach i technikach wykorzystania mediów społecznościowych.
  • Osób spoza branży marketingu i mediów społecznościowych, które dopiero planują w tym obszarze rozwijać się zawodowo. 
Anna Maria Wiśniewska

Polecam kierunek Social Media Manager, ponieważ przekazuje on uczestnikom wiedzę dotyczącą kluczowych dziś kompetencji. Kiedyś nasze dzieci lub wnuki mogą zapytać nas, dlaczego nie nauczyliśmy się zarabiać z mediów społecznościowych, skoro wtedy były one wciąż nowością? Nie warto popełniać tego błędu i ignorować tego, co jest przyszłością. Polecam każdemu, kto chce monetyzować swoją obecność w social media na wszelkie sposoby - tak jako twórca jak i osoba obsługująca twórców. Wiedza po kierunku Social Media Manager jest bardzo konkretna. Wykładają sami praktycy, w większości młodzi ludzie, którzy sami osiągnęli to, o czym uczą, mają sukcesy i dowody na swoją ekspertyzę. Praktyczny wymiar kierunku jest, uważam, jedną z cenniejszych jego wartości. 

Anna-Maria Wiśniewska

wykładowca

Nie czekaj, zapisz się online. Pierwsi korzystają najwięcej!

do 25 kwietnia
czesne już od
285 zł
240 zł
miesięcznie

Zapisując się do 25 kwietnia, zyskujesz 1200 zł, dzięki:

  • 800 zł zniżki w czesnym rozliczanej przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 285 zł

 

Jeśli jesteś naszym absolwentem(-tką), zyskujesz jeszcze więcej! Twoja zniżka wyniesie 1400 zł:

  • 1000 zł zniżki w czesnym, która rozliczana jest przez cały okres studiów, proporcjonalnie do wybranego systemu ratalnego,
  • 400 zł dzięki zwolnieniu z opłaty wpisowej.

 

Program studiów

Program studiów podyplomowych na kierunku Social Media Manager.

Liczba miesięcy nauki: 9
Liczba godzin: 172
Liczba zjazdów: 10
Liczba semestrów: 2
Zobacz program studiów

Wykładowcy

Jakub Kłos
Piotr Bucki
Magdalena Ciszewska
Michał Fila Zdjęcie
Jarosław Gilewicz
Grzegorz Gołębiewski
Anna Kupracz
Michał Mallek
Tomasz Palak Zdjęcie
Beata Zielińska 
Mateusz Zych
Jakub Kłos

Od 8 lat związany zawodowo z marketingiem, sprzedażą oraz rozwojem biznesu.

Obecnie, jako freelancer, pomaga i doradza markom jak zwiększać skuteczność działań z zakresu Digital Marketingu oraz komunikacji w mediach społecznościowych.

Wcześniej Head of Business Development w...

Piotr Bucki

od 18 lat pomaga ludziom szlifować komunikację w różnych obszarach. Zawsze bazuje przy tym na psychologii poznawczej, neuro-naukach i psycholingwistyce. Sprawdza teorię w praktyce współpracując z firmami w Chile, Słowenii, Mołdawii, Azerbejdżanie, Austrii, Australii i Polsce....

Magdalena Ciszewska

Absolwentka Międzynarodowych Stosunków Politycznych w Wyższej Szkoły Handlowej w Warszawie.  Specjalizuje się w budowaniu i realizacji strategii marketingowo-sprzedażowych, a od kilku lat jest związana z Wyższą Szkołą Bankową w Gdańsku, gdzie prowadzi zajęcia na kilku...

Michał Fila

Wraz z zespołem od ponad 4 lat współtworzy social media Just Join IT — najpopularniejszego job boardu dla branży IT.

Wierzy, że skracanie dystansu marki jest najlepszym sposobem na angażowanie społeczności. Prywatnie miłośnik szachów i Beskidów.

Jarosław Gilewicz

Doświadczony marketingowiec, który swoją wiedzę i umiejętności budował w takich firmach jak Polskapresse, Acxiom GSC, Cyfrowe.pl czy Infoshare Conference. Obecnie jako Digital Marketing Freelancer działa jako niezależny konsultant marketingowy oraz prowadzi szkolenia z zakresu...

Grzegorz Gołębiewski

Od zawsze związany z branżą IT. Swoją pierwszą stronę internetową stworzył w podstawówce na temat ulubionej gry. Przez 10 lat zajmował się projektowaniem stron i późniejszym ich wdrażaniem. Przez kilka lat pracował jako projektant dla firm farmaceutycznych i finansowych. W...

Anna Kupracz

Polonistka, pijarowiec, contentowiec i copywriter. Była dziennikarka, rzecznik prasowa Portu Gdańsk, obecnie Content Manager w trójmiejskiej szkole programowania infoShare Academy oraz nauczyciel akademicki. Gramatyczna nazistka, a jednocześnie miłośniczka kreatywnego pisania...

Michał Mallek

Pomaga firmom rosnąć używając "no bullshit" marketingu. Pracuje jako Growth Hacker w firmie z branży HR tech.  

Z wykształcenia inżynier automatyki i robotyki. Doświadczenie zdobywał pracując w digital marketingu dla firm z branży szkoleniowej, IT, hotelarstwa oraz przy wielu...

Tomasz Palak 

Radca prawny, prelegent, autor artykułów na tomaszpalak.pl i w prasie (m.in felietony we „Wprost”). Sześciokrotnie na podium konferencji I Love Marketing, występował również na Infoshare, TEDx i licznych innych wydarzeniach. Wykładowca WSB, WSAiB, WSEI i UTH. Ekspert proszony o...

Beata Zielińska 

Kreatorka strategii marek foodowych, klientocentryczka, łowczyni trendów konsumenckich. Od ponad 20 lat specjalizuje się w kreowaniu strategii marek foodowych, sprzedażą oraz obserwacją trendów foodowych i zachowań konsumenckich w Polsce i na świecie.  Wspierała marki wielu...

Mateusz Zych

Od ponad 5 lat związany z reklamą płatną w takich kanałach jak: Google, Facebook, LinkedIn. W swojej codziennej pracy oprócz paneli reklamowych wykorzystuje Google Analytics oraz inne narzędzia, przydatne do prawidłowej optymalizacji kampanii. Gdy nie tworzy kolejnej reklamy, koduje...

Poznaj innych wykładowców
Hand icon

Jeśli wiesz już, co chcesz studiować

Zapisz się online
Pobierz stronę do PDF